Sunday 29 July 2012

DRAGOSTE ♥

Pai sa fiu sincera cand vine vorba de capitolul " dragoste " am ce povesti desi sunt inca mica pot sa zic ca am o inima mare .. Motivul pentru care scriu toate astea aici este faptul ca eu consider acest blog un jurnal intim , ma comport de parca nu il citeste nimeni in afara de mine , dar poate ca asa este ..
Oricum , revenind la subiect nu cred ca eu cunosc dragostea,adica sigur nu o cunosc , pana la urma urmei dragostea nu trece asa de repede..dupa cum spun si arata oamenii , dragostea este ceva foarte special cat despre mine..paiii ...
     Totul a inceput inca de cand eram foarte mica,imi amintesc perfect aceste intamplari , ca si cum s-au intamplat ieri , eram clasa a 3 a si in acel an am privit pentru prima oara un baiat diferit .. Marius .. imi placea de el la nebunie,vorbeam toata ziua numai despre el si norocoasa de mine am gasit cui sa ma plang :)),cea mai buna prietena,ei bine si ea s-a " indragostit " de el , desigur , nu eram numai noi doua , Marius era si este in continuare un baiat destul de aratos,are ochii caprui si parul saten,nimic interesant nu-i asa ? Dar pentru mine era .. avea acea frumusete diferita de ceilalti baieti , pur si simplu imi placea, a fost singurul baiat pana in prezent pe care l-am " asteptat " ani de zile..,l-am asteptat pana in clasa a 6 a .. aici unde locuiesc eu sunt doua scoli , scoala de sus si scoala de jos , asa le numim noi , eu eram la scoala de jos iar el sus , nu il vedeam decat foarte rar iar cand il vedeam imi tineam capul in pamant si aproape ca imi dadeau lacrimile , nu vroiam sa ma cert cu cea mai buna prietena pentru el , pentru ca pe ea o iubeam mai mult , stiam ca ea e mai frumoasa si mai draguta decat mine , nu aveam nici o sansa in potriva ei si asa a fost . Dupa vreo doi ani cred intr-o zi ea mi-a zis ca este impreuna cu el , si-a cerut scuze iar eu i-am zambit fals spunandu-i ca nu imi mai place de  mult de el si ca ea stie asta , ei bine asta i-am zis ei , ceea ce simteam numai eu stiam . A mai trecut un an si inca unul si asa l-am lasat in trecut pe Marius , prima mea dragoste , ei bine asta am crezut eu , dar curand clasa a 6 a a batut la usa iar noi odata cu ea ne-am mutat in scoala de sus , la etaj . Marius crescuse si el .. , acum era mai frumos , el stia ca il plac sau il placusem cel putin si mereu s-a comportat respingator si urat cu mine.. , la inceput nu am simtit nimic dar cu timpul m-am indragostit iar de el , la fel si prietena mea cea mai buna, ciudat nu ? Si de parca nu imi ajungea o povara ca asta mai aparuse o fata , o fata care in timp era si ea prietena noastra . Pai da, imaginati-va , trei fete , prietene dupa acelasi tip  si plus de asta acum eram mai mari si eram mai mult fiecare pentru ea,Marius aflase si el despre asta si ca majoritatea baietilor a prins tupeu , ne amagea pe toate 3 iar noi refuzam din respect una pentru cealalta,odata a vrut sa ma pupe insa l-am respins , desi nu m-ar fi deranjat insa nu mi se parea corect .. El era pentru noi ca o jucarie , toate 3 il vroiam dar nici una nu se atingea de el , au mai fost cei drept si invidii si certuri pe tema asta insa nimic serios .. Ei bine trebuia sa aiba un sfarsit , doua dintre noi se saturasera de Marius si am incetat sa il mai iubim , asa ca a ramas doar una , cea care a venit mai la urma .. Marius a vrut sa fie cu ea, dar surprinzator a refuzat :| Evident ca noi ne-am suparat,adica avea sansa asta ..a dovedit niste chestii cu gestul asta dar fie ce-o fi , a ramas in urma totul . Capitol incheiat , cel putin pentru un moment .
      Ei bine , asa s-a terminat cu prima mea dragoste, nu am intrat in detalii si am uitat sa mentionez noptile in care plangeam si eu chiar sufeream atunci din chestia asta, lucru care acum mi se pare penibil , poate pentru ca nu m-as fi asteptat sa urmeze ce a urmat ..Intr-adevar, anul acela a fost foarte incarcat, ma ocupam in acelasi timp si de scoala,aveam note bune , mama lucra iar tata era in strainatate,nici un obstacol pana aici , au trecut cateva luni si am inceput sa il observ pe Gabi sau cum ii spuneam noi toti Arabu . Era clasa a 8 a pe atunci , inalt , parul saten , ochii verzi , il consideram cel mai frumos baiat din lume, nici acum nu l-am uitat , trebuie sa recunosc ca el chiar m-a schimbat oarecum.Am inceput sa ne cunoastem , vorbeam , vorbeam ore in sir pe mess , Gabi are talentul lui de a vraji fetele , nu exagerez dar chiar il are , eram indragostita nebuneste de el dar din pacate avea prietena .. Nu am vrut sa ma bag pentru ca nu era politicos, era urat pentru varsta noastra si defapt este urat pentru orice varsta,insa de vorbit tot mai vorbeam . Este genul de baiat pe care acum il urasc, urasc genul de baieti care se dau la toate fetele,el o inselase pe prietena lui , mi-a zis asta .. genul ala de baiat care vine si te ia in brate desi jos , la parter are o prietena geloasa cu care era de 2 ani , o prietena care chiar il iubea. Mi-a spus de multe ori, desi el stia deja ca il plac,ba nu , ca il iubesc , mi-a spus ca si el o iubeste doar ca il cam streseaza :-j . Cat de penibile  imi par acum toate lucrurile pe care le ascultam cu atata seriozitate .. A inceput sa ma conduca acasa,pe mine nu pe ea , era iarna si era seara , ma ducea acasa foarte des dupa scoala , eram in extaz , eram atat de fericita ca imi venea sa si plang , priveam amandoi stelele , acum mereu cand trec prin locul ala imi amintesc de el , iar seara obisnuiesc sa privesc stelele de acolo doar pentru ca imi aminteste de acele zile,insa acum le privesc singura .. Ma invita afara sambata , am acceptat o singura data , era un vant teribil afara si foarte frig dar am iesit , am mers pe un pod de pe o strada mai indepartata , era frumos , ma tinea in brate ,ma pupa pe obraji  dar ciudat eu aveam in minte numai chipul prietenei sale, era oribil sa stiu ca a doua zi urma sa trec pe langa ea la scoala,sa o salut ca si cum ne-am intelege de minune si in realitate eu eram afara cu prietenul ei nu ea .. Ma simteam asa de vinovata , plangeam adeseori seara pentru situatia asta, trebuia sa ma opresc, stiam dar pentru el nu inseamnam atat de mult incat sa renunte la ea pentru mine . Au urmat multe lucruri pe care nu le mai povestesc , nu vreau sa mi le mai amintesc,amintire pe care le tratez ca si cum nu ar fi ale mele,pentru ca nu vreau sa fie .. pe acelea nu vreau sa le accept , momentele de gelozie , momentele cand imi spunea ca s-a atasat foarte mult de mine , serile cand imi spunea ca ar fi vrut sa ma duca pe mine acasa nu pe prietena lui .. Huh, ce fel sunt baietii cateodata , imi zicea mie toate astea parca sa ma raneasca mai multe,nu stiam ce sa cred si ce sa zic , dadeam usor din cap , acceptam totul dar nu suportam nimic . Ne sarutam .. , el mi-a dat primul sarut , buzele lui erau pline si moi , mi-a placut dar dupa aceea nu a trecut mult si am pus punct . Era deja prea grea povara , oricum intervenise inca o fata , observasem ca isi cam faceau ochi dulci asa ca am lasat-o balta , s-a despartit de prietena lui pentru o fata din clasa mea , erau impreuna , ii priveam adeseori la ora de sport cum se saruta .. si ma intrebam cu ce era ea mai buna , de ce pentru ea a putut renunta la prietena lui ? De ce eu noi am tinut secret tot ce se intamplase si cu ea s-a afisat atat de rapid ? Am fost trista.. si am fost trista si din cauza ca acea fata era o prietena de a mea .. Despre noi doi nu stiau decat trei persoane , fata cu care era atunci , prietena mea cea mai buna si un amic de al lui .. Totul a ramas in trecut,nu am mai vorbit deloc, il priveam cu ura dar in acelasi timp dragoste , asa il privesc si acum , simt in unele zile ca inca il mai iubesc desi viata mea s-a schimbat mult de atunci .. Se fac aproape 2 ani de cand il cunosc , acum cand ne intalnim imi zice " surioara " .. Jalnic :) cum , cum poate sa imi zica mie asa cand el stie foarte bine ce a fost intre noi  :-j . Am trecut de foarte multe ori pe podul " nostru " cum il numesc eu , ma regasesc acolo , stau acolo destul timp cand ma duc si ma gandesc la ziua aceea .. Acum o luna ne-am intalnit intamplator , ne-am plimbat putin si am vorbit despre lucruri neinteresante , cum ar fi liceul unde este acum si altele .. ne-am dus si pe podul ala,dupa aproape doi ani eram amandoi iar pe acel pod , doar ca acum nu ne tineam in brate , nu ne zambeam , acum eram doi straini . I-am zis incet , stiam ca nu e bine dar i-am zis "Iti amintesti de podul asta ? " si priveam trista apa .. Mi-a raspuns cu un simplu " Da" si a urmat tacere , am dat ironic din cap si ma gandeam doar " Ma bucur ca macar iti amintesti asta :-j " , am continuat drumul , ne-am oprit la o banca si am stat de vorba o ora si ceva cred , am vorbit despre despartirea lui de fata cu care a fost doi ani , am vorbit cu adevarat multe lucruri dar nimic in legatura cu noi . Aflasem ca erau impreuna dinou , mi-a zis ca nu o mai iubeste, ca nu prea se vad si ca nu mai e nimic serios .. discutia a deviat , nu stiu cum dar am ajuns in punctul in care mi-a zis ca nu l-ar interesa daca ar afla despre " noi " , noi cei  din trecut desigur , pentru ca acum nu este decat eu si el , i-am raspuns nervoasa " Nu are cum sa afle " si a tacut . Mi-am continuat drumul , m-am dus acasa cu multe ganduri , nu stiam la ce sa ma gandesc mai intai , eram trista dar ziua aceea a trecut la fel ca celelalte, nu cred ca l-am mai vazut de atunci,sau daca l-am vazut nu imi amintesc dar oricum tot ce pot eu sa zic despre el este " Face parte din trecutul meu " . 

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu