Wednesday 31 October 2012

Pacatele se platesc .

  M-am gandit de multe ori cum oamenii platesc pentru pacatele lor , cu varf si indesat . M-am gadit de multe ori la mama , cum si-a platit fiecare gresala , cum inca si le plateste . 
N-am sa uit niciodata gresala care m-a marcat , m-a maturizat si m-a facut sa invat ceva din asta . Decembrie 2011 , intreaga familie a aflat ca l-a inselat pe tata cativa ani la rand . Defapt eu nu am aflat , mie mi s-a confirmat , de stiut stiam de mult , si nu de la ea , ci pentru ca mi-am petrecut cativa ani furandu-i telefonul , urmarind-o si ascultand la usa . Nu , nu mi-e rusine . Sunt mandra de mine , am vrut sa stiu ceva si am aflat , scopul scuza mijloacele . Oricum , nu e nevoie sa scriu despre ceva ce am mai scris , e vorba doar ca atunci cand am aflat , undeva in sufletul meu eram de partea mamei , o intelegeam . Ironic nu ? Poate ca asta s-a intamplat pentru ca imediat dupa mama , eu il cunosc cel mai bine pe tata si tot eu o cunosc cel mai bine pe mama . Mama are nevoie de dragoste mai mult decat de aer , ceea ce tata nu stie sa ofere . Iubeste si el , cel putin asa cred , dar nu o sa o zica niciodata , nici nu o sa iti arate , sau defapt iti arata dar nu in modul ala pe care si-l doreste o femeie , o femeie ca mama . Mama are nevoie de imbratisari , de o vorba calda , un zambet si un pupic pe frunte , mama e copil inca . Tata are nevoie de lucruri materiale , are nevoie sa stie ca persoana pe care o iubeste are tot ce-si doreste din punct de vedere material , si asa , neglijeaza de multe ori lucrurile care-ti incalzesc sufletul , nu trupul . De cand ma stiu parintii mei se cearta , chiar si in seara asta s-au certat , nu o sa se intelega niciodata cred si mai ales cu acel incident , peste care ne prefacem toti trei ca am trecut dar care a ramas acolo in suflet , lucru peste care trecem zilnic , in fiecare zi plictisitoare petrecuta in familie . In momentul ala , toti aruncam cu noroi in mama , atat eu , tata si familia lui cel mai mult , iar apoi parintii mamei . Nu stiu , eu m-am oprit prima , mama si-a cerut iertare si chiar regret ca nu i-am fost alaturi deloc atunci , dar imi era si greu sa accept , si acum imi este . Pur si simplu nu se potriveste , femeia pe care o am in fata nu coincide cu femeia care m-a neglijat candva , care a cheltuit banii lui tata cu alt barbat , care m-a mintit si care s-a prefacut . Mi-as dori ca tata sa se opreasca si sa inteleaga ca ar trebui sa incerce si el sa aiba putin timp pentru noi , pentru ea macar . Dar tata a fost jignit  profund , in orgoliul lui de barbat , si mai ales cand mama a zis " Nu-mi pare rau ca am facut asta , m-am razbunat pentru toti anii in care tu nu ai stiut sa ma vezi ! " Mama sufera , enorm , si stiu asta , daca nu acum cel putin atunci chiar a platit pentru ce a facut . Mama e nefericita , dar e prea tarziu pentru regrete . 
Eu am invatat ca trebuie sa pun punct atunci cand vad ca nu mai merge , ca nu trebuie sa-mi patez sufletul doar ca sa mentin o famile sub o panza de minciuni si ca  , pacatele se platesc . Sfatul meu , aveti grija de persoanele pe care le iubiti , s-ar putea sa dispara intr-o zi ...

8 comments:

  1. Îmi pare rău că ai trecut prin așa ceva.
    E greu să iubești chiar dacă ești respins, sau dacă nu îți e împărtășită dragostea.
    Ai încheiat frumos de dureros...

    ReplyDelete
  2. Imi pare rau ca ai trecut si treci prin asa ceva. Poate tatal tau nu trebuia sa reactioneze asa si sa ia aceste lucruri ca pe o lectie de viata.Sa invete din greseli si sa observe ca nu a stiut sau nu a putut oferi iubire.

    ReplyDelete
  3. Imi pare rau, si eu am trecut printr-o problema asemanatoare, dar eu am fost indifernt de situatie si poate ca nu trebuia sa fiu, stiu fetele/femeile sunt mai sensibile decat barbati.

    ReplyDelete
  4. Inteleg ca ti-a fost greu sa treci prin asa ceva!Imi pare foarte rau!Si da.Poate pacatele sunt platite scump intotdeauna!

    ReplyDelete
  5. :(:( Deși poate că încerci și acum să ascunzi faptul că acel moment când ți s-au confirmat acele lucruri.. a fost destul de dureros.. Știu că nu te-ai simțit bine și că îți vei aminti de multe ori acest lucru.. Dar mama ta a greșit, nu? Tu să încerci să nu greșești pentru că niciun părinte nu vrea ca , copilul lui să-i repete greșelile. Părinții , așa cum sunt ei, își iubesc fiecare în felul lor copiii.
    Chiar m-am tulburat citind asta.. îmi pare foarte rău pentru tine.. m-ai luat pe nepregătite.. cum aș putea să te încurajez într-o astfel de situație.. crede-mă că aș vrea să-ți spun ceva dar.. ce? :( :( Fii tare și încearcă să treci peste..

    ReplyDelete
  6. De asta nu ma voi casatori niciodata cu un barbat.
    Toti se schimba din printi, in bestii.

    ReplyDelete
  7. E trist. Imi pare rau, sincer. Nu mi s-a intamplat mie personal, dar am fost alaturi de cateva persoane carora li s-a intamplat. E ingrozidor de dureros...
    Dar, niciun efect fara cauza,asa se spune. Multe lucruri duc la o asa situatie...

    ReplyDelete
  8. Multumesc tuturor pentru incurajari , pareri , sfaturi .. Va iubesc! :*

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu