Thursday 9 May 2013

djaisfaasaaa

   Hei ciufulitilor  , 
Da , da stiu ca n-am mai scris de o saptamana cred , si eu ma mir , de cand am blog-ul asta nu am stat niciodata asa mult fara sa scriu ceva , nu am avut nimic care sa ma "forteze" sa scriu , mi-a fost lene si n-am dispus nici de timp ca sa n-ai ce face asa cum este in vacanta , da nu conteaza , daca voiam sa scriu gaseam si ce si cand , da n-am vrut , uite asa ca n-am vrut ! Ha !
Deci.... ce-am mai facut : 


Cu D. : 
Hm...un eveniment mai important a fost acum doua seri cred , vorbeam , vorbeam si in gluma i-am zis in nu stiu care fel ca din cauza lui nu pot sa ma concentrez la invatat si i-am zis " sa te simti responsabil de viitorul meu domnule ! " ei bine , reactia a fost una neasteptata , a zis ca-si face alt id si ca o sa vorbim tocmai dupa examen , ca e spre binele meu si toate celelalte lucruri ..
Nu l-am luat in serios un moment , pana cand mi-am dat seama ca vorbea serios.
I-am zis de jfiofjaoad ori ca nu vreau , ca glumeam si blablablaaaaa , adevarul e ca ma gandesc la el zi si noapte si nu ma concentrez , cateodata nici nu dorm , dar pot sa controlez asta daca vreau.
In fine...era tarziu si a trebuit sa ies , evident ca am plans pana am adormit , imi era frica ca s-ar putea sa urmeze ceva groaznic , caci i-am zis ca daca nu mai vorbim acum nu mai vorbim niciodata , nu sunt genul de persoana care sa reinceapa ce-a terminat , detest asta as putea spune.
A doua zi dimineata, m-am trezit si cum am deschis ochiii am inceput sa plang , mi-am dat seama cat de important el pentru mine...Am intrat pe mess , era 6 dimineata , si era un mesaj off de la el " Apropo , am glumit .. :d " 
Sa-l omor nu alta . Da eram prea fericita si usurata , ce sa mai te superi cand multumesti cerului ca de la aiuritii ca el te poti astepta oricand sa glumeasca..., va dati seama ca daca Doamne fereste s-ar fii intamplat ceva de genu as fii scris..
    Alte chestioare cu el , hm , ne iubim , metaforic vorbind , adica partea din zi in care vorbesc cu el e cea mai frumoasa...si daca nu vorbesc o zi simt ca mi s-a luat un sfert de viata , e minunat , minunat , ma face fericita si sper ca asta sa dureze , chiar daca voi mai da si de suferinta..

Cu Pafi : 
Ehm...aici e ceva mai complicat , ma gandesc la el zilnic dar mai putin ca inainte .. il iubesc nu zic nu , dar cum vorbim din ce in ce mai rar...mna , oricum sunt sigura ca lucrurile vor reveni la normal cand o sa termine cu bac-ul , zilele astea chiar a intrat sa vorbim , doar ca ..nu prea am ce sa-i spun , e un fel de distanta cretina.. Ma rog. -.-

Alte prostii : 
Hm...am luat nota mica , foarte mica in simularea la mate si parintii mei inca sunt suparati pe mine , sunt destul de indispusa in momentul de fata , altceva chiar nu stiu ce am mai facut...diminetile vin si trec ... serile apar iar noaptea , eliberam vise.
Voi ? ^^
P.S : Ma gasiti pe tumblr -> 
http://ennmaai.tumblr.com/

8 comments:

  1. Cu siguranţă D. o să fie alături de tine mult timp de acum înainte!
    Matematica în şcoala generală a fost pentru mine un chin!Nota de la examen nu a fost tocmai grozavă dar se mai întâmplă...
    Grijă mare de tine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc , la fel si tu.. sa speram ca eu voi avea mai mult noroc totusi . :(

      Delete
  2. Imi place tumblr-ul tau :x Sunt pe pagina a 5-a si inca mai vreau :*

    ReplyDelete
  3. Eu zic să o laşi mai moale cu D.După ce ţi-a făcut tu iar revii la el?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai nu revin fiindca n-am plecat niciodata si nici n-am s-o fac , daca a facut ceva nu a fost intentionat , eu cred ca ma iubeste , simt asta . Se poarta frumos cu mine linisteste-te . :*

      Delete
  4. Ce tumblrâââââ drăguț ai! :)
    Eu nu aș putea crede că D. te-ar lăsa baltă... nu pot crede.
    Și eu dau examen! Tot a opta sunt! :) ABIA AȘTEPT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai sa speram ca nu ma va lasa balta.
      Eu nu astept examenele , Doamne fereste ! Nu , nu , nu !

      Delete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu