Wednesday 19 February 2014

Ca deobicei

  Nu sunt extrem de trista pentru ca stiam ca asa va fi.
Stiam ca mai devreme sau mai tarziu va realiza ca ea e mai buna ca mine si ca eu de fapt , n-am contat.
Stiam asta de la inceput , asteptam doar sa realizeze si el , in sinea mea speram ca de data asta sa fie altfel insa la urma urmei asta e ceea ce patesc mereu , sunt atat de obisnuita cu situatia ca abia daca mai simt durerea.
Imi stig obsesiv in minte " e fericit , fii fericita pentru ca el e fericit ! " 
Si asa si e , sunt fericita pentru el , dar nu pot sa nu ma gandesc , cu mine cum ramane ?
M-am saturat pana peste cap , sunt atat de satula incat as vrea sa pot sa tip , sunt atat de satula incat sa plang nu-mi mai ajunge.
Nu-mi pot alege cuvintele , nu stiu ce sa spun si nici ce sa fac , ca deobicei cineva a fost mai bun ca mine si ca deobicei am sfarsit prin a fi ca o jucarie parasita atunci cand copilul gaseste o jucarie mai noua.
E ok.
Sunt ok : ) 
Ascunsa

3 comments:

  1. Nu e ok sa spui ca esti ok cand de fapt nu esti ok! (ok, asta a sunat cam ciudat!) Dacă nu îți convine spune-i tipului! Nu te lăsa păgubașă, cere-i niște explicații! Să te resemnezi nu e o soluție, problemele nu se rezolvă de la sine! Întreabă-l care e motivul!

    ReplyDelete
  2. Vorbesti despre D.C. ?

    Nu exista persoane mai bune ca tine, tu esti tu, esti unica, ai felul tau de a fi si daca cineva alege pe altcineva inseamna ca e orb si nu vede bine. Nu exista o "alta" mai buna.

    Nu mai fi trista, o sa fie bine cumva, sunt sigura!

    ReplyDelete
  3. Trebuie sa crezi in tine, sa iti dai seama ca esti importanta. Nu trebuie sa zici ca nu esti destul de buna pt cineva ci ca acel cineva nu e destul de bun pt tine. Stiu ca suna egoist sau ca si cum ai fi o persoana plina de tine, dar nu este asa. Fiecare om are farmecul lui si valoarea lui, nu trebuie sa te desconsideri sau iti pierzi din incredere , asa eram si eu inainte, pana am realizat ca oamenii care ma merita ma accepta asa cum sunt si ma vad ca pe o comoara.

    Tu esti pretioasa, importanta, singurii oameni care merita sa intre in inima ta sunt cei care te vad asa cum esti! Tu sti esti tu, nu te mai compara cu altcineva, esti buna asa cum esti. Crede-ma!

    Scuze daca sunt putin directa sau dura...

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu