Sunday 29 July 2012

Ðorinte ☆

Acum ca ma gandesc mai bine , la fiecare aniversare a mea cu exceptia celei de anul acesta am tinut acel obicei de a pune o dorinta.17 Iunie , hum .. ziua mea de nastere , de cativa ani buni imi pun aceeasi dorinta si sincera sa fiu cred ca mi s-a indeplinit mereu , dar anul viitor,anul viitor va fi diferit . De ce sa nu indraznesc sa imi pun mai multe dorinte :> . Am sa fac o lista cu 17 dorinte iar de acum inainte la fiecare aniversare o sa imi doresc sa se implineasca.
             1  Imi doresc sa iau cu note mari la toate examenele pe care le voi da.
            2  Imi doresc sa pot manca tot ce vreau eu si cand vreau eu fara sa ma mai ingras . 
              3  Imi doresc sa am parul la fel ca si acum tot timpul :o3
              4  Imi doresc sa ma intalnesc candva cu Robert Thomas Pattison 8-> actorul din Twilight .
    

                 5  Imi doresc sa am niste colegi si niste profesori foarte draguti la liceu . 

              6  Imi doresc sa am mereu haine dragute .
              7  Imi doresc ca eu si familia mea sa fim mereu sanatosi si sa ne intelegem ;3 .
              8  Imi doresc ca tata sa nu ma mai bata la cap .
              9  Imi doresc sa pot continua sa desenez si sa avansez mult cu asta .
              10  Imi doresc sa nu ma mai plictisesc atat de repede de orice .
              11  Imi doresc ca tata sa nu mai plece in strainatate.
              12  Imi doresc sa zbor cu avionul .
              13  Imi doresc sa citesc cat mai multe carti .
              14  Imi doresc sa nu imi pierd niciodata credinta .
              15  Imi doresc sa locuiesc singura candva.
              16  Imi doresc sa fiu fericita .
              17   Imi doresc sa mi se indeplineasca toate dorintele. 

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu