Tuesday 31 July 2012

Desene animate :3

Desenele animate fac parte din copilaria oricarui copil . Din a mea au facut parte chiar foarte mult si de ce sa nu recunosc ca si acum ma mai uit cateodata daca mai nimeresc ceva la televizor .
Din pacate generatiile de acum nu au parte de acele desene frumoase pe care multi dintre noi le urmaream cu sufletul la gura . Unde sunt Tom & Jerry , Scooby Doo , Witch , Printesa Sisi , Ce-i cu Andy , Familia Adams , Copii de la 402 ,Viata cu Louie , Spioanele  si multe altele ? Desenele acelea erau cu adevarat frumoase si destul de educative zic eu, insa acum cand deschid televizorul gasesc toate oribilitatile :| . Adica de ce sa pui intr-un desene animat numai copii care ragaie si scuipa si tot felul de maimutareli pe care majoritatea copiilor le imita.Singurele desene care sunt mai calumea din punctul meu de vedere sunt Phineas and Ferb si Ben 10 :)) . Desigur ma refer la desene , desene nu la cele gen filme cu oameni reali si chesti deastea . Imi e dor de zilele cand alergam dupa ce terminam  scoala ca sa prind la televizor Printesa Sisi de la ora 12 , imi amintesc si acum ca nici nu imi dadeam geanta jos din spate ca ma puneam in pat la televizor , ca vedeam un episod de foarte multe ori , atat de multe ori incat invatam replicile pe derost .. Erau cu adevarat lucruri frumoase , iesitul afara era iesit afara dar desenele animate ramaneau pe restul zilei , in special vara .Sa nu mai vorbim de nenumaratele pungi cu cipsuri pe care le cumparam pentru diferite actipilduri cu Spioanele sau acele insigne cu Spiderman..
Acum majoritatea copiilor se uita daca rateaza un episod pe calculator, ei nu mai alearga pe strada ca mine :)) sau se uita eventual la anime.. care sa fim sinceri , anime-le sunt pentru copii ceva mai mari , avand in vedere ca sunt scene sangeroase etc . Darrr cred ca am inceput sa vorbesc ca o batranica asa ca o sa inchei aici . O zi buna!

1 comment:

  1. Toate desenele alea frumoase au fost înlocuite de canalul oripilant Disney Channel...

    PS.Încă mai am albumul cu Spiderman.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu