Sunday 24 March 2013

Lepse x 5.

Multumesc tuturor celor ce s-au gandit la mine si mi-au pasat lepse.
Hm...Incep cu cea a dragalasei mele Zappy , nu de alta dar ea a fost prima care mi-a oferit respectiva leapsa.


Leapşa Zappy :

Ca orice leapşă care se respectă, are reguli:
Regula 1: Fără reguli
Regula 2: Nu există regula 2
Regula 3: Stai aşa că mă gândesc la următoarea regulă
Regula 5: Să mă lauzi cât mai mult (minim 100 de laude)
Regula 6: Regula 4 nu există
Regula 7: Dă mai departe
1. Dacă ai avea o superputere, care ar fi aia?
Argumentează în 2 pagini . Glumeam. Doar spune de ce ţi-ai dori să ai o aşa superputere.

Umm..sa zbor sau sa ma teleportez..inca nu sunt sigura , mi-as dorii multe alte chestii, cum ar fii sa pot sa opresc timpul..ce minunat ar fii , desigur , asta sa nu aiba efect asupra mea astfel incat sa pot sa copiez la un test la mate sau sa raman pe vecie in bratele cuiva ... Sunt oare malefica ?!

2. Te trezeşti într-o dimineaţă, te dai jos din pat şi te uiţi în oglindă şi vezi altă persoană. Ce-ţi spui?
a) Aiurea. Ce vis tâmpit.
b) Trebuie să mai las ţigările şi băutura.
c) (Râzi şi apoi) Uite ce prost/proastă.
d) Începi să te gâdili
e) Alt răspuns

Aleg litera A .

***... dacă cineva  te-ar obliga cu arma la tâmplă să-i faci o declaraţie de dragoste primei persoane de sex opus pe care o întâlneşti pe stradă? Şi să zicem că prima persoană de sex opus nu e cea mai... frumoasă. E chiar puţin grasă, chiar puţin mai mult... cu un zâmbet ştirb, cu privirea încrucişată... Îi faci declaraţia sau mai bine mori?

Viata e pretioasa , ii fac declaratia apoi ma mut in Japonia cu alte acte de identitate , eventual cu cateva operatii estetice.
Glumeam , nu mi-as face operatii estetice . 

 ***... dacă ai avea de ales între iubirea vieţii tale şi îndeplinirea celui mai măreţ vis al tău, ce ai alege?

Dar daca iubirea vietii mele e visul maret ? 

    *** ... dacă ai conduce şi tu liniştit pe şosea şi dintr-o dată ţi-ar apărea un unicorn în faţă, ce ai face?
a) te-ai trezi
b) te-ai da jos din maşină şi ai încerca să bagi unicornul în portbagaj
c) scoţi telefonul, îţi faci o poză cu unicorul, apoi o postezi pe Facebook
d) laşi joint-ul
e) suni la protecţia animalelor şi le spui că ai văzut un unicorn
f) alt răspuns

Aleg C.

   ***... dacă ar trebui să găteşti, iar tu habar nu ai cum se face... iar toată planeta ar depinde de tine şi de talentul tău ascuns în ale bucătăriei, ce ai face?
a) ai plăti un negru să te înveţe să găteşti (nu are treabă cu rasismul)
b) ai face paste (ce poate ieşi aşa de rău?)
c) ai suna la pompieri, smurd, FBI, FMI şi pe Hitler să vin să te supravegheze
d) ţi-ai băga... în ea de planetă şi ai desface o bere/ un suc... ce-o fi, o fi
e) alt răspuns

Paiii , in realitate as alege A . Dar varianta C e amuzanta deci aleg C. 

  ***... ce faci dacă te întâlneşti cu ursul în pădure?
a) fugi
b) te prefaci mort (aşa ai învăţat pe la şcoală)
c) îl scoţi la un suc/bere/măslin /tomberon
d) desfaci o sticlă de şampanie şi ciocneşti (oricum va fi ultima dată)
e) îmbeţi ursul
f) alt răspuns

Pai ori B ori E . Dar , daca o luam logic , odata ce imbat ursul o sa faca si mai mult pe nebunul si cel mai probabil ma va confunda cu un borcan de miere asa ca minutele mele vor fii si mai putine , in concluzie , aleg B.

 ***... dacă cineva te-ar confunda cu o vedetă... ce ai face?
a) ai da un autograf şi ai face poze
b) suni la salvare şi spui că te-ai întâlnit cu un nebun/o nebună
c) îi iei ochelarii şi îi ştergi
d) îi spui că te confundă
e) alt răspuns

Pai..tipa din mine care ar reactiona in realitate ca un copchil educat ce sunt as alege D , dar tipa nebuna din mine ar alege A. 

   ***... dacă te-ar ameninţa cineva cu un pistol...
a) ai încerca o schemă de prin filmele de acţiune
b) ai tremura şi te-ai ruga
c) ai scoate şi tu pistolul din pantaloni
d) l-ai gâdila pe cel cu arma
e) i-ai lua pistolul şi l-ai mânca (e din ciocolată)
f) alt răspuns

B.

***... dacă avionul în care te-ai afla s-ar prăbuşi, ce ai face?
a) ai muri (logic)
b) i-ai da un sms lu' Superman
c) ai da din aripi
d) te-ai ruga să cazi în picioare
e) alt răspuns

D. :))))

***... dacă te-ai trezi cu un extraterestru în pat, ce ai face?
a) l-ai împinge din pat
b) l-ai lovi cu veioza
c) ţi-ai spune că iar ai amestecat băuturile, te-ai întoarce pe partea cealaltă şi ai adormi
d) l-ai băga în origini, apoi l-ai urca în navă şi l-ai trimite pe planeta lui
e) chemi soacra/vecinu' care tocmai a scăpat din puşcărie/ pitbull-ul/orice altceva şi îi rogi să-l tranşeze pe extraterestru
f) alt răspuns

E. :)))

     ***... dacă ai fi în lift cu un vecin nebun, iar liftul s-ar bloca, cum ai recţiona?
a) baţi în uşa liftului şi urli
b) scoţi sabia de samurai din geantă/rucsac/buzunar şi îi spui că-l ciuruieşti dacă se atinge de tine
c) îl fixezi cu privirea şi apoi îi spui că are un nas frumos
d) scoţi sticla de ţuică ieftină şi îl îmbeţi
e) alt răspuns

A.

  ***... dacă ţi-ar ninge în casă, ce ai face?
a) un om de zăpadă
b) l-ai suna pe Moş Crăciun şi l-ai ruga să-ţi aducă un acoperiş nou
c) ai face poze şi le-ai posta pe Facebook
d) ai închide geamul
e) alt răspuns

B.

 ***... e noapte şi conduci printr-o zonă rău famată, iar dintr-o dată ţi se strică maşina... nu ai telefon şi nici bani la tine... ce faci?
a) te culci (şansele să te atace cineva în propria maşină sunt mai mari decât şansele să fii lovit de un fulger pe un câmp în timp ce ţii un topor în mână)
b) te bagi în portbagaj şi închizi maşina
c) îi dai un semnal luminos lu' Batman cu luminiţa de la o brichetă, ca să vină să te salveze
d) pleci în inspecţie
e) te pui şi repari maşina
f) alt răspuns

A. 
Intotdeauna imi pun somnul pe primul loc , restul , vad eu dimineata.

      ***... dacă ar veni o rudă la tine şi ţi-ar spune că vrea să stea la calculator, în timp ce tu ai multe treburi (vorbeşti cu lumea pe Facebook, scrii pe blog, alte lucruri neortodoxe), cum reacţionezi?
a) "În 5 minute..." ( şi trec 5 ore)
b) îi spui rudei că dacă te mai dereanjează data viitoare o legi cu cablul de la mouse (dacă e wireless, atunci faci puţină mimă) şi îi mai bagi şi câteva taste în gură
c) îţi ameninţi ruda cu pistolul câştigat la pufuleţii cu surprize
d) îţi omori ruda, apoi o tranşezi şi o arunci într-un râu/fluviu/lac/ocean din apropiere şi apoi îi spui: "Nah, să te înveţi minte să îmi mai ceri să mă dau de la calculator."
e) alt răspuns

A.

***... dacă te-ar opri poliţia şi ţi-ar cere actele la control, ce ai face?
a) arăţi actele
b) îi desfaci şi lui o bere şi îi rulezi... o ţigară
c) te dai jos din maşină şi loveşti portbagajul (semn ca cel dinăuntru să nu mai scoată niciun sunet că altfel îl faci tocăniţă cu ciuperci otrăvitoare)
d) îţi chemi în ajutor prietenii: extratereştrii, urşii din pădure, termitele, nebunii de prin spitale, roiuri de lăcuste  şi bancurile de peşti, îl înconjuraţi pe nenea poliţistu' iar tu îi spui: "Hai, cere-mi actele şi acum!"
e) alt răspuns
A. 
Da stiu , sunt ataaaaat de plictisitoare.

Merci , tare leapsa , din partea mea sa o ia toata lumea care inca n-a luat-o ! Raspunsuri amuzante , chiar am ras . Sa mai faci .
Leapsa II mi-a lasat-o Zoe. 
Tin sa mentionez ca am mai facut lepse acum putin timp cu 11 lucruri despre mine si bla asa ca nu mai postez regulile , raspund doar la intrebari.

1.Ce ai vrea sa schimbi la tine ?
Cam tot , insa ma gandesc ca datorita a ceea ce sunt acum am capturat o persoana speciala , si poate voi mai captura..asa ca mai bine nu ma schimb. Mi-as dorii sa fiu mai slaba si mai ambitioasa.
2.Care este citatul tau preferat sau motto-ul dupa care te ghidezi in viata ?
Um..nu am asa ceva , strang multe citate de prin carti si chestii insa nu ma ghidez decat dupa anumite chestii deosebite. Citatele si restul le uit.. Tin minte unul " Si maine mai e o zi .. " 
3.Ce ai pune pe primul loc in viata? [Familia , cariera , banii , hobby-urile , sanatatea , etc . ]
Hm..n-o sa fiu " absoluuut , sanatatea ! " , intr-adevar , daca nu ai sanatate nu ai nimic , cu toate astea , daca ai sanatate si esti al nimanui , nu ai nici un hobby si nici un scop in viata , nici un prieten , nimic , consider ca ai degeaba sanatatea .. sau nu chiar degeaba , iti mai ofera o sansa sa te apuci de ceva.
In orice caz , toate sunt importante , nu pot sa aleg . Pun pe primul loc sanatatea si familia apoi cariera.
4.Care este modelul tau in viata ?
Dumnezeu.
5.Cea mai mare realizare de-a ta pana acum ?
Hm..nu am una cea mai mare , as spune doar ca am reusit sa-l caut pe Dumnezeu , am reusit sa ma mentin cu scoala si acum mult timp am reusit sa slabesc foarte mult. Pacat ca s-au dus zilele alea.
6.Ai avea curaj sa-ti faci un tatuaj ? Daca da , unde si in ce fel , daca nu care este motivul ? 
Curaj as avea , mi-ar placea pe un deget data in care m-am nascut sau semnul infinitului . Cu toate astea nu cred ca o sa imi fac vreodata , motivul ramane secret .
7.Daca ai pleca pe o insula pustie care ar fii primele 3 lucruri care le-ai lua cu tine ?
- Acuarele , pensule , bla bla .
- Laptop cu baterie si net .
- Carti .
P.s : As lua persoane , dar ai spus lucruri , lucruri sa fie.
8.Ce gen de muzica asculti ?
Rock insa mai fac si exceptii .
9.Te simti un om norocos?Daca da , de ce ?
Nu ma simt norocoasa desi sunt .
10.Tolerezi repede ?
Cred.
11.Cat de des iesi in club? Spune-ti parerea despre aceasta " activitate . .
N-am fost niciodata , n-am nici o parere din moment ce n-am fost , din ce se vede la tv nu prea ma atrage.

Urmatoarea leapsa mi-o da Broken Strings . Arigatou !

1.Gangnam style sau Harlem Shake ?
Gangnam .
2.Ce parere ai despre rasism ?
Batuti in cap rasistii . ( Imi pare rau daca sunt rasisti printre voi )
Eu merg pe ideea ca atata timp cat esti om cu mine nu conteaza ce esti , in fata lui Dumnezeu suntem toti la fel .
3.Ai cont pe Tumblr ?
Am.
4.Ce ai alege intre iubit si prietena/prietenul cel mai bun?
Nu prea mai cred in prietenie dar daca as gasii un om care sa-mi fie prieten cu adevarat probabil l-as alege pe el .
5.Ce tic-uri ai ?
Imi rod unghiile si imi musc buzele.
6.Ce parere ai despre politica ?
Plictisitoare.
7.Ce parere ai despre " Earth Hour" ?
Frumos , imi place ideea .
8.Cand ai plans ultima data si de ce ?
21.03.2013 (aseara) , diverse chestii..
9.Care este blog-ul pe care il frecventezi cel mai des ?
Al meu ?!
10.Cum te-ai descrie in 3 cuvinte ?
Lenesa , visatoare , sociabila.
11.Care este primul lucru pe care vrei sa-l faci vara asta ?
Sa dorm pana la 12-13.

Leapsa cu numarul 4 o am de la Livia . Multumescccc !

1.In ce clasa esti si la ce profil ?
Secret.
2.Ce actori/actrite preferi si ce gen de filme iti plac ?
Nu am actori/actrite preferate , genul ar fii drama si romance.
3.Ce nu poti sa suporti la o persoana ?
Minciunile banuiesc.
4.Ce scriitori iti plac cel mai mult ? Cei universali sau nationali ?
Universali.
5.Ce limbi cunosti sau stii cel mai bine ?
Hm..la engleza si franceza sunt cam la acelasi nivel , probabil engleza.
6.Iti place sa-ti petreci vacantele la bunici ?
Maxim 3-4 zile.
7.Cum arata pentru tine profesorul perfect ?
Sa nu incerce sa ne bage pe gat materia respectiva , sa ne povesteasca chestii utile pentru viata.
8.Ce bloguri ti se par interesante ?
Sunt multe , nu am un gen anume , conteaza sa ma atraga si atat.
9.Iti cunosti limitele ? Le-ai intrecut vreodata ?
Nu si nu .. ( cred ) .
10. Tii un jurnal ? ( Real sau virtual )
Blogul .
11.Care sunt planurile tale in viitor ? Ce te-ai vedea facand ?
Casnica.
Glumesc , nu stiu , psiholog sau ceva jurnalist sau poate un ghid turistic...hm , maritata.

Siiii inca o leapsa pe care mi-o da Anavae Doll . Saru'mana !

1.Ce talent ai dorii sa ai ? ( In afara de cel pe care deja il ai , talentosule/talentoaso )
Sa fiu balerina . Nu stiu ce talent se incadreaza aici .
2.Ce faci pentru a te calma ?
Plang ( daca sunt singura , ma rog , daca ma enervez asa tare plang ca nu ma pot abtine ) , daca nu , respir adaaaaaaanc.
3.Ce faci dupa ce termini de invatat ?
Intrebarea corecta ar fii ( Inveti ? )
Glumesc , mai deschid si eu caietele cateodata . In orice caz , depinde la ce ora din zi si din noapte invat , in general ma culc sau aprind pc-ul .
4.Care este trupa ta favorita ? ( In acest moment )
Imi plac mai multe..
5.Ce crezi ca ai face acum ? Daca nu ai avea unde sa postezi ?
Tare intrebare . Nu stiu.. probabil ca m-as misca pe aici sau .... sau .
6.Ce crezi ca o sa faci vara asta care vine ?
Aa...nimic interesant , ma voi sufoca cu caldura enervanta care va fii , voi umbla lesinata pe covor , voi citii , voi sta la pc si o sa dormmmmmm , si o sa scriu ( pe blog ) si mna .
7. Foloseste-te de literele de la numele tau pentru a-ti atribui cate un adjectiv / caracteristica / trasatura etc..
Pfiuuu...... A-Ascunsa ; L-Lenesa ; E-Entuziasmata ; X-Xerofita ( XEROFÍT//Ă ~e f. şi adjectival Plantă care se adaptează la un mediu cu umiditate scăzută. /<fr. xérophyte) Sunt o planta care se adapteaza greu la vara ! A-Adormita ; N-Negativista ; D-Dolofana ; R-Regina ; A-Abracadabra.
8.Posteaza un link catre melodia care iti descrie cel mai bine starea actuala . ( Precizeaza si cum te simti ) 
Fergie-Big Girls Don't Cry  , nu stiu cat de bine se potriveste dar ... Cum ma simt.. hm , incerc sa nu mai plang , incerc sa lupt cu orice , sa devin puternica , sa fiu o fata care nu plange.
9.Daca ar fii sa te reincarnezi ce animal ai fii ?
Magar.
Glumesc , as fii a...un porumbel.
10.Ce ai schimba la tine?
Zoe mi-a pus cam aceeasi intrebare deci dau si eu copy-paste (1.Ce ai vrea sa schimbi la tine ?
Cam tot , insa ma gandesc ca datorita a ceea ce sunt acum am capturat o persoana speciala , si poate voi mai captura..asa ca mai bine nu ma schimb. Mi-as dorii sa fiu mai slaba si mai ambitioasa. )
11.Ce ai alege intre muzica/teatru/desen ? Argumenteaza !
Muzica..e cea mai necesara chestie . Adica cred ca e printre lucrurile fara de care nu as putea sa traiesc.

Multumesc din nou tuturor , nu mai nominalizez si bla fiindca am mai facut odata asta..

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu