Friday 26 April 2013

La multi ani !

Sa  va spun o poveste...
A fost odata ca niciodata un rege , si-o regina . 
La un momentdat , era o aprilie frumoasa si inflorita , ciresii abia se faleau cu florile lor..., si uite asa , 27 aprilie. 
Apare o mica printesa care le umple viata celor doi regi . 
Ei bine...fata a crescut ... 
Din poveste in poveste , se zice ca era frumoasa inca de mica , dar eu , ca o simpla ascultatoare n-am vazut si n-am crezut...
Pana cand , s-a intamplat o magie iar zanele mi-au daruit zile in care sa-i ascult glasul , s-o ating n-am reusit , dar am vazut-o . 
Ei da , e frumoasa ... 
Are ochiii mari , Alba ca Zapada ? 
Ce-i aia ?! 
Ea le intrece pe toate Albele ... are tenul ca prima zapada din an , ochiii ii sunt plamaditi din ceva stele mari si negre , parul , ce sa spun , parca-i dintr-o petala de lalea taiata franjuri . 

Acum , revenind in zilele noastre seci si lipsite de vraja povestilor , mica mea printesa face azi o varsta despre care lumea zice ca e waw .
Uhm...nu va spun varsta , caci taina e un dar frumos , dar , iti urez la multi ani ! 
Iti spun ca , imi esti draga iar faptul ca te-am cunoscut mi-a usurat existenta , mi-a infrumusetat anul , chiar viata . 
Ce sa-ti doresc de ziua ta ? 
Frumoasa esti , desteapta esti , dulce esti hm ... sper sa ai noroc in toate si visele tale sa se implineasca !
Sa nu uitam de sanatate . 
Sunt ele urari simple dar le scriu eu deci aplauze ! 
Pentru ea nu pentru mine .
La multi ani !  Te iubesc ! 

3 comments:

  1. La mulţi ani fericiţi!:)

    ReplyDelete
  2. :)) La mulţi ani prinţesei ăsteia... deşi cam prea frumos o descrii :-?.

    ReplyDelete
  3. Urez si eu multa sanatate,fericire, indeplinirea tuturor dorintelor si un calduros LA MULTI ANI!

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu