Saturday 22 February 2014

Liniste.

    Nu mai scriu cu atat de multe detalii , nu mai spun exact ce traiesc , ei bine , in postarea asta voi incerca , am multe de zis si totusi nu simt nevoia sa vorbesc .
Intre mine si D.C nu mai este , spere nefericirea mea , nimic . Poate doar o prietenie * Datorita mie pentru ca cateodata sunt o asa dulceata *.
    In cazul in care n-ati citit postarea trecuta sau nu v-ati dat seama , vorbeam despre el . Desi cu doar o zi in urma imi facea " declaratii " de dragoste , s-a impacat cu fosta lui prietena.
Am fost dezamagita , chiar am fost , inca-mi pare rau , dar nu sunt suparata . Nu sunt suparata , in niciun caz , pe el .
Joi , in prima zi dupa ce-am aflat ca orice vis al meu de a incepe " o relatie " cu el ( pun ghilimele pentru ca " o relatie " e ceva mult mai serios decat consider ca as putea eu avea , momentan cel putin ) s-a naruit intr-un mod urat si chiar foarte descurajator , am fost sa mananc o prajitura.
Pentru ca m-am obisnuit sa am zile in care sa ma rasfat . Mai ales daca trec printr-o suparare.
E foarte important , va recomand si voua . 
Fie ca mananc ceva bun , sau ma plimb pe marginea lacului , sau intr-un parc , sau imi cumpar ceva frumos , de la o oja pana la o bluzita sau ceva , ma face sa ma simt un pic mai bine . Iar daca banii sau timpul nu-mi permit sa-mi fac de cap ( pentru ca totul e din economiile mele , nu vreau sa-mi informez parintii despre ce fac eu ) fac o baie lunga si fierbinte cu fel de fel de spume si alte d-astea , apoi imi pieptan parul multa vreme in oglinda si petrec ca si cum as fi un soi de Cleopatra , iar daca-s singura acasa , cu atat mai bine !
Revenind la ziua de joi , zi in care imi miscam si eu picioarele dupa doua zile de stat in pat pe caz de boala aka raceala enervant de puternica ( groaznic sa incerci sa-ti sufli nasul in public ) , eram relativ trista , dupa atatea esecuri in dragoste ma gandeam ca am eu ceva . Nu-ti merge o data e ok , nu-ti merge de doua ori se accepta , dar cand nu-ti merge de trei-patru ori , deja simti ca ceva nu e bine cu tine , si poate ca asa si este.
Dar , nu se stie cum , in timp ce ma deplasam uitandu-ma la picioarele mele , ma gandeam la colega mea de clasa care este in caruciorul cu rotile . Ma gandeam , " ea nu poate sa-si faca de cap , nu singura cel putin " si m-am simtit profund incantata si nevrednica de norocul pe care-l am si de...picioarele mele.
Si intrand intr-o cofetarie pe care n-am mai vizitat-o pana atunci , observ cat de frumos si placut e mediul de acolo . 
Imi iau prajitura , ma asez la masa , imi scot cartea din geanta ( Mananca , roaga-te , iubeste - Elizabeth Gilbert ) e absolut fantastica , o sa trancan si despre ea , ieri am terminat-o , si ce mi-e dat sa vad .
In dreapta mea , un grup de femei surdo-mute . Dat fiind faptul ca, pentru vreo sapte femei intr-o cofetarie care , conform buzelor vorbeau , era infiorator de liniste , si pentru ca foloseau semnele . E interesant cum am avut , imediat dupa ce m-am gandit la colega mea din carut , inca un exemplu de noroc pe care eu il am.
Si ca si cum  nu era de ajuns , in cofetarie incepe muzica . Si odata cu ea ma inunda un val de fericire dar si tristete in acelasi timp , fericire ca , pentru Dumnezeu , pot sa aud ! Ma gandeam...cum ar fi sa nu aud muzica , as prefera , de foarte multe miliarde de ori , sa mor . 
Si ma gandeam la viata mea atat de frumoasa , ca pot sa citesc in voie , ca stau la o masa cocheta dintr-o cofetarie cocheta dintr-un oras pe care cateodata-l iubesc foarte mult dar care cu siguranta este adorat de multi care nu traiesc aici si la faptul ca pot sa citesc , sa aud , sa vorbesc si sa merg si pentru ca ma iubeste Dumnezeu . M-am gandit mult la Dumnezeu in ultima vreme , poate cartea e de vina , as vorbi despre ea daca n-ar fi deja postul asta prea lung.
O sa spun doar un citat care mi-a ramas bine inradacinat in minte : " De ce nu suntem toti nebuni de fericire cand avem un Dumnezeu care ne iubeste atat de mult ? " 
Chiar asa . De ce ? Doar pentru ca , in cazul meu , n-am silueta visata , am o tunsoare naspa si atat de multe , dar nu grave , esecuri in dragoste ?
S-o lasam balta . Altii au probleme atat de reale ! 
Asta nu inseamna ca nu ma apuca tristetea , melancolia si dorinta de a plange pentru ca D.C , care era atat de frumos , dragut si cu maini calde m-a lasat balta dupa ce mi-a dat sperante , sau ca ieri , dupa atata amar de vreme n-am mai putut evita o intalnire cu Nemernicul si ca am realizat ca-mi era atat de dor de el si ca , in ciuda faptului ca tot nemernic este , nu m-ar fi deranjat sa mor atunci in bratele lui , atata eram de incantata.
O incantare care doare , mai ales acum cand imi amintesc , mai ales cand il priveam si tot ce puteam sa gandesc era faptul ca era ziua asa nefavorabila , ca numai de el nu eram pregatita , ca aveam parul ala de care evident s-a luat , ca eram nepensata si ca ma simteam urata si ca el nu o sa ma placa niciodata asa cum il plac eu . As fi vrut sa plang pentru asta . 
O sa scriu despre intalnirea asta neplanificata cat de curand , nu pot sa nu scriu ! Asa cum acum nu ma pot opri!
Oameni buni , simt ca n-am mai scris de o viata , asa de multe as avea sa va trancan.
Dar ma opresc aici !
Sa fiti fericiti ( nu-mi vine sa cred ca eu , intruchiparea perfecta a dramei si tristetii absolute am ajuns sa spun asa ceva , sa fiu calma si , nu stiu de ce , in ciuda a tot ce s-a intamplat , fericita ! )
Ascunsa

5 comments:

  1. Oameni buni :)) ai scris un articol teribil de lung,atat de teribil incat l-am devorat in intregime. Ce face plictiseala din om..revenind..pai mai nimic.
    Am trecut si eu pe aici,te :*

    ReplyDelete
  2. M-ai facut curioasa in privinta cartii :D
    si imi pare rau ca tu si D.C. sunteti doar prieteni, ma gandeam ca poate o sa fie ceva mai mult, dar in dragoste nu conteaza de cate ori cazi, tot exista sansa sa inalnesti pe cineva. Eu am tanjit dupa 3 baieti care niciodata nu au ajuns sa fie ai mei, doar in visele mele, si am avut o relatie esuata :)) deci am avut 4 esuari si nu m-am dat batuta. Dupa 4 esuari am gasit in sfarsit pe cineva care e mai mult decat ma asteptam sa fie, si eu asa cred ca ai sa gasesti si tu pe cineva cand nici nu te astepti.
    Deci, nu conteaza cate esuari ai in dragoste, persoana potrivita e undeva acolo si o sa te gaseasca!

    Si eu mananc ceva dulce cand sunt suparata, de fapt eu mananc tot timpul:D de la o vreme insa, cand sunt suparata si nervoasa ma duc si ma dau cu parfum :)) nu stiu exact de ce fac asta, dar ma face sa ma simt de parca nu imi pasa si vorba aia " sunt o diva" :)) glumesc. :D probabil e doar o modalitate de a imi arata mie ca pot sa ma simt bine.

    Si... legat de sanatate, respiratie, mers, auz... eu in fiecare zi ii multumesc lui Dumnezeu pt ele, pentru ca dupa cum ai zis si tu, nu toti le au si e important sa le avem.

    imi place tare mult citatul din carte...crezi ca pot sa ti-l fur..sa il pun pe blog la mine si in jurnalul meu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei !
      Deci cartea este mai mult decat buna , e o carte de capatai , vreau sa o recitesc cu siguranta , e foarte , foarte frumoasa si de ajutor . Si e si reala pe deasupra , chiar vreau sa scriu despre ea si despre cum m-a influentat .
      Chiar daca tu m-ai incurajat in privinta subiectului dragoste nu stiu ce sa zic , m-am cam descurajat total , nu cred ca mai vreau baieti .
      Si da , cu mare drag , poti lua citatul pentru ca e bine sa raspandim aceast mod de gandire !

      Delete
    2. Poate fac si eu cumva rost de ea, sigur o sa mi-o pun pe lista. Multumesc pt citat, ai sa il vezi la mine pe blog in partea dreapta unde am niste ganduri.

      Despre dragoste nu stiu ce sa iti spun, stiu ca e usor de zis ce iti zic eu tie dar atunci cand esti in acea situatie e mai greu insa te sfatuiesc..sa lasi lucrurile sa curga, sa mearga de la sine si cand va fi , va fi. :)

      Si legat de comentarii , iti multumesc pt ele, dar nu trebuie sa lasi daca nu poti sau nu ai timp, e in regula.

      Delete
  3. Mi-a plăcut asta! Mă bucur că ai realizat că ești norocoasă și că ar trebui să fii fericită așa cum toți ar trebui să fim, de fapt.
    Sper să ajungi la punctul ăla în care să te accepți. Succes cu asta și frumoasă postare... foarte frumoasă!

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu