Tuesday 11 September 2012

Dialoguri .

Ma intreb cateodata de ce noi oamenii , alegem de cele mai multe ori sa credem lucruri care stim ca nu sunt reale si suntem de cele mai multe ori indiferenti fata de lucrurile sincere si chiar frumoase...
Dialog adevarat pe care l-am tratat cu indiferenta :
-Ti-a fost dor de mine ?
-Aham
-Mult ?
-Nu
-Ok..mie mi-a fost dor de tine, desi te porti distanta.
-Nu te inteleg ^^ , de ce sa iti pese de cineva ca mine? Daca as fi in locul tau nu as da doi bani .
-Daca , dar nu esti.
-Si totusi , cat o sa mai tina chestia asta ?
-Cat o sa tina , care e farmecul daca iti faci toata viata griji pentru viitor?Iti traiesti prezentul nu ? Nu am de ce sa te urasc si tin la tine , asta e prezentul.
-Tii la mine .. de ce ?
-De ce vrei sa stii ?
-Eu te-am intrebat prima .
-Pentru ca imi esti draga..imi place sa vorbesc cu tine desi acum te porti altfel.
-Eu nu as suporta pe cineva ca mine , poate chiar as ura o astfel de persoana .
-Tu nu ai ura nici pe cineva care ti-ar face rau intentionat deci nu mai vorbii prostii . 
                  Etc.
Dialog fals pe care l-am luat in serios :
- :*
-Hm ?
- :* 
-Da Alex , si eu te iubesc . :-"
-Aww , ce dulce :3
- :))
                  Etc
E mare diferenta intre aceste doua dialoguri..si nu e vorba doar de lungimea lor sau doar de faptul ca sunt tinute cu doua persoane diferite , e vorba ca primul nu mi-a miscat absolut nici o trasatura de pe chip , nici in suflet nu am simtit nici o atingere iar al II-lea m-a facut sa zambesc si sa ma simt fericita , desi stiam ca nu este nimic adevarat in acele cuvinte .. Nu este corect , deloc ! 

                                       Ascunsa  

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu