Monday 1 July 2013

sterg.

Atunci cand n-am stiut ce sa fac..
N-am facut nimic .
Dar acum ma intreb daca am ajuns atat de rau incat sa simt ca cineva isi bate joc de mine si de inima mea..
Si ... o face in asa fel incat ma doare cam..tare.
M-am vazut mereu in viitor , mi-am dorit sa fiu mereu puternica , o fata puternica si mai apoi o femeie puternica..
Femeile sunt superficiale.
Asa zice ..
Dar incep sa cred ca iubesc femeile superficiale , incep sa cred ca sinceritatea si sensibilitatea e pentru prosti , incep sa cred ca admir talentul acelor femei care se descurca sa conduca .. orice .
De la barbati pana la masini scumpe , caractere puternice , nedarmate de nimic..
Eu n-am vrut sa fiu asa , am vrut sa fiu puternica prin veselie si credinta , poate bunatate daca se poate...
Dar azi , acum , tot ce vreau este sa-l calc pe cap.... Sa ma razbun pentru lacrimile mele care cresc pe zi ce trece , pentru ca platesc inzecit pentru o ora de fericire si pentru ca ... el nu e aici atunci cand am nevoie.
Pentru ca nu vreau sa cred niciun fel de scuza , pentru ca incepe sa-mi fie scarba , pentru ca incep sa urasc oameni si lucruri , pentru ca incep sa cred ca eu sunt singura cu probleme , poate mintale.
Dramatizez sau nu , nu-mi pasa , as vrea sa pot arunca acest calculator , acest blog care freamata de amintiri , sa am puterea sa sterg toate mesajele , sa .. dispar.
Lui nu-i pasa si mi-e frica de ziua cand nu imi va pasa nici mie , ca poate intr-o zi , eu cea puternica va fi doar un ambalaj .
Dar maine stiu ca o voi lua iar de la capat cu sperante noi si ca il voi ierta , ma urasc , sunt proasta sau ce ? 
Si tocmai de aceea...de maine o sa incep sa sterg aceasta poveste, probabil . 
Ascunsa.., ce gluma buna . :]

13 comments:

  1. DreamsKeeper iti da LIKe ! stiu ca par nesimtit, dar ma amuza persoanele feminine care cad in bratele unor nesimptiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu te-am mai vazut demult domnule !
      Da , merci pentru " like " , ma unge pe inima , nu-i vorba , doar suntem prieteni vechi nu ?

      Delete
  2. Draga mea..uite ce cred eu.

    Fiecare suntem unici în felul nostru.De ce să te schimbi?Persoanele superficiale obţin doar lucruri superficiale în viaţă.Observ că nu ai răbdare.Tu vrei ca el să te iubească ACUM,nici un moment mai încolo.Nu spune că gândeşti în viitor,pentru că faci o mare greşeleală.De ce nu te bucuri din prezent?De ce nu înveţi din greşeli,ca mai apoi să le dai cu piciorul? Ai răbdare şi lasă-l pe timp să le rezolve pe toate.

    Aşa eram şi eu.Dar am învăţat din propria experienţă că nu trebuie să mă las influenţată de fiorul dragostei.Dacă tu vrei să închei această poveste..fă-o.Dacă tu consideri că ţi-a ajuns..bine.Dar ai grijă să nu te grăbeşti!

    Toate cele bune,be careful what you wish! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vrut sa spun si eu ceva, dar Raisa a spus mai bine ca oricine. Ai perfecta dreptate,Raisa in tot ce ai spus.

      Delete
    2. Buna Raisa , multumesc pentru comentariu .
      As vrea sa specific ca aceasta postare e scris pentru Pafi iar sentimentele mele pentru el sunt de prietenie , il iubesc..prieteneste .
      Asta era un factor important.
      Apreciez mult sfaturile tale si incerc sa le tin in minte , dar..e prea mult de povestit , prea multe lucruri , n-are importanta , e mai bine de o saptamana de cand n-am vorbit si da , am pus punct..cred.
      Te imbratisez cu drag , la fel si pe voi Viorel si Amaunet.

      Delete
  3. Ce îți dorești tu? (cu adevărat...așa ca și cum un „duh magic” ți-ar putea oferi. ireversibil).
    Ce ai schimba în trecutul tău? (dar gândește-te că tot ce ai trăit te definește, iar evenimentele negative au avut rolul lor în părțile pozitive ale prezentului)
    Dacă nu vrei să-mi răspunzi mie este în regulă, dar răspundeți ție cu toată sinceritatea de care dispui. Meditează la cosecințe apoi. Ține minte: cauză-efect!
    Be proud of you, my dear! Trust you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-ti face griji , iti raspund cu drag pentru ca aici nu am secrete ( slava Domnului !)
      Ce-mi doresc ?
      Imi doresc ca acest om , acest prieten sa tina la mine si sa-si respecte promisiunile , sau macar sa imi spuna clar cu ce-am gresit sau de ce nu mai imi doreste prezenta , oricum , e deja tarziu , chiar si pentru asta .
      Ce as schimba in trecut ?
      Nu stiu , probabil nimic , nu-mi pot imagina asta , poate ca as schimba acea parte a mea extrem de credula care viseaza exagerat si mna...
      Imi doresc sa nu mai fiu singura..si-mi doresc prezenta lui..imi lipseste.
      Multumesc din nou !

      Delete
  4. Eu cu toata sesiunea nu prea mai stiu ce s-a intamplat pe aici.
    Dar pot sa iti zic ceva, doar legat de ceea ce ai scris mai sus.
    Nu sterge nimic. Asta esti tu sau ai fst. Fiecare bucatica din trecut ti-a format prezentul. Nu esti perfecta! Si ce? Cine e perfect?!
    Nu totul se invarte in jurul baietilor. Chiar nu se invarte.
    Nu lua decizii la bucurie sau la tristete. Va fi bine. :) Take care!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spre si eu ca va fi bine .
      Nu e vorba despre un simplu baiat , este vorba despre un bun prieten si cineva care m-a marcat ca sa zic asa..
      In orice caz , nu mai are rost , am inteles asta..
      Multumesc pentru comentariu , ai grija ! >:D<

      Delete
  5. Hei, te-am nominalizat la A Bouquet of Three Awards. Detalii pe http://pentruazi.blogspot.com :).
    Erina

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu