Thursday 16 May 2013

Nu .

Pe zi ce trece am impresia ca-mi detest tot mai mult viata . 
Azi parea o zi mai buna  desi intentionez sa nu mai vorbesc cu nimeni pana duminica ( plan conceput aseara ) . Motivele ? Are rost sa le mai spun ?
Vreau doar sa-mi odihnesc sufletul si mintea.
O urasc pe mama .
Dracu a pus-o sa ma nasca ^ ^ .
Pacate ? Nu-mi pasa . M-am saturat sa ma abtin numai eu , sa fiu eu fraiera mereu in fata tuturor , m-am saturat de viata mea anosta si plina cu dezamagiri si critici . 
Si nu doar de asta o urasc pe mama , o urasc pentru ca n-a fost niciodata cum mi-as fii dorit , pentru ca acum imi dau seama ca toata  " iubirea " ei a fost o minciuna , pentru ca ea nu stie sa ma sprijine , pentru ca tipa ca o descreierata din orice , pentru ca nu ma cunoaste si nu ma intelege.
Am venit acasa , i-am zis ca am gasit rochia perfecta pentru banchet in valoare de 4 mil jum . 
Ce sa faca mama ? Evident , conceptia ei invechita de pe vremea comunistilor , faptul ca ea are cel mai rau copil si toate celelalte lucruri au facut-o sa turbeze.
Sa zica ca ea nu-mi da atatia bani , ca ea nu aduna miliarde din copaci , ca nu si ca nu , ca rochia e urata si tot felul de lucruri . 
Da , am inceput sa lacrimez , aproape lesinata de nervi si tot ce voiam sa fac atunci era sa ma dau cu capul de pereti si sa sper ca o sa se dea si ea . I-am spus ca asa mi-a facut toata viata , i-am zis ca eu nu ma duc sa ma fac de ras si ca daca imi face asa trebuia sa imi zica sa nu mai dau banii pentru banchet.
Evident ca a fost de acord , caci eu nu merit nimic , si asa o sa-mi faca toata viata , nu te duci , nu atingi , nu primesti . 
Da , sunt dezamagita si ma simt nedreptatita , oricum nu i-am cerut ei bani , ca stiu ca in toata viata nu mi-a dat nimic in afara de mancare , nici n-am pretentii de la ea .
Dar de ce ? 
De ce colegele mele care fumeaza , o ard prin cluburi , isi injura parintii ( in fata ! ) , comenteaza , dau milioane si milioane pe haine, se bat la scoala , au note mici , umbla cu baieti cu varsta dubla fata de a lor si multe alte lucruri , de ce ele au tot ? Daca eu as face macar un sfert din cele de mai sus probabil parintii mei n-ar considera ca-mi merit viata.
Nu spun ca imi doresc un astfel de comportament , spun ca as vrea sa fiu mai apreciata , pentru ca eu ma simt un copil bun , in ciuda faptului ca nu stiu matematica , nu cred ca am gresit sau ca am comentat sau ca am facut vreodata ceva ce nu poate sa fie iertat sau ceva inacceptabil.
Dar maica-mea , ce sa stie ea , doar ea s-a distrat la vremea ei cat a putut , si nu-mi pasa mie ca ea isi imagineaza ca eu sunt cea mai rea , nu-mi pasa mie ca nu stie cum e scoala din ziua de azi ,si nu-mi pasa nici ca nu stie ca 90 % din fetele de varsta mea sunt pitipoance sau vagaboante , sau amandoua .
In momentul asta nu vreau nimic , nu mai vreau niciun banchet , iar daca tata imi va da bani pentru rochia aia n-o sa imi mai placa pentru ca stiu ca idioata imi va scoate toata viata prin piele asta . 
Nu vreau sa-mi imaginez viata mea de liceu , cand colegii mei vor fii dezghetati , cand ei vor iesi sa se plimbe iar eu voi merge pe acelasi drum casa-scoala . O sa ma urasc si atunci mai mult ca acum , nici nu vreau sa mai spun , n-am prieteni , Pafi nu ma mai iubeste si o stiu sigur , pe D. nici nu vreau sa-l mai aduc in discutie , o place inca pe Georgiana , ceea ce mi-a zis atunci a fost o minciuna sau in cel mai bun caz , inca nu-si cunostea bine sentimentele.. Si apoi , ce rost are sa-mi mai ratez viata din sperante cretine si alte lucruri care oricum nu exista si nu vor exista , oricat am incercat , nu cred ca insemn ceva pentru el , imi e greu s-o cred.
Ea s-a intors azi de la Paris , Paris ! A stat o saptamana si ceva acolo .. :] . Da , tot ce simt acum e invidie pentru toti , mai ales pentru ea care are tot . 
Cum sa ma simt bine ? 
Ea e frumoasa , desteapta , buna , norocoasa , cu o super mama pe care nici n-o apreciaza cum trebuie , cu o super familie , cu super sanse , pe cand eu ?
 O mama crizata de pe vremea comunismului , un tata strict fara incredere in mine desi n-am gresit cu nimic , o singura excursie la munte in toata viata mea , in rest n-am parasit orasul , urata , neiubita si fara prieteni .
Oare e corect ?
Fac pacate in fata lui Dumnezeu , sunt constienta ca unii n-au nici macar mancare , da m-am saturat sa fac pe optimista , imi detest viata si pe mine , maica-mea a facut greseala vietii ei ca m-a nascut.Nu ma suporta si eu nici atat . N-o vreau . 
Nu , nu-mi pasa ce-o sa credeti , nu-mi pasa ca o sa par exagerata , in momentul asta nu-mi pasa de nimic , nu vreau nimic , voiam sa scriu altceva , dar ce chef sa ai cu crizati acasa si in rest o viata de om singur ?
:] Asa ziceam si eu . 

Ascunsa.

8 comments:

  1. Sunt exact la fel!
    M-am săturat de toate, și știu că sunt mulți mai rău decât mine, dar pur și simplu nu mai poți câteodată!
    Eu sunt prietena ta! Adică, știu că ne cunoaștem. Dar cumva mă simt aproape de tine, semănăm atât de mult.
    N-are rost să-ți zic povestea vieții mele... sunt neimportantă în lumea asta mare.
    Totuși, zâmbește! Pentru mine...
    dacă nu cer prea mult.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru faptul ca esti atat de draguta , nu esti neimportanta , pentru mine cel putin esti importanta . Mi-ar placea sa-ti aud povestea . Asa e , cateodata obosesti dar trebuie sa fim calmi..

      Delete
  2. Poate dacă ai încerca să-ți schimbi gândirea, Universul ar fi mai binevoitor în ceea ce te privește.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sincer , nu mai stiu cum sa gandesc , oricum as fi universul pare sa nu ma placa.

      Delete
  3. Îmi pare rău să te simt prin ceea ce citesc, tristă şi revoltată!Poate dacă ai mai avea un pic de speranţă şi de răbdare se vor schimba multe lucruri...
    Ai grijă de tine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sincer , nu-ti mai doresti sperante cand esti mereu dezamagit , poate ca e natura mea sa sper si sa visez , rabdare..poate.

      Delete
  4. Hei..totul se va rezolva pana la urma,pentru ca si eu am avut astfel de perioade cu maicamea si pot spune ca uneori inca ii spun cand imi reproseaza ca sunt nu stiu cum ca nu eu am ales cand s-a casatorit..deci,poate se comporta asa pentru simplu fapt ca nu stie cum sa te tina si sa nu te piarda.Eu cred ca ea vede tot ce se intampla,dar nu stie cum sa te ia ca sa te atraga de partea ei. Imi pare rau sa aud ca te intelegi asa rau cu ei,dar cu cat cresti,totul se va remedia. Inca ceva,incearca sa zambesti chiar si cand nu mai ai nici o speranta,pana la urma va veni si ea.:):*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu cred ca intelege tot ce se intampla , de fapt cred ca nu intelege mai nimic . Multumesc pentru incurajari ! Ai grija de tine ! :*

      Delete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu