Saturday 28 July 2012

Confuzie si teama ♦

Noi inceputuri ?!

Sunt Alexandra , o fata 14 ani.Desi aparentele insala as putea spune despre mine ca sunt mai matura decat alti prieteni , copii de varsta mea.Cei care ma cunosc au pareri impartite despre mine , sunt persoana care poate sa le dea un sfat,dar sunt si persoana care este mai inchisa cand vine vorba de glume si distractie.Poate ca sunt asa deoarece parintii mei, in special tata, sunt foarte severi si exigenti , imi interzic aproape orice iar eu nu le calc cuvantul decat foarte rar,poate ca sunt asa deoarece am trait o experienta neplacuta acum ceva timp , care m-a maturizat sau poate ca .. poate ca pur si simplu asa e firea mea.Am momente de ratacire,de frica,momente in care nu ma cunosc,nu stiu ce vreau .. acele momente sunt cele mai dificile pentru mine..
Privesc cum vacanta de vara se sfarseste..si incep , incep clasa a 8 a. Presimt ca anul acesta va fi foarte greu pentru mine, sau poate ca asta e doar in mintea mea.Imi este atat de teama de schimbarile ce vor urma,aseara inainte sa adorm am simtit cum inima mi s-a impanzit de frica,ma gandeam doar ca nu vreau sa imi dezamagesc parintii,nu vreau sa plec din aceasta scoala,nu vreau sa ma desparte de colegi,de profesori,de aceste lucruri atat de familiare..,de banca mea de la geam,banca aceea , nu credeam ca va conta atat de mult.Si nu stiam ca e posibil sa imi fie dor de orele plictisitoare de matematica unde priveam ploile linistite .. si colega mea de banca , of .. draga mea Adriana,eu chiar o iubesc pe ea..
Mai am un an..asa este, in acest an se pot intampla multe,poate ca o sa imi treaca aceasta teama dar sunt constienta ca daca nu iau note mari in examene,tata va fi tare suparat,nu vreau asta..dar eu urasc scoala,o urasc pur si simplu , nu imi place sa invat am facut-o totusi atatia ani pentru el..dar niciodata nu e multumit , niciodata.. ..Si apoi va urma liceul , toti zic ca la liceu e cel mai frumos, dar imi e teama,eu sunt mai timida de fel,nu am incredere in mine , ce se va intampla daca nu voi fi la acelasi liceu cu cea mai buna prietena a mea..sau cel putin credeam ca este cea mai buna,dar in ultimul timp am ceva indoieli..
Si totusi voi continua sa am incredere in Dumnezeu,stiu ca lucrurile se vor aranja intr-un final..

1 comment:

  1. Şi eu sunt a opta. Abia aştept să merg la liceu. Sincer nici mie nu-mi place şcoală şi dacă mi s-ar oferi o şansă să fac ceva în viaţă fără şcoală, pe bune ă aş accepta. Dar asta e... Măcar să terminăm a opta cu bine >:D<

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu