Monday 8 July 2013

Nimic mai bun .

Stiam ca o sa ia..
As fii bagat mana in foc , ba nu , ambele maini , atat eram de sigura.
Stiam , stiam , stiam..
Si cu toate astea , cum au aparut rezultatele de la bac pe net , l-am cautat .
Am avut dreptate , l-a luat cu note mari.
Pafi...
M-am bucurat dar nu atat de mult pentru ca stiam , m-am bucurat..
Acum , acum cateva zeci de minute a intrat pe mess . Eram panicata.
Ce sa fac ?
Sa-i spun ceva ? Sa nu-i spun ?
N-am vorbit de o saptamana si trei zile , mai mult ca niciodata , cuvintele nu mai au oricum niciun sens  , am inteles probabil amandoi , nu stiu ce a inteles el , dar eu am inteles ca nu mai pot , ca am pus punct , ca ma doare prea tare si ca in viata lui eu nu am loc . Asa ca am plecat si n-a venit nimeni dupa mine .
Nu i-as fii scris , asa cum nu l-am intrebat persoanal daca a luat sau nu bac-ul , ma gandeam ca nu merita si al naibii de adevarat e , ca el nu m-a intrebat de examene , ca a trecut deja multa vreme de cand nu-i mai pasa de mine , sau cel putin asa imi da de inteles , ca a facut atatea si atatea chestii incat ar fii trebuit sa dispar de mult din peisaj ..
Dar apoi m-am gandit ca...macar din respect pentru toate momentele cand m-a facut fericita.
M-am gandit ca o sa intorc si celalalt obraz iar si iar ..
M-am gandit ca nu ii raspund cu aceeasi moneda.
M-am gandit ca vreau sa ma simt o persoana buna un minut..caci atat dura pana ma simteam iar nasol.
Si asa a fost.

-Felicitari si succes la admitere .
-Puteai sa fii mai putin formala.
-Pretentii .
-Aha , bine.

Am inchis repede casuta...
Am inceput sa tremur , sa plang , sa plang de frustrare si de...de toate.
Am plans mult in ultimele doua saptamani iar atunci cand am inceput sa nu mai vorbim deloc , am plans si mai mult , am plans si m-am chinuit sa nu spun nimic , am stat aici singura asa cum stau mereu si am incercat sa ma obisnuiesc cu ideea , sa cred in Dumnezeu , sa ma gandesc ca o sa fie bine .
Si da , tot doare...dar lacrimile s-au rarit in ultimele doua zile , iar azi , nenorocirea aia de bac m-a facut iar sa ma rascolesc...
As fii vrut al naibii de mult sa-i zic ca Doamne ! Imi e asa dor de el....ca il iubesc si ca imi pare rau ca nu i-am scris...
Nu , nu e vina mea , dar pentru el sunt in stare sa gasesc o vina , poate mai multe..
As fii vrut sa-i spun in fata tot ce cred asa cum obisnuiam , sa-mi zica ca-s o bleaga , sa vorbim iar ...
As fii vrut sa-i spun altfel cat ma bucur ca a luat bac-ul , sa fiu eu , sa ii spun " Ha ! Desteptule , ti-am zis eu ca o sa iei , imi datorezi scuze ca te-ai indoit de abilitatile mele de a vedea viitorul ! "
As fii vrut sa rad...sa ma simt bine . 
Dar..nu.
Cuvintele alea pe care mi le-am zis zile si ore in sir au aparut si acum " N-are nevoie de tine ." , "  Nu fii proasta , ai pus punct , ai uitat ? " , " Esti in plus in viata lui , ii stai in cale . " , " Daca o sa scrii ceva o sa suferi inzecit mai tarziu . " , " Nu renunta tot tu la orgoliu de data asta , orice ar fii ! " 
Si asa , imi iau mainile tremurande de pe tastatura , si plang...
Asa cum o sa plang probabil si maine , mi-as dorii asa mult sa se intoarca , era singurul meu prieten , acum nu mai am pe nimeni , au trecut mai bine de doua luni de cand n-am iesit din casa , fiecare zi la fel de trista , de neplacuta , de stearsa.
O sa innebunesc.

Ascunsa.

13 comments:

  1. ,,fiecare zi la fel de trista , de neplacuta , de stearsa"
    Te inteleg perfeeect!..Off..Ce ne facem si noi?Nu putem sa ramanem asa.Ai grija doar sa nu ajungi ca mine, adica sa te izolezi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu ce sa spun despre asta , stiu doar ca o sa fie bine, trebuie sa fie si trebuie s-o luam de la capat !

      Delete
  2. Nu mai fi supărată ! Dacă tu încă îl mai iubești,spune-i asta ..Poate se va bucura ,poate nu .. Dacă nu riști ,nu câștigi ! Nu uita, fericirea singură ți-o faci ! Nu mai plânge,draga mea .. Vei vedea că toate se vor rezolva în timp !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da , trebuia sa-i spun ca il iubesc , acum e deja prea tarziu..
      Trebuie sa se rezolve nu-i asa ?
      Multumesc ! >:D<

      Delete
  3. Voiam să-ți zic ceva... știi, m-am izolat tot anul și am uitat ce înseamnă prieteni tot. Nu e ok. Vei păți ceva grav din punct de vedere psihic. O zic ca o persoană pățită. Te rog eu, când mai vrei să plângi... gândește-te că mie spre exemplu îmi pasă. Și eu te-aș asculta vorbind câte ore vrei. Pentru că repet, știu cum e ce zici acolo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, mangaiere ce esti !
      Da...am nevoie de putin aer , momentan nu prea il gasesc dar cu voia Domnului voi iesi la suprafata !
      Daca vrei , imi poti lasa id-ul tau intr-un mesaj sau cumva.

      Delete
  4. Off,draga de tine.Nici nu şti cât de mult şi de bine te înţeleg.Uite ce e..poate că o să urmeze un comentariu gigant,dar te rog,citeşte-l pe tot,pentru că e din suflet,e din amintirile mele,e din toată fiinţa mea,e din tot.

    Tu şi Pafi aţi trăit o grămadă de momente minunate.Dar poate că atunci când tu ai renunţat la el pentru D. totul s-a schimbat.Poate atunci a fost ultima ţiglă,dar şi cea mai importantă,de pe ,,casa voastră" care trebuia pusă cum trebuie.Şi nu a fost pusă.Băieţii sunt orgolioşi.Când tu l-ai rănit direct în plin,probabil că şi el a făcut la fel.Dar se pare că timpul i-a vindecat rănile,în timp ce ţie ţi le-a deschis.

    Acel ,,Prea formal" care ţi l-a aruncat este o dovadă clară că între voi a fost ceva.Nici nu se pune problema.Şi el nu a uitat,nu a uitat nimic.Poate că şi el a simţit la fel,dar a călcat peste tine pentru orgoliul lui.Poate că lucrurile nu se mai pot repara acum.Poate aşa a fost să fie.Ştiam întotdeauna că D. e doar o poveste trecătoare şi că Pafi va intra adânc în inima ta.Deşi am doar 14 ani (peste 2 luni 15),am studiat foarte mult psihologia umană,am citit cărţi de psihologie.La Pafi problema este distanţa şi timpul.A avut răbdare ca timpul să le rezolve pe toate.În momentul în care TU ai pus punct el a fost rănit mult prea tare în propria-i mândrie.Vrea să pară indiferent şi nu vrea să îţi arate că poate,undeva în adâncul lui,el încă mai suferă.

    Fii puternică.Nu te lăsa doborâtă de amintiri.Ele nu fac bine.Tot ce reuşesc să realizeze este răni adânci,adânci de tot.Femeile sunt mult mai sensibile,şi am observat că ele trăiesc în trecut,în memorii,deşi poate în prezent acestea au fost şterse şi uitate de către ceilalţi demult.Să faci ceea ce e mai bine pentru tine :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna mea prietena , in primul rand vreau sa nu te mai aud ca ma rogi sa citesc comentariile , lungimea nu conteaza si cu cat e mai lung cu atat imi dau seama ca tu chiar doresti sa ma ajuti si apreciez mult asta.
      Ai dreptate in mare parte dar trebuie sa subliniez ceva .
      Intre mine si Pafi n-a fost si nu e o poveste de dragoste , suntem doar prieteni , eu n-am renuntat la D. pentru el sau invers , D. si Pafi n-au nicio treaba unu cu altul , absolut niciuna.
      Imi pare rau ca ai inteles gresit dar repet , eu si Pafi suntem doar prieteni .
      Incerc sa fiu puternica .. Oricum sper ca lucrurile se indrepta spre bine..

      Delete
  5. Părerea mea (îţi urmăresc blogul de vreo hmm...10 postări?) a fost că Pafi n-a meritat şi acum ştiu şi de ce: pentru că e mai mare cu 4 ani şi de obicei băieţii care se bagă-n seamă cu fetele mai mici urmăresc doar să se bage în seamă şi nimic serios... Cel puţin asta e părerea mea şi cred că ai nevoie şi de un strop de pesimism chiar dacă se încadrează sau nu în realitate.
    take carE:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu , nu e genul ala de persoana.. Crede-ma , sunt sigura de acest lucru , vorbim deja de aproape un an , chiar nu e genul ala de om si oricum suntem doar prieteni , asta in cazul in care nu s-a inteles din postare.
      Multumesc frumos si pentru comentariu si pentru ca ma urmaresti !
      Ai grija de tine!

      Delete
  6. Alexandra, eu consider că ai făcut un gest frumos, ai stat cu sufletul la gură până au venit rezultatele (foarte greu de alt fel), l-ai și felicitat (formal, neformal) ceea ce el nu a făcut! Să-i fie de bine! Consider că tu ți-ai făcut ”partea„ (să zic așa). Dacă nu-i convine să-i fie de bine. Bravo lui, meritul lui, dar și nesimțirea din partea lui e cam mare. Plus că agree with romina, e mai mare și nah, aiștia nu au intenții tocmai serioase.. așa-s ei:)).
    Capul sus micuțo, nu merită să plângi pentru nimic!
    Ai grijă de tine, mereu o să ai o prietenă în mine! Te îmbrățișez cu drag! :)
    P.s. dac-am fi prietene, te-aș căpăci tată ziua!:))):**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ! M-a amuzat comentariul , multumesc frumos.
      Pai , da , asa credeam si eu ca este , ca totusi am zis ceva dar vei vedea in postarea urmatoare pe care o voi scrie azi ca totusi n-am avut dreptate in totalitate..
      Multumesc ! >:D<

      Delete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu