Wednesday 12 September 2012

Conflicte si matematica.

Ziua de azi a inceput prost pentru mine. M-am dus la scoala ca sa aflu ca "scumpa" mea colega de banca l-a sunat pe domnul diriginte , defapt mama ei l-a sunat si acum cine trebuie sa plece din banca ? Eu . Nu este corect deloc , ea vrea sa se mute cu altcineva deci logic  ea ar trebuie sa plece din banca in care am stat doi ani , dar na , de ce sa avem bun simt cand e mai usor sa ne comportam ca la gradinita si sa dam fuga la mami si la diriginte ca sa rezolve ei treburile . Acum am ramas si fara banca de care m-am atasat , si fara colega pentru ca eu NU stau pe randul de la perete iar ea nu sta la geam , asa ca bun venit clasa a VIII-a , fara coleg de banca si cu nervii intinsi la maxim . Cat urasc oamenii falsi si minciuna .. ,sa nu mai vorbim de faptul ca ma luasem la cearta pentru o amarata de carte de geografie . Si ce daca era noua ? Atata tam-tam pentru nimic , da..am luat o carte noua de geografie si colega mea a inceput sa faca ca nebuna ca vezi Doamne ea a terminat clasa a VII-a cu trei sutimi mai mult ca mine deci ea merita cartea cea noua . Jaaaal-nic . Nu mi se par gesturi frumoase , cand incerc sa am obraz si sa fie bine , vin cativa ca sa ma ia de proasta . Dupa toata nebunia asta , domnul diriginte ne-a dat cam..cincisprezece foi pline cu exercitii la matematica pe care ghici ce ?! Da .. nu stiu sa rezolv ! Am ajuns suparata acasa si am inceput sa imi scriu numele pe carti , cand am deschis una dintre ele , pe prima pagina scria numele lui ...Da , numele fostului. Cei care au citit postarea "DRAGOSTE" stiu la cine ma refer , oricum , nu conteaza , am simtit o gramada de amintiri cum imi navalesc prin minte si cum simteam ca imi vine sa plang dar nu imi curgea nici o lacrima . Nu stiu ce m-ar face mai mult sa plang , faptul ca nu castig nimic din ce vreau , da , chiar si amarata aia de banca am pierdut-o in fata unor mincinoase , faptul ca nimic nu imi merge bine in ultima vreme.., faptul ca sunt si ma simt singura , faptul ca nu insemn nimic pentru nimeni in momentul de fata si chiar daca insemn nu simt asta , nici macar din partea parintilor sau faptul ca am o tona de exercitii pe care trebuie sa le fac repede?! Helpppp ! :-(

2 comments:

  1. Şi nouă ne dă profesorul o grămadă de exerciţii în timpul săptămânii, abia reuşim să le facem pe toate, dar mi-am dat seama că e mai bine aşa, învăţăm mai repede :)

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu