Wednesday 1 August 2012

Inceput de luna si o stare aiurea . . .

                                           1 August .
Dupa o noapte in care am dormit foarte prost,am fost trezita de glasul galagios al mamei..vorbea cu matusa mea . Surprinzator a fost faptul ca nu m-am enervat , nu am tipat la ea , nu i-am zis sa taca ca nu pot sa dorm din cauza ei . Acest lucru s-a intamplat probabil din cauza ca am privit pe geam si am observat cerul plumburiu , copacii dansand pe sunetul vantului si am simtit , desi geamul era inchis , am simtit aerul rece , acel aer specific toamnei.Ador toamna,este anotimplu cel mai relaxant si cel mai placut din punctul meu de vedere.A fost ciudat ca a fost o astfel de vreme chiar astazi dar m-am simtit relaxata,am stat cateva momente in pat si m-am uitat pe fereastra . Tot astazi incepe si postul , ieri mi-am propus sa tin post chiar incepand de azi , macar o saptamana,obisnuiesc sa tin posturile de vreo doi ani . Micul meu dejun a fost alcatui dintr-o portocala si putin pepene,pe la 12 jumate am mancat prune .. si ziua parea una linistita , pana mama mea , tocmai azi a facut clatite :| . 
Ador clatitele,dar eu tin si un fel de dieta si pe deasupra nu erau de post .. Am fost nervoasa dar nu am putut sa nu mananc,cand vine vorba de clatite chiar nu ma pot controla .. Am mancat 5 clatite , da .. 5 :| . Si asa mi s-a stricat toata ziua , m-am gandit ca  nu pot sa slabesc,ca eu ma rog mereu insa eu nu fac nimic corect din nici un punct de vedere .. Dupa asta m-am uitat la ceva trist , am ascultat putina muzica si  moralul meu a cazut drastic la pamant . M-am dus sa imi iau o cana cu apa iar apoi rezemata de perete am simtit cum ochii mi se impanzesc de lacrimi , am inceput sa ma gandesc la toate lucrurile care nu mi-au reusit , la faptul ca obisnuiesc sa dau vina pe altii atunci cand eu sunt singura vinovata , ca renunt usor la ceea ce vreau , ca am prea multa incredere in oameni si ca eu ma plang desi stiu ca sunt altii mai rau decat mine . Imi venea sa urlu in sinea mea , imi doream sa fiu undeva departe de casa , departe de aceste imagini familiare si departe de acest "film" ce se repeta in fiecare zi.M-am decis sa imi iau gandul de la asta citind si am reusit , am citit pentru trei ore si mi-am mai revenit putin insa acum sunt iar intr-o moleseala totala . Prietena mea cea mai buna , sau cel putin asa o cred eu :-j .. a venit ieri din tabara si nici macar nu ma baga in seama , ieri a zis ca nu poate sa vorbeasca iar azi ma ignora total . Ei bine asa am sa fac si eu , m-am saturat sa ma chinui sa vorbesc cu persoane care pur si simplu nu sunt interesate de mine , sau cel putin se prefac ca sunt . Mama l-a adus iar in casa pe verisorul meu de aproape un an . Nu sunt rea,cel putin asa cred , dar eu nu suport copii , pur si simplu nu ma inteleg bine cu persoanele mai mici ca mine , desi el e foarte mic dar nu stiu , asa sunt construita , mereu am avut prieteni mai mari ca mine , poate ca sunt eu mai matura sau nu stiu .. Mama a tot inceput sa vina la mine in camera 8-| sa imi tulbure linistea , a luat de aici tot felul de chestii ca sa se joace cu cel mic desi stie ca nu suport sa imi umble prin lucruri si mai ales sa ma deranjeze cand sunt indispusa si pe fata mea se vede orice stare am :| De la fericire pana la tristete si nervi ,sunt foarte expresiva mai exact . L-a adus si aici pentru un moment , desigur ca l-am ignorat iar apoi cand nervii mei s-au intins am strigat hotarat si superficial " MAMA ! " , nu mi-a zis nici un cuvant , a venit aici a luat copilul si ii zicea lucruri gen " Hai.. ca Alexandra nu vrea deloc sa te bage si pe tine in seama ." :| Ce tot vrea femeia asta de la viata mea , ma innebuneste la culme , daca are chef de crescut copii foarte bine dar sa nu ma bage si pe mine in asta . Nu am nimic personal cu copilul , stiu ca si eu am fost mica si ca au nevoie de multa dragoste , mai ales la varsta asta insa eu sunt o persoana mai rece , nu suport orice plans de copil sau zambetul ala " dragalas " . Dragalas ? Ei bine nu si pentru mine , eu nu il vad asa , pur si simplu nu imi plac copii , nu inca .. dar nu imi fac griji , o sa am timp de asta mai tarziu , acum am si eu "problemele" mele . 
Inca un lucru ingrijorator ar fi faptul ca mi-am propus sa nu ma mai indragostesc pana la liceu , ei bine nu am terminat capitolul " Dragoste " dar nu mai conteaza asta, ideea e ca in general planurile mele nu ies . Dar serios acum , nu am chef de nici un baiat , nu am chef de nimeni si de nimic , nu am chef sa mai imi bat capul cu tot felul de oameni falsi si nepasatori . Desigur ca acest lucru va fi cum va vrea Dumnezeu dar sper sincer sa stau o perioada linistita .. , vreau doar sa slabesc , sa ma ocup de scoala si .. si inca ceva .. 
Ce pot sa spun acum ? Pai .. August , bun venit ! :) Ti-ai facut o aparite incantatoare zau asa :-j . 

1 comment:

  1. ''Relaxant''? Temele şi învăţatul ţi se par ţie relaxante?!
    Din ce ai scris tu acolo, mă faci să cred că eşti hipersensibilă. De ce naiba îţi pasă de toţi şi tot ce se întâmplă în jurul tău?! Ignoră, dă-le-n colo! Nu mai fi aşa de grijulie cu tot.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu