Monday 27 May 2013

Roz.. -.-

   Mai sunt doua zile pana la banchet . ^^
Incerc sa-mi pastrez calmul .. si nu doar cu astea , ci cu toate doar ca nu prea imi iese.
Fata de ceilalti ma port normal , chiar mai indiferent..dar de ieri de cand mi-am cumparat rochia , m-am imbracat cu ea de vreo 5-6 ori...nu stiu , poate ca voiam sa ma simt frumusica.
Oricum , mi-am promis ca n-o sa mai fac asta pana la banchet , o sa isi piarda tot farmecul...
Rochia nu e asa cum visam , pentru ca timpul nu m-a lasat sa caut si asa , dar e draguta , e ... ROZ .
N-am mai purtat roz de ani de zile , o sa va las poza ..
Nu ma simt prea bine , am dormit la ea acum cateva zile si da,  m-am simtit minunat .. imi e dor  , cateodata vreau doar s-o strang in brate , dar poate ca e datorita egoismului meu interior , poate e datorita inferioritatii pe care o am fata de ea .
In alte povesti , Pafi si D. sunt doi prosti amandoi .
..Nici macar nu ma baga in seama , adica nu conteaza , cu Pafi m-am certat iar D. se face ca nu ma vede..
Ma necajesc mult din cauza asta insa cum ziceam , vreau sa-mi pastrez calmul si sa fiu ok la banchet.
Sunt momente in care ma simt singura in cusca cu lei , ca si cum nimanui nu-i pasa , dar ce sa mai fac ? Am si eu orgoliu , cine tine la mine sa ma caute , cine nu , sa fie sanatos.
Da..orgoliul o sa imi aduca suferinta , dar de cate ori sa las de la mine ? Nu . Vreau sa fiu puternica , sa pot sa supravietuiesc si fara ei.. usor , greu , macar sa pot ! 
Ascunsa .
Roz ?! 

13 comments:

  1. 1. Iubesc sandalele alea. Sfatul meu e sa dormi cu ele in picioare, ca altfel e posibil ca dimineata sa nu le mai gasesti *evil smile*
    2. Imi place rochia ssi chiar cred ca arati super in ea. O sa fii o frumoasa <3
    3. Nu stiu. Cand ai banchetul? ;;) Distractie placuta :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bineinteles ca n-am vazut ca ai scris sus cate zile mai sunt pana la banchet. *chioa-ra!* :D Deci, distractie placuta :*

      Delete
    2. Nu m-ar deranja sa dorm cu ele dar cand le vad asa delicate mi-e sa nu le rup . Sa speram ca o sa arat super.
      Te pupacesccc ! :*

      Delete
  2. CE FRUMOASĂ E! Urăsc rozul. But that dress rocks the pink.
    Și eu voi fi singura fată de pe pământ fără rochie de banchet. Mă simt așa de nasol... sper să fie frumos banchetul vostru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti place , mda..nu avea alta culoare , si eu eram terorizata de roz , nu prea imi place + ca se culoarea pitipoancelor , dar roz-ul asta e destul de ok.
      Hm..poate o sa ai rochie , nu stii de unde sare iepurele..Daca vrei sa vorbesti cu cineva spune-mi ca iti dau mail-ul meu , stiu cum te simti .. data la o parte , dar heiii ! Nu-i tarziu .

      Delete
  3. Heeeei si eu am banchetul, dar e vinerea viitoare. Abia astept!!!
    Oricum, sper sa te distrezi si e tare frumusica rochia. O sa fii foarte draguta ! :*
    O sa vreau sa vad poze cu tine de la bancheeeeeeeet. Pupici !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc ! Hm.. da , sa speram c-o sa fiu draguta , ma bucur ca primesc incurajari ! Distractie placuta si tie ! >:D<

      Delete
  4. E minunata!
    Succes la banchet si bine-nteles la examen;;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merciiiiii ! Da , sper sa ma descurc , mai ales la examen ! :*

      Delete
  5. E chiar frumoasa rochita ta,iar papucii pot spune ca ii ador,mai ales ca sunt nergii si cu platforma,toate merg foarte bine si sun chiar curioasa cum vor sta pe tine(clar foarte bine),deci nu iti ramane de facut decat sa iti faci poze si sa ne arati si noua una:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu promit poze , caci pana la urma sunt Ascunsa , poate doar o poza in care sa nu mi se vada capul .
      Hm.. Multumesc frumos , sper sa iasa bine totul !
      Ai grija de tine !

      Delete
  6. ce rochita draguta, ce rochita super draguta <3
    ce pantofiori draguti, ce pantofiori super draguti <3 [sau sandale]
    uite vezi ca se poate?
    Pafi si D. Wordless.
    Mere si pere. Am 17 ani si mama nu ma lasa sa ma incalt cu tocuri si rochita/fustita nu am mai purtat de vreo 2 ani :))
    Si daca nu bagi poze pe facebuci, blog sau ceva, te bat. Si daca indraznesti sa nu te distrezi si sa te simti cea mai frumoasa, sora siameza tigaii scrie pe tine.
    Hadorabil :x

    ReplyDelete
    Replies
    1. La fel de autoritara si draguta ca intotdeauna :o .
      Sa speram ca n-o sa am fata de spate in poze , poate o sa pun ceva pe fb. >:D<

      Delete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu