Friday 10 May 2013

Urata .

   Pana acum cateva momente am trait cu impresia ca exista oameni frumosi si oameni draguti.
Mi-am dat insa seama ca eu nu ma aflu in nicio categorie , eu sunt doar urata.
Exista oameni urati si frumosi , atat . 
Nu stiu daca v-am spus , ba stiu , nu v-am spus , am parola lui D. , da, la un momentdat mi-a dat parola lui de la contul de yt ca sa ii mai ascult din muzica si mi-a zis " Vezi ca asta e parola mea de la toate conturile asa ca vezi ce faci . " 
M-am bucurat ca are incredere in mine .. evident , ca orice fata curioasa abia asteptam sa plece de-acasa ca sa ii intru pe id . 
Nesimtita ? 
Si ce daca . 
Oricum , a plecat acum 2 ore cred , si am intrat .. am citit niste convorbiri cu niste persoane "comune" , unde stiam ca e posibil sa ma regasesc..
Va arat doar atat : " D : [...] daca nu avea varsta asta si era draguta atunci.... :-" " 
                               " D: [..] nu-mi place , sau mai exact nu are nimic care sa-mi placa " . 
Prima este de luna asta , a doua este din octombrie,  probabil lucrurile s-au mai schimbat de atunci.
Glumeam .
In fine..postarea asta va fii una lunga si trista . Evident ca am inceput sa plang , m-am dus sa fac o baie si dureroasele amintiri au reaparut...am mai vorbit despre toate aceste lucruri , nu , nu toate , doar cateva...dintr-un lung sir de dezamagiri si descurajari , care au creat acest blog , care au creat o fata vesnic ascunsa.
Nu am fost niciodata frumoasa , nu m-am placut niciodata , m-am urat si am fost dezgustata de mine.
Eram inca un copil mic si gras care se juca cu papusi , pentru ca da , in ciuda pantalonilor scurti , a tricourilor lungi patate de ciocolata sau pamant , eram totusi o fata..eram asa atunci cand instincturile " femeiesti " au inceput sa se trezeasca , dandu-mi seama ca sunt grasa si nu e bine.
M-am infometat mult timp , obisnuindu-ma sa mananc o zi intreaga o salata si-o felie de paine , cateodata nici alea . 
Crescand, am reusit sa slabesc mult  si nimeni nu era multumit , eram criticata , dar eram fericita pentru ca numai eu imi cunosteam serile adormind lesinata de foame , sportul facut in camera si tot chinul...
Eram slaba dar totusi urata.
Asa m-am vazut...eram cea mai complexata persoana , nu voiam sa ma vad niciodata si nu-mi placeau rarele persoane care ma complimentau , le consideram mincinoase si prefacute.
Intr-o seara am intrat pe TPU , fiindca da , acolo nu sunt doar oameni redusi mintal , am intrat acolo pentru ca voiam sa vad daca mai sunt si altii complexati , atunci nu stiam ca sunt chiar asa multi....Era o intrebare pusa de o fata urata , adica asa zicea ea ca era  si un oarecare i-a spus ca nimeni nu e urat fiindca Iisus ne-a lasat dupa chipul si asemanarea Lui iar Iisus nu este urat.
Am fost in al 9-lea cer fiindca i-am dat dreptate , am zis " poate ca nu-s asa urata " . 
Si da , asa credeam ca e...nu credeam ca sunt frumoasa  , nici macar draguta , dar consideram ca nu-s urata , si ce binefacatoare a fost aceasta "credinta" , e sentimentul ala cand esti impacat cu tine..partial cel putin..
Mi s-a spus de mai multe ori ca sunt urata , mi s-a spus ca sunt si frumoasa si mi-am dat seama ca oamenii sunt foarte diferiti , dar eu nu eram frumoasa , erau ei ciudati .
M-am resemnat cand toti au ales-o pe ea pentru ca era cea mai frumoasa , cea mai buna si pentru ca asa este si acum..am crezut ca asa e normal , stiam ca asa as alege si eu daca as fii in locul lor , pentru ca alegem mereu ce ne bucura ochiii , da' ma durea , nu zic nu . 
Tot am crescut...colegele mele s-au facut si mai sclipitoare...majoritatea pitipoance.
Eu ? 
Hm...am fost la fel , doar ca m-am ingrasat  si iar critici si "sfaturi" . 
De aceasta data eram si eu din ce in ce mai dezamagita de mine..
Nu stiu ... eu am crezut mereu ca frumusetea e intr-un om vesel si simplu , am crezut ca frumusetea este acea aura ciudata care inconjoara unii oameni , am crezut ca frumusetea este ea . Nu , nu pentru ca are ochiii ca doua bucatele de diamante , nu pentru ca are pielea alba si fina , nu pentru ca are parul lung si ravarsit peste obrajii imbujorati , nu fiindca e slaba si proportionata perfect , ci si pentru ca e foarte buna...Nu , nu "buna" asa cum zic baietii ca fetele sunt bune...ci buna asa cum sunt oamenii buni...
Da, frumusetea ei venea si fizic,in proportii foarte mari , de exemplu eu nu cred ca as fii fost in stare sa intretin acea frumusete atat de vie , e ea asa gratioasa si fina si splendida.
Ma uit zilnic la colegele mele si nu-mi vine sa cred cate schimba timpul..Oare pe mine m-a uitat ?
Eu nu o sa imi fac poze in oglinda avand mereu grija sa-mi arat fundul , nu , nu am fund , spre deosebire de unele colege , nu am si n-o sa am , nici nu mi-a pasat , am vazut cu lor li s-au urcat complimentele baietilor legate de fund, la cap...
Eu nu am vrut asa ceva , ca sa nu aud pe strada " ce i-as da-o ! " 
Eu n-am avut si nu am niste picioare de felina , eu am semne multe..pentru ca odata era sa raman fara picioare , pentru ca faptul ca m-am nascut vie este o minune..
Da , mama mea m-a nascut natural , si am iesit cu picioarele , si medicii erau " nu credeam ca va trai "  , dar aia e alta poveste...
Eu n-am avut un abdomen plat mancand tot ce-mi pofteste sufletul , l-am avut o singura data si l-am pierdut...
Nu am o fata frumoasa..am nasul mare , tata nu ma lasa sa ma pensez , am tenul inchis iar ochiii sunt simpli , negrii , neexpresivi , straluces doar cand vorbesc despre ceva ce iubesc..
Am avut candva parul lung pana cand mama m-a tuns scurt , scurt si de atunci n-am mai indraznit , n-o sa am niciodata parul lung , asa cred...de ce ?
Nu mi se mai potriveste...
Eu am parul cret iar D. e dezgustat de parul cret/ondulat..
Da, am fost dezamagita ca lui nu ii place exact ceea ce eu am considerat frumos la mine..
Nu am maini frumoase , imi rod unghiile involuntar cand sunt nerabdatoare , sau cand ma plictisesc , am degetele groase si mari . Nepotrivite pentru o fata/femeie..
Eu nu m-am dat niciodata cu ruj , nu am purtat rochii sau pantofi cu toc , am timp .. dar e trist sa fii tu cel mai altfel in sensul rau acum cand lucrurile sunt total diferite fata de cum vad parintii mei lucrurile..
Eu am fost mereu undeva in umbra , mica , mica , asa si am vrut , caci nu sunt omul "reflectoarelor" asa cum sunt unele...eu am fost timida si cuminte, prinsa mereu in vise si carti , eu asa sunt , asa am crescut...S-au dus vremurile cand ma urcam pe garduri cu baietii .
Eu nu sunt precum B. de exemplu , nu dansez asa cum danseaza cadanele barbatilor in pat la scoala , nu port colanti care sa-mi etaleze ceea ce n-am , adica fundul , nu ma dau cu ruj roz , am ghizdan nu poseta , nu am unghii cu gel , nu ma machiz si nici n-am facut-o vreodata , nici nu imi e permis.. Nu permit nimanui sa ma atinga , de aceea sunt salbatica pentru multi baieti . Eu nu vreau maini libidinoase pe unde nu trebuie , nu vreau pupici si alte chestii de la persoane care nu ma incanta . 
Eu nu am cerut niciodata bani parintilor , nu asa multi cel putin pentru ca am considerat mai important ceea ce era pentru ei important , nu mi-am permis sa dau 2 milioane pe un costum de baie ..cand am reusit sa strang putin bani nu m-am dus in cluburi , cafenele sau discoteci , eu mi-am cumparat cartea aia dupa care am tanjit mult..
Discutia a deviat , da , sunt frustrata de lume si de faptul ca El m-a vrut asa , nu as fii vrut multe lucruri din cele enumerate mai sus daca lumea nu m-ar fii criticat atunci cand m-a vazut.
Nu as fii frustrata daca pentru parintii mei nu as fii cel mai rau copil , oare daca as fii precum fetele ce se regasesc mai sus , oare atunci as fii mai buna ? 
D. mi-a zis candva ca sunt frumoasa..si atunci m-am simtit frumoasa , si multe zile dupa , e trist sa aflu acum ca era o minciuna.
Nu sunt suparata pe el , nici nu pot , nu-l acuz , la urma urmei frumusetea o ai sau n-o ai , asta e , oamenii au ochii , din pacate . D. nu ma place si evident ca sunt trista..poate daca eram ca ea aveam multe sanse...Cred ca ii place atitudinea mea si chiar daca n-a vrut cred ca s-a atasat de mine intr-un fel..dar nu sunt frumoasa si nici placuta...si nu e doar el , sunt multi , asta e .
Nu stiu cum sa ma port cu el , evident ca n-o sa-i zic niciodata nimic , la urma urmei a zis ceva ce stiam doar ca incercam sa ascund in propriul meu suflet...Adevarul doare , nu fac pe zmeul sa zic ca nu.
Acum , nu vreau nimic , as vrea doar sa plec pe plaja desculta si sa alerg plangand , sa aud cum freamata marea , pentru ca ea e frumoasa , si chiar daca m-a vazut urata de multe ori , nu a fugit niciodata , nici nu m-a alungat..
Nu am scris asta ca sa fiu contrazisa asa cum poate multi vor crede...am scris pentru ca chiar si fetele ce s-au ascuns o viata au nevoie sa se deschida in fata unui necunoscut , criticate sau nu , e o nevoie..Am scris pentru ca nu mai pot , pentru ca scriind , inlocuiesc alergatul pe plaja ce nu-mi este permis . 
Cu respect , o fata urata.

13 comments:

  1. Nu am sa te contrazic, poate am sa iti spun o mica poveste despre mine. Si eu eram exact ca tine, dar in timp vei vedea ca este intr-un fel o "perioada" desi nu poate fi numita asa si atunci vei realiza ca esti frumoasa pentru ca frumusetea nu consta in sprancene nepansate sau ten inchis la culoare. Acum depinde si de opiniile oamenilor unii vad frumusetea intr-un anume fel, altii o vad altcumva. Deci daca pentru cineva esti urata, pentru altcineva esti cu adevarat frumoasa. Ridica-te in picioare, respira adanc si ignora criticile. Si eu imi vedeam numai greselile si omiteam lucrurile cu adevarat frumoase despre mine. Poate undeva in adancul sufletului meu inca ma mai consider uratica, dar incerc sa spun ca sunt frumoasa si asta trebuie sa faci si tu. :) Kisses.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..E foarte greu, odata am reusit dar acum ? Tot ce-mi doream era ca el sa ma placa , iar faptul ca chipul meu il alunga ma descurajeaza profund. Cu toate astea , poate e mai bine asa, prefer sa nu ma placa decat sa ma placa doar pentru aspect , chestia aia e foarte superficiala.
      Multumesc >:D< .

      Delete
  2. Doamne..cât de bine te înţeleg.Şi ce?Tu te iei după un aiurit?Eu ţi-am zis că prostu' ăsta te va face să suferi.Motherfucker.

    Şi eu m-am înfometat.Şi eu eram grasă.Şi eu am trăit cu un măr pe zi.Şi toate astea pentru că o fată a strigat după mine pe stradă.Şi eu am fost şi încă sunt complexată.2 ani am trăit doar din secături,aveam doar o zi pe lună în care mâncam un pachet de biscuiţi...şi o prăjitură.Şi eu eram criticată.Puteai să faci anatomia omului pe mine.Am leşinat de foame.Şi totuşi nu am spus la nimeni nimic.Sunt încă complexată,deoarece datorită repetării curelor de slăbire,am rămas mică de înălţime.Am 1.59 la 14 ani.E foarte puţin..

    Nu eşti urâtă.Tu crezi că doar aspectul contează?Poţi să fii cel mai frumos om din lume,dacă te comporţi precum D.,nu ai nici o şansă ca cineva să te placă.Serios,tu încă mai tânjeşti după fraierul ăla?Da' mai dă-l naibi!Nu te merită!Nu merită nici un strop de lacrimă vărsat de tine.

    P.S:De unde ştii că în acea conversaţie era vorba despre tine?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Raisa !
      Multumesc ca iti faci si de aceasta data timp pentru mine.
      Pai stiu ca era vorba despre mine fiindca mi-am vazut numele.
      Stiu ca ti-am mai spus , dar crede-ma , D. nu e o persoana oribila si ma simt prost ca din postarile mele reiese asta..El e minunat si nu spun doar fiindca il iubesc , sincer , ma respecta si tine la mine in modul lui tampit.
      Pana la urma are si el dreptul la o parere , intr-adevar , e urat ca m-a mintit dar a facut-o ca sa ma simt bine la urma urmei..in orice caz , ideea e ca asta e parerea lui si e normal..
      Ce pot sa fac ?
      O sa merg inainte..doar ca de cand am aflat imi e foarte greu sa traiesc cu gandul ca mereu vom fii doar prieteni , poate nici atat..

      Delete
  3. Realiatea va fi mereu aceeași. Oameni răi, lumea urâtă, noi mereu altcineva în ochii altcuiva. Mereu la fel de mult negru. Contează numai modul în care vrei tu să vezi lucrurile. Ești tu cu tine și „universul” sau „Dumnezeu” sau cum vrei tu să îl numești.

    ReplyDelete
  4. Îți recomand din tot sufletul (defapt chiar te rog) să citești „Poți să-ți vindeci viața” de Louise Hay. Inițial va părea neveridică, dar nu ai nimic de pierdut dacă o încerci. Este uimitoare....rezultatele sunt uimitoare.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa incerc sa fac tot posibilul sa gasesc cartea , probabil la vara ca sa scap si eu de tot stresul cu scoala..
      Asa e , traim intr-o societate murdara..
      Multumesc ! >:D<

      Delete
  5. Im primul rand draga mea nu ai de ce sa fii suparata pe D.Sentimentele se schimba,la fel si oameni.Si eu am fost candva supla si mancam orice pofteam la orice ora(eram o copila),am inceput sa cresc,sa ma dezvolat,formele mi se conturau.Gandeste-te ca la o boala tu ai ce da jos..+ femeile cu solduri ajuta la nasterea copiilor inteligenti.
    Nu-ti mai face inima rea!Te pup si ai grija de tine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu sunt suparata pe D. , ii inteleg parerea , sunt suparata pe mine..si pe conceptia societatii asupra aspectului fizic.
      Iti multumesc pentru cuvintele tale , conteaza ! >:D<
      Ai grija si tu !

      Delete
  6. Imi place sa contrazic lumea. Asa ca stai cuminte si nu ma contrazice tu. Esti frumoasa. Toti oamenii sunt frumosi. Nu pentru toti, pentru cineva. Si D... stii ca e posibil ca el sa nu gandeasca chestiile alea, nu? Poate a zis doar asa, poate a vrut sa nu fie considerat nebun in cazul in care te simpatizeaza, poate poate.
    Nu esti urata. Nici n-o sa fii. Esti naturala, esti reala. Esti frumoasa!
    Complexe au toti. Si eu. Ok, eu sunt mai mult intre extreme, ba ma opresc in fata oglinziilor si exclam in gura mare ca sunt perfecta, ba ma ascund de orice si oricine. Am nasu mare, cosuri si puncte negre, imi jupoi mereu pielitele pana la sange (vis a vis la faptul ca tu-ti rozi unghiile).
    Frate, nu esti deloc urata :)) Si nu o zic doar asa dar chiar esti draguto-adorabila! Si facebookul e de acord cu mine.
    Si ca chestia aia, cum poti sa spui ca ceva creat de Dumnezeu e urat? Nu, nu, ceva dupa chipul si asemanarea lui.
    Punctu 2. Si eu am parul, in cea mai mare parte a timpului, creto-ondulat. Si eu aveam prieteni/baieti pe care ii simpatizam carora le placea parul lins de vaca. Si chiar si asa, chiar si dupa ce nu am mai vorbit de luni de zile cu ei, au ajuns sa inca le placa mai mult parul cret si ondulat si buclele.
    Si mere pere ciocolata, esti frumoasa.
    Si mere pere ciocolata, oamenii se ingrasa si slabesc mai mereu. Ce te face sa crezi ca cea mai buna tipa nu o sa se ingrase peste noapte si o sa se ridice cu macaraua din pat? Si cat timp acul de la cantar nu sare din acadran, stai fara griji. Fi fericita ca esti sanatoasa, ca esti iubita, ca iubesti si ca ESTI FRUMOASA. Am scris mult. Scuze. Si scuze si pentru eventualele greseli, nu am timp sa recitesco-corectez :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. TU ! Nu-ti mai cere scuze pe degeaba .
      Ehm...poate ca da , poate ca toti oamenii sunt frumosi doar ca e trist ca nu toti avem aceasta conceptie..
      Oricat de mult imi zic asta , in mintea mea tot am acele ganduri , era foarte important ca el sa ma placa , si cand ma gandesc ca aspectul meu fizic in principal il face sa nu ma placa..iti dai seama ca ma doare. Dar poate e mai bine asa , prefer pe cineva care sa ma placa pentru ca sunt eu nu pentru ca arat nu stiu cum..
      Asta e , o sa ma obisnuiesc cu gandul ca suntem doar prieteni . Si ca asa o sa fim mereu.

      Delete
  7. EȘTI FRUMOASĂ!
    Ești frumoasă pentru modul în care te exprimi, pentru că ești o fată, și chiar dacă nu realizezi, ești mai frumoasă decât o tonă din specimenele alea de afară care sunt considerate frumoase de fraierii ăștia!
    Bine, poate nu ești cine știe ce fotomodel, dar și alea folsesc machiaj. Nici eu nu sunt frumoasă, dar nu m-am născut să fiu frumoasă, sau perfectă sau ceva... suntem născuți ca să fim noi, și cândva, cineva va fi fericit cu noi așa cum suntem. Probabil simți pentru el ce simți, dar nu știu... încearcă cumva să-l uiți. Va vedea el cum e fără tine. Fără frumusețea ta, pe care el nu o poate vedea. Zi-i că e orb!
    Nu știu, încearcă să trăiești viața asta. Nu merită să o duci așa, pentru cine? Pentru el care nu te vede atât de bună pe cât ești defapt?
    Uite, eu dacă aș fi băiat aș fi fost îndrăgostit de tine, doar din modul în care scrii. Sau știi ceva?! Dă-mi adresa lui! Se va trezi cu o bombă la ușă. O să trimit fiecărui băiat câte una; să scăpăm naibii de ei și de modul în care ne distrug viața!
    Mi-aș dori să-mi trimiți un mail de fiecare dată când ai vreo problemă sau ceva... ador să ascult oamenii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei draga mea !
      Iti multumesc mult , mult pentru faptul ca la fiecare postare iti ocupi timpul ca sa-mi dai comentarii , pentru ca mereu esti aici sa ma sprijini , n-ai idee ce mult ma ajuta aceste comentarii.
      In momentul de fata nu ma simt in stare sa imi traiesc viata fara el pentru ca el este unul dintre cele mai frumose lucruri care exista pentru mine , si oricat de mult o sa ma raneasca , stiu ca nu vrea , e parerea lui pana la urma si asta e..Iar apoi , o sa incerc sa traiesc cu gandul ca suntem doar prieteni.
      Crede-ma , ti-as trimite cu drag mail-uri insa daca as face asta nu as mai scrie cu pofta pe blog si ar fii incorect fata de ceilalti , in plus, o postarea e cat o mie de mail-uri , caci stiu ca voi ma veti ajuta.
      Daca cumva voi renunta la blog vreodata , fii sigura ca o sa primesti mail-uri ! :*

      Delete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu