Tuesday 12 March 2013

Leapsa de primavara.

Furelise  si Devoratorii de Filme au avut iar bunavointa de a se gandii si la mine si mi-au dat cate o leapsa tare draguta . Asa de primavara.

Reguli : 1.Numeste si multumeste persoanei-blogului care ti-a acordat premiul.
             2.Scrie 11 lucruri despre tine.
             3.Raspunde la intrebarile adresate si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru urmatorii          nominalizati.
             4.Nominalizeaza 9 bloguri pe care le admiri si au mai putin de 200 de urmaritori ( ee da ! )
             5.Anunta nominalizarea pe paginile fiecarui blog .

Deciii , multumesc Furelise , cea de aici : Meduza blanda si Devoratorii de Filme uite aici : D.de Filme

11 lucruri :

-Mor dupa clatite.
-Am parul cret.
-Desenez.
-Ma uit la anime.
-Urasc matematica .
-Imi place sa vorbesc.
-Colectionez brelocuri , le ador.
-Imi plac plusurile , decoratiunile , maimutele si broastele.
-Visez cu ochiii deschisi .
-Sunt lenesa.
-Creez , decupez , caut si alte cele.

Intrebari :

-Credeti in existenta unicornilor ?
 Nu stiu , depinde de momentele mele , probabil ca sunt..
-Care sunt florile preferate?
 La un momentdat imi placeau trandafirii , apoi mi-am dat seama ca sunt foarte populari si m-au oprit la ceva pufos si dragut : crizanteme.
P.S : Iubesc si celelalte flori .
-Ce zodie sunteti si care e trasatura specifica zodiei ?
 Gemeni - vorbaret.
-Ce parere aveti despre cai ?
 Sunt niste fiinte deosebite , imi plac caii desi n-am calarit niciodata vreunul , hm..prefer sa-i vad de la distanta. Aaa si mi se rupe sufletul cand vad un cal tratat asa cum nu trebuie .
-Ati vazut vreun episod din Teen Wolf? Da , atunci ce parere aveti despre Stiles ? Daca nu , google it , tot vreau sa stiu ce parere aveti despre Stiles .
 Aaa ?
 N-am vazut Teen Wolf si nu stiam despre Stiles , m-am uitat pe google la imagini...hm , dragut , totusi imi pare cam feminin .
-Will-Jem ? Pentru cei care au citit DI. Pentru cei care totusi n-au citit DI , Adrian Dimitri ( AV )  ?
 o.o Apoi no...incep sa ma simt ca intr-o pestera , sunt singura care habar n-are despre ce zice Furelise acolo ?
-Care este porecla voastra si de ce ?
Um..n-am o porecla "fixa" , lumea imi zice Alex , de la numele meu , pentru ca nu-mi place sa mi se zica Alexandra , sau creata , unii .
-Ati mancat vreodata prajituri cu mac si nuca de cocos ? Ati manca ?
Nu-mi aduc aminte sa fii mancat  si da as incerca aceste prajituri.
-Va place ploaia ?
 Foarte mult .
-Culoare-cifra norocoasa ?
 Nu cred ca am asa ceva.
-Trupa preferata ?
Imi plac multe , o sa enumar cateva : Halestorm , Paramore , Green day , Stereopony , Vunk , Voltaj , Three days grace etc etc .

-Care este filmul vostru preferat ?
 Um...habar n-am , n-am vazut exagerat de multe filme , dar mi-au placut mai multe , de la clasicul Titanic pana la Dear John si altele..
-Cand ati fost ultima oara la cinema si la ce film ?
 Spre rusinea mea , n-am fost .
-Iti place ciocolata ?
 Cui nu ? A , stiu eu cui , fostei mele profe de franca ' pfiuuu , nasoala treaba , sa nu poti manca ciocolata .. de fapt , era alergica , ma rogg.
-Ultima carte citita este .. ?
Misterele Londrei vol I - Paul Feval , aproape termin vol II .
-Serialul tau favorit ?
Ma uit la anime mai mult , am vazut doua seriale in toata viata mea , adica pe al II-lea inca nu l-am terminat si e preferatul meu : Friends .
-Cati ani ai ?
Prefer sa raman ascunsa totusi , atat cat mai pot .
-Ce zodie esti ?
Gemeni .
-Unde ti-ai petrece luna de miere ?
In pat . Hm..n-am pretentii , oriunde atata timp cat parasesc orasul .
-Cat e ceasul ?
22:23
-Ce sport practici ? Daca nu practici niciunul , ce sport ai vrea sa practici ?
Nu-mi place sportul , sunt lenesa . Hm..mi-as fi dorit sa fiu balerina , ador balerinele , pentru asta e deja prea tarziu dar mi-am promis ca in cazul in care voi avea o fiica s-o dau la balet .

Intrebarile mele :
-Sunteti o persoana rationala ?
-Pe o scara de la 1 la 10 , ce rol are blogging-ul in viata voastra ?
-Animalul preferat ?
-Credinta sau nu ?
-Ce carte citesti in momentul de fata ?
-Ce nu ai suportat niciodata ?
-Care ar fii definitia fericirii ?
-Ce meserie aveti sau va doriti ?
-Ati avut pana acum un moment " decisiv " sa-i spun asa , care v-a influentat toata viata ?
-Care este/a fost pokemonul vostru preferat ? ( Piiii, piiiii , picaaaa , pikachuuuu ! )
-Care este partea urata a bloggingului ?

Si merge la : Faye , Zappy , Dincolo de timp , Cola , Memories of Friday , ~Odine ~ Carte de iubire ~ , Dreams Keeper , Anca , Heart of darkness.

P.S : Eu citesc mult mai multe blog-uri si va iubesc pe toti , 9 bloguri e prea putin , sa nu se supere nimeni . :3
Si inca ceva , imi pare rau ca n-am pus link-uri dar sunt in criza de timp , ii gasiti oricum la mine pe blog in dreapta jos.
Imbratisari ! >;d<

3 comments:

  1. Mersi că ai făcut-o :D Aşa mi-e drag de tine! Acum mai avem un lucru în comun :D Părul creţ :) Şi eu mă uit la anime, şi eu urăsc matematica, high five!

    ReplyDelete
  2. U, mersi de leapsă! ^-^
    Trebuie să le fac și eu... cândva. :-?
    Îmi plac gusturile tale muzicale!

    ReplyDelete
  3. Ai o leapsa pe blogul meu!
    http://devoratoriidefilme.blogspot.ro/2013/03/leapsa.html

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu