Saturday 28 July 2012

Bunicii ..

Au trecut 2 zile .. Eram ca deobicei in patul meu si dormeam,era vreo 7 dimineata.Suna telefonul,a sunat iar si iar si intr-un final m-am dus sa raspund . Cu o voce somnoroasa si posomorata am raspuns lenes "Da.." iar persoana de la capatul firului mi-a rostit hotarat numele " Alexandra!" , am recunoscut imediat vocea suparata dar in acelasi timp calda a bunicii.Mi-a alungat imediat somnul si a continuat sa vorbeasca " Dormeai ? " am raspuns ca " Da " .
Nu stiam ce ar trebui sa zic mai departe..nu mai vorbisem de mult cu bunica,nu am sunat-o , stiam ca era suparata pe mine deoarece nu m-am dus vara asta nici vara trecuta la ea..Dar este departe pana acolo,sta la tara cu bunicul si o matusa,acolo nu am decat un program la televizor,nu am semnal la telefonul mobil decat in varful dealului cat despre internet nici nu poate fi vorba..Ii iubesc insa sunt obisnuita cu viata de aici,imi e mila de ei , sunt atat de batrani si bolnavi si totusi , totusi continua sa  se chinuie cu viata grea de acolo, cu multe animale,cu porumb pe camp si cu o gospodarie mare pe umeri..Imi este rusine ca nu ma duc prea des la ei , stiu ca multi copii ar vrea asta,ar vrea sa aiba bunici insa pur si simplu ma simt de parca eu as apartine altei lumi,sa ma duc 3 zile acolo nu pot pentru ca nu am cum sa ma intorc,daca ma duc trebuie sa stau 1 saptamana , 2 .. Poate ca am sa ma duc dar sincer nu vreau asta..As vrea sa vina ei aici insa vor sa stea cu incapatanare acolo.
Ma gandesc cu groaza la ziua cand nu vor mai fi,cate regrete voi avea atunci ? O sa imi reprosez o multime de lucruri , o sa imi reprosez ca pentru mine a fost mai importat sa stau in fata calculatorului decat sa imi fac bunicii fericiti doar ca pentru mine acum totul este in ceata.Ma intreb daca bunica ma va ierta pentru comportamentul meu indiferent.. Probabil ca nu , nici nu merit cu adevarat asta ..
Oare ce se intampla cu generatia asta a noastra,parca e lipsita de viata pentru Dumnezeu . E absurd, stau deseori si ma intreb de ce sunt dependenta de acest calculator, de ce e mai interesant sa pierd vremea pe facebook decat sa mananc gogosi facute de bunica,oare de ce ? 
Daca si voi ati trait aceasta experienta va astept cu pareri..

1 comment:

  1. Mi-ar plăcea la nebunie să am şi eu cunoscuţi pe la ţară, dar din nefericire, n-am avut parte de aşa ceva. Ar trebui să te bucuri că te duci acolo. E un mediu nou, n-ai ocazia să mergi în fiecare zi acolo. Şi sunt o grămadă de lucruri de făcut! Ai ocazia să-ţi faci noi prieteni şi aşa mai departe :)

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu