Monday 17 September 2012

As vrea .

Siiii , m-am intors de la ai mei bunici .
  Ah !
Groaznic a mai fost , munca , munca si iar munca . A trebuit sa culegem via si bunul Dumnezeu m-a ajutat sa supravietuiesc . " E hai ca nu e chiar asa greu , ce mare lucru sa aduni niste bobite si sa le pui intr-o galeata ?! " . Adevarat , nu e foarte greu aici , dar nu e vorba de munca , e vorba de  plictiseala . Am stat cam de la 9 pana la 17 facand acelasi lucru , sa nu mai vorbim de faptul ca in ziua aia a trebuit sa ma trezesc la 5:30 ca sa ajungem mai repede acolo , sa nu mai vorbim de boabele care cadeau pe jos si trebuiau adunate , sa nu mai vorbim de gandacii aia dezgustatori care misunau pe pamant si nu in ultimul rand sa nu mai vorbim de soarele care parca a avut ceva cu mine , ardea cu atata putere si fix in capul meu !
     DE CEEEE ?!
Numai intrebarea asta mi-a framantat gandirea in tot acel timp , sa nu mai vorbim de injuraturile nelipsite . Insaaaa , ma incurajam cu gandul ca bunicii mei sunt batrani si trebuie sa ii ajut si tot asa . Seara a fost un cosmar , mama , care are astm bronsic evident ca a fost neglijenta si nu si-a luat cu ea aparatele alea etc . Fiindca am schimbat aerul i s-a facut femeii rau si nu mai putea sa respire si nu a dormit toata noaptea si tot asa . A doua zi am terminat de cules via insa mamei ii era tot rau , statea in bratele mele si zau ca am crezut ca o sa moara , plangeam si ma rugam sa ii treaca , si multumesc Domnului , iar , am ajuns acasa , mama si-a revenit , eu am facut o baie luuuunga , am dormit si apoi am stat la calculator .
Azi am fost la scoala , m-am plictisit in primele ore insa la 11 eram deja acasa . Si acum ma gandesc cu groaza la examene , mi-e frica , frica , fricaaaa si toata lumea din jurul meu imi aminteste ca si cum eu nu as stii , parintii , profesorii , facebook , prietenii .
     DE CEEEE ?!
In continuare viata mea este una plictisitoare cu tenta de trista . Nu vreau sa ma plang , insa cateodata sunt invidioasa pe altii pentru viata pe care o duc . Si totusi , am ce sa mananc , am cu ce sa ma imbrac , am destui prieteni si sunt sanatoasa . Dar as vrea , as vrea ca parintii mei sa se inteleaga cel putin , as vrea sa mai slabesc , as vrea sa pot sa ma bazez pe cineva , sau nu . Bazez nu e cuvantul potrivit .. , as vrea doar sa am pe cineva special in viata mea , si eu sa fiu speciala pentru el , si NU , nu vreau sa mai fiu pe locul II , nu vreau sa ma mai plictisesc .. nu vreau . Si tipul asta cu care vorbesc pe internet . Doamne ! M-am saturat , ma port de parca as fi indragostita de el , ce stupid , stupiddd , stupid ! Nu accept asa ceva , si totusi .. de ce mi-e dor cand nu vorbim ? De ce ma dor unele cuvinte ? De ce imi fac griji pentru el ? De ce ii urasc indiferenta ? De ce vreau sa ma bage in seama ?
E pura curiozitate .. sau , sau poate ca ... il iu... sunt proasta .

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu