Tuesday 30 July 2013

In unele seri cu ploaie ..

Stii ce mi-as dori ? Mi-as dori ca atunci cand ma trezesc,sa am un zambet pe fata gandindu-ma ca asearami-ai dat un mesaj de noapte buna sau...sau gandindu-ma ca cineva , undeva  , ma iubeste , ca se gandeste la mine..sau pur si simplu..e acolo .
Toti ne dorim asta , dar eu , ma uit in jur si-mi dau seama ca , oamenii , nefericiti sau nu , au totusi..
un prieten , sau o persoana , oarecare , care poate ii inveseleste cateodata.
Eu ? Eu nu mai am .
Ploua.
Ploaia e frumoasa .
Dar...oricat de frumoasa ar fi ploaia , aseara , am adormit plangand , la fel cum probabil voi adormi si in seara asta , mintea mea , confuza si plina de atatea ganduri , imi spunea doar cateva cuvinte , 
"cine nu-ti simte lipsa , nu te iubeste . " 
Da , nu ma iubesti , stiu , dar...in adancul meu
speram cu nerusinare ca macar sa tii la mine .
Eu una , dupa atata timp , cred ca te iubesc.Ma bucur.Printre atatea lucruri , asta e singura mea bucurie adevarata , o tin acolo , in sufletul meu si gust din ea in serile triste . In serile cand ploua .
La fel ca in seara asta . 
As vrea sa pot sa-ti spun..Sa-ti spun ca in dimineata asta , m-am trezit cu gandul ca as vrea sa 
ma plimb , au fost cateva persoane carora le-am cerut sa-mi tina companie dar .. oamenii
sunt la munte , sau se plimba , sau sunt ocupati , nu e nimeni disponibil pentru ..
mine .
Si e mai bine asa , poate ca voiam sa vad oamenii aia doar ca sa-mi mai ia din
dorul de tine..doar pentru cateva clipe din zi cand nu ma gandesc la tine , doar pentru a simti ca nu sunt total
singura , doar pentru ca voiam sa rad sau macar sa zambesc , voiam sa..
sa nu ma simt stearsa , nu azi .
De cand imi doresc eu sa folosesc oameni pentru a inlocui alti oameni ?
Nu stiu.Poate ca mereu am fost asa.
Tu insa , tu nu inlocuiesti pe nimeni , tu esti acolo si nu poti sa fi inlocuit.
As fi vrut sa-ti spun toate astea si as mai fi vrut sa-ti spun ca..am plecat singura afara , m-am dus in librarii , 
locurile mele preferate iar apoi , apoi m-am dus sa .. 
mananc o prajitura.
Eram la masa si ma uitam timid in jur , nu era aproape nimeni singur , oamenii aveau companie , oamenii radeau si , discutau , mai putin eu .
Poate ca ei erau inconjurati de altii dar se simteau singuri , si totusi , era cineva care le acorda timpul lor.
Pentru mine nu era nimeni . 
Eu nu primesc mesaje , eu nu sunt cautata , eu n-am prieteni , sunt doar eu si .. o prajitura.
Si asta nu-mi ajunge.
Imi e dor de tine , imi e dor de zilele care nu se vor mai intoarce.
Ma doare . Ma doare tare . 
Dar stii , e bine asa , prefer sa stiu ca te iubesc , prefer sa stiu ca eu sunt cea care sufera , ultimul lucru pe care mi l-as dorii ar fi acela ca tu sa suferi dupa mine sau dupa altcineva.
E in regula asa , dar in unele seri cu ploaie , as vrea sa-ti zic ca te iubesc si ca-ti sunt recunoscatoare pentru faptul ca esti prietenul meu , cel putin , in inima mea inca mai esti .
Ascunsa.

6 comments:

  1. Poate asa o sa vezi si tu cine e EA :). http://youngalexa.blogspot.ro/2013/07/el-si-ea.html

    ReplyDelete
  2. nu știu de ce dar mi-a plăcut postarea asta.
    și eu am fost zilele asta la o cofetărie și a fost la fel. eu singură. toți râdeau. câteva capete mă priveau curioase.
    și eu zâmbeam în sinea mea, bucurându-mă de singurătatea mea. :)

    ReplyDelete
  3. Dragut. Chiar mi-a placut postarea ta. Stiu cum e sa fii singura si sa se uite toti curios dupa tine. Totusi, e mai bine sa te simti singur fara nimeni in jur, decat sa te simti singur chiar daca esti inconjurat de altii. :)

    ReplyDelete
  4. Nimănui nu îi poate fi luat locul din sufletul cuiva.

    ReplyDelete
  5. Dupa singuratate si durere vin momente de bucurie si de asemenea vin si persoanele sau persoana potrivita care sa fie langa tine. Deci, poate trebuie sa mai astepti putin pana sa apara persoana care sa iti raspunda la sentimente si sa te faca fericita.
    Continua sa lupti :)

    ReplyDelete
  6. Frumos.Ploaia ne spală sufletul și rănile,ce crezi?

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu