Thursday 2 May 2013

2 mai ...[Tata]

Dragul meu tata , 

Am calcat in aceasta zi cu stangul , te rog sa ma ierti , te rog ...
Vreau sa stii ca n-am uitat de ziua ta , aseara am adormit plangand din cauza unei scrisori de care tu nu ai habar , si e mai bine sa nu ai ..
Te rog sa nu-l urasti pe cel care m-a facut sa plang , nu-l uri caci eu il iubesc..
In momentul asta eu il urasc pentru ca din cauza faptului ca imi inunda gandurile de dimineata pana seara , am uitat ca astazi este ziua ta...
Ma simt ca ultima idioata scumpul meu tata...
Imi vine sa plang caci te-am vazut azi si nu te-am strans in brate cu entuziasm asa cum am facut in anii trecuti..Daca asta e rezultatul cresterii mele atunci sunt dezamagita..
Ma simt de-a dreptul deplorabil...poate daca nu terminam de citit cartea mi-as fii amintit , poate daca nu eram inca constransa de propria-mi tristete..mi-as fii amintit de cum ar fii rasarit soarele.
Ti-as spune ca ieri mi-am zis " Maine e ziua lui tata " 
dar ce rost ar avea , am uitat...
Ma simt ingrozitor de vinovata , mereu am sa ma simt , stiu ca asta era de o importanta majora pentru tine si stiu ca cea mai importanta persoana din viata ta a uitat sa te imbratiseze chiar azi..
Of Doamne cat de mult regret , imi dau seama ce prost te simti caci si eu m-as simti prost , si daca ai stii ce important esti pentru mine..
Nici nu am cuvinte...
Lasand asta deoparte , inca de cand am deschis blog-ul asta m-am gandit sa-ti dedic o postare ..
Esti cel mai bun tata si cred ca pe tine te iubesc cel mai mult pe lumea asta ..
Te-am dezamagit de multe ori si regret..
Am incercat deseori sa fiu copilul perfect pentru tine , n-am reusit , n-o sa reusesc pentru ca tu mereu o sa fii nemultumit..
In momentul asta nici nu sunt in stare sa scriu cat de mult te iubesc pentru ca am facut o gresala fatala pe care n-o sa mi-o iert ..
Am vreo scuza in fata ta ?
Nu , nu am .
Cand a fost ziua lui mi-am amintit in secunda 2 , ba nu , nici nu uitasem , si tocmai cea mai importanta zi , am uitat-o .
2 mai , 2 mai , 2 mai , 2 mai , 2 mai , 2 mai , 2 mai , 2 mai , 2 mai , 2 MAI . 
Cat de greu poate sa fie  !?
Ai fost si esti un tata bun , ai o grija suprema de mine , ma iubesti cel mai mult si nimeni n-o sa schimbe asta , ai merita o viata mult mai buna..
Ai avut o copilarie grea si n-ai fost niciodata prea fericit , nici macar eu n-am reusit sa fac asta..nici nu cred ca o sa reusesc , daca ai stii de blog-ul asta , daca ai cunoaste-o pe adevarata eu , ai fii dezamagit . 
Si eu as fii ..
Ti-am facut ziua groaznica...of , trebuia sa fie altfel...imi pare asa de rau .
In momentul asta tot ce-mi doresc este sa sap o groapa , sa ma arunc in ea si sa raman acolo , am ranit singura fiinta care chiar ma iubeste...si nu e prima oara.
Ce pot sa mai fac ?
Si eu sunt ranita...dar acum sunt rusinata de propria-mi prostie .. 
Iarta-ma ..
La multi ani !

Ascunsa .  Alexandra.

4 comments:

  1. Off,sunt sigur că el te va ierta.Pur şi simplu,de la atâtea gânduri ai uitat!Dragă Alle,suntem oameni,toţi greşim!La mulţi ani fericiţi tatălui tău!:)

    ReplyDelete
  2. Alexandra mea draga >:D< Si eu cred ca o sa te ierte, este tatal tau si te iubeste :o3 >:D<

    ReplyDelete
  3. Draga mea,cu siguranta te va ierta.Pentru ca stie prea bine ce fel de copil a crescut.Si totusi,nu este prea tarziu sa-i spui cat de mult il iubesti si cat de recunoscatoare ii esti.
    El te iubeste chiar si asa..este om si gresesti..El te va intelege mai bine decat oricine.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu