Sunday 13 October 2013

Momentul saptamanii...lepse.

 Hei ! Sper ca aveti o duminica frumoasa.
In mod normal astazi trebuia sa scriu Momentul saptamanii dar n-am sa fac chiar asta , nu pentru ca n-as avea ce sa povestesc , ci pentru ca mi-e pofta de lepse.
Prima leapsa am gasit-o de la Lxi prin vara si chiar raspunsesem la ea dar n-am postat-o , acum o voi posta doar ca voi schimba raspunsurile in functie de starea mea actuala.
P.S : Lxi , sper ca nu te superi ca am facut pe hoata.

Leapsa 1 :

1. Ultima ta relație a fost o greșeală?
Nu , a fost ok . 

2. Ce faci când ești trist?
Ascult muzica , plang si dupa dorm .

3. O persoană pe care nu o vei uita niciodată?
Mai multe persoane , dar cu siguranta n-o voi uita pe ea.

4. Prietena care nu te-a trădat niciodată?
Ea.

5. Vorbeste-mi despre pasiunea ta cea mai mare.
Nu stiu , pictez .. Desenez. 

6. Trei adjective care te descriu.
Lenesa , nu-ambitioasa , sociabila.

7. Te placi? Ai schimba ceva la tine?
Nu ma prea plac , nu sunt cea mai rea dar nu sunt asa cum as vrea deci da , as schimba chestii la mine.

8. La ce te gândești acum?
Aa , pai chiar acum ma gandesc la unele raspunsuri pe care le dadusem in vara , cand am gasit leapsa.
Dar ma gandesc daca am de invatat la istorie si la Urs.

9. Ultima melodie dedicată ție. De la cine?
Bosquito-Cand ingerii pleaca , mi-a "dedicat-o" Pafi dar in gluma .

10. Ce job ai vrea să ai?
Nu stiu .. As vrea sa fiu Columb . 

11. Tatuaje?
Imi plac dar nu pot sa-mi fac .

12. Piercing-uri?
No . 

13. Ultima carte citită?
Rem-Mircea Cartanescu.

14. Ultima călătorie făcută?
Pf...A fost atat de demult incat nici nu-mi amintesc , cred ca a fost la bunica anul trecut sau nu stiu..

15. Crezi în a doua șansă?
Da..Aproape toti meritam o a doua sansa.

16. Cuvântul preferat?
Iubesc . 

17. Filmul preferat?
Imi plac mai multe dar nu ma uit asa mult la filme . 

18. Cadoul pe care îl primești cel mai des?
Nu stiu , nu primesc cadouri des.

19. Ce crezi că crede lumea despre tine?
N-am idee  . 

20. Ai mâncat vreodată atât cât să ți se facă rău? Ce anume?
Daa , am mancat mai multe in ziua aceea. 

21. O lege zice că trebuie să renunți la unul dintre simțuri. La ce renunți?
La miros.

22. Te-ai îndrăgostit vreodată de o persoană pe care la început nu o suportai?
Nu.

23. La ce vârstă ai primit primul sărut?
12 ani.

24. De câte ori ai fost lăsată de iubit?
De doua ori cred .

25. De când îți cunoști cel mai bun prieten?
La momentul ala am raspuns " Pafi , de aproximativ un an . " acum , nu stiu daca am un cel mai bun prieten..Dumnezeu e prietenul meu cel mai bun , restul...sunt ok , dar nu cei mai buni prieteni.

26. -Aici era o intrebare urata . 

27. Cui i-ai zis ultima minciună? Era o minciună mare?
Da , azi m-a intrebat tata cati bani mai am si i-am zis mult mai putin decat am de fapt , asta e , cu totii avem secrete. P.S : N-am furat banii , i-am strans . 

28. Pentru ce minți, de obicei?
Hm..Ca sa nu mai fiu batuta la cap cred.

29. Ai înșelat vreodată? Ai fost înșelată?
Nu și da.

30. Fondul telefonului tău? Dar al desktop-ului?
Am poze cu mine si pe telefon si pe desktop.

31. De ce îți este cel mai frică?
Imi e frica sa pierd persoane si imi e frica de orice chestie fara picioare . ( Rame ... ) 

32. Ce te deranjază cel mai mult la persoanele din jur?
Nesimtirea .

33. Ultimul mesaj trimis?
Vineri , lu' mama : " Mami , maine vreau sa mananc peste d-ala mare prajit cu mamaliga si usturoi. Te roooog. " Ha , eram la muzica si profu zicea mereu " Tot ton semi ton " si astia au inceput sa zica de peste si mi s-a facut pofta si cand am ajuns acasa mama doar ce pusese de mamaliga * iei * doar mancam ca romanii.

34. Ultimul mesaj primit?
Ieri de la A. ( una din dublu A. ) : "Heiiiiiii scuze ca te deranjez dar imi zici si mie cand termini ce ai scris la surse de erori si concluzii ? Te rooog ca s-ar putea sa ne puna nota :( . " 

35. Ultima oară când ai plâns?
Sincer n-am mai plans de mult , mi-a mers bine in ultima vreme. :3

Leapsa de toamna : Sursa -> Blog
1.Ce inseamna pentru tine toamna ?
Pentru mine toamna este anotimp de amintiri , de nostalgie , moment in care tot pamantul s-a linistit si fiecare se gandeste la evolutia lui , buna sau rea , un fel de repaus , asta imi inspira toamna.

2.Numeste trei lucruri pe care-ti place sa le faci in acest anotimp :
Imi place sa beau ciocolata calda si sa ma uit la ploaie.
Imi place sa ma uit la frunze .
Imi place sa dorm cu geamul deschis cand ploua ca sa aud ploaia.

3.Care-i luna ta preferata din toamna ? De ce?
Imi plac toate lunile , cred ca cel mai mult imi place septembrie pentru ca atunci cad primele frunzele si incep odata cu scoala lucruri noi .

4.Povesteste cea mai frumoasa experienta din intervalul septembrie-noiembrie.
Pai au fost mai multe experiente frumoase.
Mi-a placut cand am mers prin ploaie cu Urs si cand am petrecut momente frumoase cu noii mei colegi , o multime de chestii :3 . Si suntem abia in octombrie !

5.Ce ambitii ai pentru toamna lui 2013 ?
Vreau sa slabesc neaparat.

6.Scrie patru versuri - de la tine - in legatura cu toamna.
Univers pierdut 
Din frunze aparut
Ploaia a venit 
Femeia l-a gasit.
*Habar n-am de ce mi-a venit sa scriu asta*

7.In viziunea ta , care este cea mai frumoasa experienta care se poate trai in acest anotimp.
Sunt o multime de chestii frumoase , poti sa stai pe un covor de frunze , sa te saruti in ploaie sau sa mergi prin ploaie cu Urs si sa mananci Poiana cu lapte * da voi gasiti-va alt animalut * , e frumos , petreceti timp cu oameni pe care ii iubiti/simpatizati si radeti mult , sfidati toamna care reflecta tristetea razand.

8.Ce crezi ca defineste cel mai bine toamna ?
Felul in care culorile frunzelor se amesteca pe pamantul umed , felul in care se preling picaturile de apa pe geam , felul cum te ghemuiesti in patura calda cu o carte in mana si Mihai Eminescu . Mereu ma gandesc la Mihai Eminescu cand ma gandesc la toamna.

9.Te-a atins vreodata melancolia toamnei si starea generala specifica ei ?
Da, intotdeauna , cred ca melancolia oamenilor formeaza toamna , nu toamna melancolia. E un moment de gandire..Tacut si lung.

10.Un aspect negativ al acestui anotimp.
E noroi pe strada si te murdaresti pe pantofi/papuci/tenisi.

Ascunsa.

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu