Wednesday 1 May 2013

Dezamagiri...

  Sunt dezamagita.
Ranita as putea spune.
Din discutie in discutie , am ajuns sa vorbesc cu D. despre scrisoarea mea...caci din pacate nu poate fii vorba despre scrisoarea " noastra " . 
Nici nu mai am chef sa povestesc tot ce-am vorbit , ideea e ca putin ii pasa daca ii scriu pe mess sau ii trimit scrisoare , credeam ca asta s-a schimbat dupa ce a citit-o...
Apoi a zis ca nu-i plac lucrurile formale...dar eu nu am trimis ceva formal..
I-am explicat iar ca era ceva special caci pe mess isi scrie toata lumea dar asta e ceva unic si multe alte discutii lungi...in fine , nu a inteles nimic din gestul meu .
Mi-a zis ca ar trebui deja sa fiu obisnuita cu el si ca nu intelege de ce aveam asteptari . Adevarul e ca nu aveam , il cunosc prea bine , dar asta e mult...chiar si pentru el . 
Nu e mult ca nu a inteles o boaba , e mult ca a zis ca e ceva neimportant si abia dupa ce a vazut ca m-am suparat a zis " deci chiar e important . " 
In fine , apoi a inceput sa ma impace si reusise pentru un moment pana cand...
Pana cand l-am intrebat daca a pastrat-o si a zis ca femeia care ii face curatenie a aruncat-o . 
Citez : "- Se pare ca pentru ea o scrisoare intra in categoria" tot ce e nefolositor " , adica am dreptate " . 
Nu mai conteaza ca am plans...apoi si-a cerut scuze ca n-a avut mai multa grija dar nu mai are rost pentru ca oricum tot ce citeam era " blablabla" , tot ce-mi imaginam era scrisoarea mea intr-un cos de gunoi , scrisoarea mea sfasiata acum alaturi de o cutie de iaurt si o coaja de portocala...
Si a trecut asa mult timp..sigur nu mai exista.
Sunt dezamagita profund...imi simt sentimentele calcate in picioare si apoi aruncate la gunoi..
Daca el ar fii genul de persoana care sa-si aminteasca orice si alte cele , poate n-as fii asa , dar el o sa uite...eu speram ca peste ani inca sa gaseasca scrisoarea mea si sa inteleaga ca a fost ceva important...dar scrisoarea nu mai e iar lui nu-i pasa , o sa uite tot ce am scris , iar toate sentimentele mele investite acolo se vor risipii , ba nu , toate astea deja s-au intamplat.
Probabil ca mi-am ales persoana gresita.
Dar timpul nu mai poate fii intors , scrisori nu mai vreau , as vrea sa uit ca am facut chestia asta...aveam incredere ca n-o sa regret . Cand imi amintesc ca am scris-o cu lacrimi in ochii , ca m-am gandit la toate momentele alea in care m-a facut fericita , ca am asteptat cu sufletul la gura atata timp sa ajunga..
Si stiti ce , gresise un numar , adica nu era int. cu nr 5 , era cu 6 , scrisoarea ajunsese la altcineva care a venit pana la el si i-a dat-o...adica , scrisoarea era daca nu ma insel in alt cartier , putea sa nu ajunga niciodata , mi-am dorit totusi asa mult incat Dumnezeu mi-a facut pe plac..
Abia azi am aflat...
Partea proasta e ca sambata i-am pus cu incantare o alta scrisoare care acum va ajunge tot la omul ala , sper ca de data asta sa nu se duca sa i-o dea , chiar sper..
Oricum e doar o foaie si-un plic . 
Probabil ca exagerez eu , poate ca daca as fii detaliat tot ce am vorbit ati crede ca el are dreptate..dar , sentimentele mele sunt intr-un cos de gunoi , voiam ca el sa pastreze aia , nici nu-mi imaginam...nici macar nu poate sa-si imagineze ca ala a fost unul din cele mai importante lucruri din viata mea , iar lui nu-i pasa . 
Ascunsa.

9 comments:

  1. Nu știu ce să zic despre asta... urât genul lui. Știu cât de încântată eram când am citit postul în care ziceai că ai trimis scrisoarea. Și acum asta...
    chiar dezamăgiri. Probabil că ar trebui să înveți să nu-ți mai pese.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehm...nu stiu , ma bucur ca imi pasa din cauza ca asta imi dovedeste mie ca-l iubesc , in rest n-am ce-i face.

      Delete
  2. Eu ma gandeam ca nu o sa inteleaga, dar nici chiar asa.In mod normal as spune ca e nesimtit dar el e doar..ignorant si rece, fara pic de senimente, ca o stana de piatra.Chiar nu credeam ca exista asemenea persoane...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exista , dar va rog nu mai puneti toate defectele in fata , calitatile ii sunt triple.

      Delete
  3. DOAMNE,cât de nesimţit!Deci serios că îmi vine să înjur acum!Cum Doamne iartă-mă să spună că scrisoarea ta e un lucru obişnuit,şi mai ales să nu aibă grijă de ea şi să o lase aruncată la gunoi!Damn,if I see this boy,I think I'm gonna' kill him.

    Nu probabil,CU SIGURANŢĂ ţi-ai ales persoana greşită.Ăsta nu are ce căuta pe lângă tine.Insensibil,un om care nu e romantic şi căruia nu-i pasă nici cât negru sub unghie de ceea ce simţi tu trebuei tratat ca atare.Ale dragă,uită-l.Nu îţi dai seama că te foloseşte,că îşi bate joc de tine?Eşti de rezervă.Trebuie să stai să te gândeşti bine la tot,şi să încerci să îţi îneci sentimentele,altfel vei suferi şi mai mult,şi vor veni alte şi alte dezamăgiri,din ce în ce mai mari.În fond,nici n-are rost să-ţi pese de un asemenea profitor şi mojic...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehm...Nu e adevarat aproape nimic.
      Iarta-ma ca-ti zic, si nu vorbesc din ochii indragostitei , vorbesc cu adevar. Dragos e nesimtit cateodata dar nu e nicidecum asa cum il consideri tu . Cum sa spun , el e plin de calitati si e bun si grijuliu si chiar cred ca tine la mine doar ca nu a inteles cu exactitate scopul scrisorii. Nu ma foloseste si nici nu-si bate joc de mine , te asigur , el ma face fericita dar si fericirea se plateste , daca ai vedea tot ce am vorbit noi de-a lungul timpului ai fii de acord cu mine. Crede-ma, nu-s genul care sa se lase calcata in picioare indiferent de persoana , si el uite e aproape de un an in viata mea si inca il iubesc si acest fapt ma bucura .
      Te-as ruga sa-ti schimbi parerea caci el este o persoana minunata doar ca nu stie sa se exprime si nu e asa romantic , ii plac lucrurile scurte si la obiect.
      Daca crezi ca el e nesimtit , he he , inca n-ai vazut pe altii , el m-a respectat mereu si inca o face , chiar tine la mine , sunt sigura de asta .
      Iti multumesc din suflet pentru grija , e adevarat ca e urat ceea ce a facut doar ca nu poti obliga pe nimeni sa te inteleaga si si-a cerut scuze.

      Delete
    2. Aa si cand am zis ca mi-am ales persoana gresita , m-am referit strict la scrisoare . Adica mi-am ales persoana gresita careia sa-i trimit asta.

      Delete
  4. Îmi pare rău că s-a întâmplat asta, ți-am citit cu zâmbetul pe buze postările în care vorbeai despre această scrisoare.. acum nu știu ce reacție să am. Urât din partea lui și nu știu ce să zic, n-aș fi în măsură să comentez, nu cunosc detaliile , dar ceva știu sigur : tu-l iubești cu adevărat; să-i iei apărarea chiar și după toate astea.. înseamnă ceva. Ai grija de tine :).

    ReplyDelete
  5. Cred ca nu merita..Nu iti voi spune ca meriti mai mult decat atat,pentru ca numai tu stii daca meriti ceva mai mult sau nu.Cert este ca ,scuzele lui nu te prea ajuta..trebuia sa-ti aprecieze gestul ,care oricum va fi unicul gest de acest fel cred.Il iubesti si nimic si nimeni nu va schimba asta..Poate ca nu a facut-o cu intentie ,poate ca asa este el..mai bleg..dar probabil nu si-a dorit sa te raneasca.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu