Sunday 2 September 2012

O floare inchisa

O floare a pasiunii . 
Nu stiam ca exista asa ceva pana astazi . Am mers in vizita la cineva , o doamna draguta alaturi de sotul ei , mari iubitori de flori si animale . Am gasit acolo sapte catei si niste iepurasi foarte blanzi pe langa zecile de flori asezate frumos in gradina. Printre ele se ascundea si aceasta floare mov ce imbalsama aerul , aceasta gingasie a naturii numita " Floarea Pasiunii " . A fost o zi buna , m-am bucurat la inceput de cenusia perdea a cerului apoi, din nefericire pentru mine panza albastra a aparut alaturi de caldura coplesitoare . Oricum , sa nu deviez de la subiect , doamna aceea pe care sincera sa fiu nici nu stiu cum o cheama mi-a oferit acest boboc de floare . Mi-a spus ca nu prea se deschide , cel putin seara nu ai nici o sansa sa se deschida si totusi am sperat ca se va deschide insa a fost fara speranta . Ajunsa acasa , am asezat-o in canuta aceea cu apa pe care o vedeti si mai sus , si analizand-o mi-am dat seama ca poate este o floare rusinoasa , am inceput sa o inteleg , ciudat nu ? Dar pana la urma se poate..adica florile sunt corpuri cu viata , la fel ca oamenii , doar ca mult mai frumoase , mai pure si mai sincere ca noi , nu ca ar rosti ceva dar cand spun " mai sincere " ma refer prin simpla lor prezenta , sunt cu adevarat un dar de la Dumnezeu . Oricum , m-am tot uitat la floare si mi-am dat seama ca este inchisa .. si ca asa sunt si eu , nu socializez " sincer  " cu orice persoana sau cu mai multe persoane odata . Daca sunt doar eu si o prietena pe care o cunosc bine glumesc , rad , ma joc , dar in fata altor persoane sunt doar fata timida care nu zice nimic si cel mai probabil pleaca neobservata , asa cum isi doreste  din orice imprejurare . Stiu ca de multe ori am parut in fata altora sclifosita doar pentru ca refuzam inofensiv mancare sau orice alt mijloc de confort sa ii zic asa .. si stiu ca asta e neplacut pentru gazda , adica cand vine cineva la mine si sunt pe "teren propriu", sunt mult mai in largul meu , ii servesc cu orice am iar atunci cand musafirul pleaca si vad ca nu s-a atins de nimic ma simt usor aiurea doar ca eu nu prea mananc orice si tin cont de ce am mai mancat in ziua respectiva , adica daca am mancat acasa o ciocolata nu ma simt bine daca mai mananc la altcineva dulciuri sau mai stiu eu ce...pur si simplu asa sunt eu , incerc sa refuz orice cat mai politicos posibil insa deobicei reusesc doar sa murmur cuvintele " mnu..multumesc , stati linistita" iar obrajii mei sunt in general rosii . Cand se ajunge la " Dar de cee ? Ti-e frica ca te ingrasi si nu te mai plac baietii ? " este cel mai penibil moment , rusinea e maxima , stiu ca toata lumea se uita la mine iar in capul meu sunt numai furnici de nervi . Ma simt asa prost si as zice o multime de lucruri dar mna , de ce sa ies de sub carapace ? Zau asa , mi-am promis ca daca o sa am un musafir si mai ales daca o sa fie mai mic ca mine nu o sa ii arunc aceste sageti de cuvinte..nu vrea, asta e , fiecare stie motivele pentru care nu vrea sa manance sau sa se uite la televizor sau mai stiu eu ce .. nu trebuie sa zici lucruri din imaginatia ta..Floarea asta seamana cu mine din acest punct de vedere , ea nu vrea sa se arate , ii e frica de lumea din jur si inca nu stie de ce..Niciodata nu as vrea ca prietenii sau cei cunoscuti sa imi citeasca blog-ul . De ce ? Poate pentru ca nu vreau ca ei sa ma cunoasca si asa sau daca ma cunosc nu vreau sa isi faca ideea asta fixa despre mine , nu vreau ca cineva sa imi cunoasca prea bine trecutul , viitorul si prezentul pentru ca stiu ca va fi un moment in care sa foloseasca astea impotriva mea . Nu poti sa mai ai incredere in nimeni .. asta e adevarul desi mi-a fost greu sa cred la inceput . Si de ce ? De ce sa ma cunoasca altcineva cand nici eu nu ma cunosc bine ? Cateodata sunt exagerat de timida , cateodata sunt indrazneata , cateodata nu vorbesc deloc iar cateodata nu mai tac .. simt cum inauntrul meu se contopesc zeci de emotii si as vrea , sper ca va veni ziua cand imi voi deschide si eu petalele . Stiu ca nu voi fi la fel de frumoasa ca aceasta floare dar as vrea macar sa ma multumesc cu simpla eu . Doar Alexandra , suficient de frumoasa pentru cine trebuie. Tot astazi am fost la ziua unei fete . Nu cred ca am rostit 10 cuvinte desi erau vreo 4 persoane pe care le cunosteam , am refuzat orice fel de mancare desi mama fetei aproape m-a implorat sa mananc .. ajunsa acasa , un amic cu care m-am intalnit intamplator si care m-a socat cu aspectul lui fizic mi-a zis doar ca eram tacuta si sumbra de cum am intrat pe poarta si nici el nu prea a vorbit din cauza asta , am incercat sa ii explic ca eu sunt mai retrasa si ca nu cunosc multa lume asa ca mi-a zis sa ma simt bine in pielea mea .

E ultimul ceas in care poti sa-ti dai seama
Ca nu psihiatrul, ci dragostea-nvinge teama. 

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu