Monday 3 March 2014

"You don't understand"

Nu stiu o gramada de chestii , nu sunt frumoasa , imi doresc lucruri iar atunci cand le am imi dau seama ca tot nefericita sunt , sunt constienta de lucrurile de care am nevoie si totusi nu fac nimic pentru a le avea , sunt constienta de persoanele , lucrurile , chiar si locurile care-mi produc amintiri dureroase si totusi , cateodata trec pe acolo , ca sa-mi amintesc mai bine .
Am fost data la o parte de o gramada de ori doar pentru ca nu am fost suficient de frumoasa . Doar pentru ca eu nu am ochii verzi si o talie mai subtire si poate un nas mai mic si niste maini mai fine . Am fost data la o parte pentru ca asa e viata , a mea cel putin . 
Am intalnit persoane pe care le-am iubit si pe care probabil inca le iubesc si , in ciuda faptului ca ele nu m-au iubit , nu ma iubesc si probabil nu ma vor iubi vreodata , am continuat sa lupt , am incercat sa ajung la ceva numit fericire , am incercat sa ma alin si sa nu ma dau batuta , sa-mi imprim in minte faptul ca lucrurile bune vin pentru cei ce asteapta . Am continuat sa iubesc persoane care nu mai sunt de mult in viata mea , pentru care eu nu contam si de care am continuat sa ma interesez pe ascuns  si pentru care n-am incetat in nicio clipa a vietii mele sa doresc binele . 
Stiu ca durerea a fost creata ca sa ... ei bine , ca sa doara . Ca sa ne aduca lacrimi , ca sa ne invete , sa ne invete probabil sa ne uram si mai mult . 
E normal sa doara , e normal sa vad totul ca pe o telenovela dramatica din care nu pot iesi , e normal sa fiu eu personajul ala care e lovit iar si iar si inca face pe prostul , face pe prosutul si enerveaza spectatorii , am inteles ca asa e normal sa fie . 
Dar n-am inteles de ce exista o ea pe care , sper oroarea mea o cheama ca pe mine , pentru ca asa le cheama pe toate fetele mai bune ca mine care au tot ce-mi doresc eu , de ce exista o ea care sa primeasca un trandafir , sau o floare de la persoana pe care eu o iubesc cu toata fiinta mea , de luni de zile si pentru care as fi facut totul , si poate ca as mai face si acum totul daca as mai putea.
De ce primeste ea flori cand sunt sigura ca el nu inseamna decat un " inca unul " , ea care probabil a aruncat floare dupa ce s-a ofilit .
De ce asa ? De ce n-am meritat eu trandafirul ala ? Nu-mi plac trandafirii , nu-mi place aceasta floare care , dupa parerea mea , e prefacuta , dar daca as fi primit asta de la el , l-as fi pastrat toata viata mea si as fi plans de fericire si n-as fi stiut cui sa multumesc pentru ceva asa de impresionant . N-as fi avut nevoie de un trandafir , o frunza mi-ar fi ajuns , sau un martisor , sau macar un .. " buna , ma bucur ca esti mereu aici pentru mine " .
N-as fi vrut mai mult . 
Si desi am fost ignorata , respinsa , luata in ras si ranita de mult prea multe ori de un singur om , am continuat sa-mi inghit lacrimile si sa zambesc , si cand n-am mai putut m-am ascuns si am plans , si-am venit acasa si am scris aici tot ce ma doare si am continuat sa postez si sa postez si sa nu ma mai ascund , mi-am lasat ochii sa nu mai minta , mi-am permis sa plang si sa tip si sa plang din nou .
Iar acum , cand il doare , cand e dezamagit si suparat , isi aminteste de faptul ca exist si vine sa-mi spuna totul , ca si cum eu as fi o prietena gata sa-l asculte si sa-l ajute mereu  . 
Stiu , sunt folosita intr-un mod urat , daca ar fi fost fericit ieri nu m-ar fi salutat daca ar fi trecut pe langa mine , dar acum ca nu e , trebuie sa fie cineva acolo sa-i sustina moralul . Trebuie sa fie o proasta ca mine , pentru ca chiar si prostii sunt utili cateodata . 
Eu n-am existat , dragostea mea nu conteaza si n-a contat , e ok sa fiu ranita si folosita , nu conteaza , e cea mai simpla chestie existenta . 
Si desi credeam ca ma bucura suferinta lui , adevarul nu-i asta , nu ma bucura suferinta lui , ma doare si mai tare a mea . E oribil sa fi doar  o persoana de care-si amintesc unii pentru ca n-au pe cineva mai bun , e oribil ca trec prin niste chestii si nici macar nu mai am puterea sa ma intreb de ce , de ce eu , si e oribil ca sunt atat de slaba incat nu pot sa-l las balta , incat as prefera sa calce peste mine iar si iar si iar desi nu mai pot , doar ca sa fie multumit. 
Tu nu intelegi , nu poti sa intelegi , ce fel e sa fi eu .
E prea frustrant totul , urasc trandafirii .
Ascunsa . 

1 comment:

  1. Ai primit o leapsa de la mine: http://journal-of-soul.blogspot.ro/2014/03/leapsa-kilometrica-cu-amintiri.html
    Cheer up!

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu