Wednesday 16 October 2013

Frunze ruginii..

 Poate ca-mi place sa fiu copila ce se arunca in mormanul de frunze dintre copaci , poate ca-mi place sa cant pe strada indiferent de cati oameni se uita la mine , poate ca-mi place sa mananc si poate ca-mi place sa iubesc.
Sau poate ca nu-mi place nimic.
Poate m-au durut unele jigniri , poate m-au durut unele pierderi si poate ca m-au durut atatea lacrimi. Poate sunt copila tematoare ce-si musca buzele , poate te-am urmarit pe geam sperand sa ma urmaresti si tu , sau poate...
Poate ca e greu , poate cateodata nu mai suport , poate ma urasc si poate ca nu mai vreau atatea si atatea lucruri , poate vreau sa merg inainte , sa-mi cada frunze ruginii in cap , sa-mi impletesc cu ele vise in par , si poate ca vreau , o mie de alte lucruri.
Poate m-am simtit rau de atatea ori si poate ca nimanui nu i-a pasat , poate ca uneori..mi-as dori .
Si totusi , toamna , as vrea sa-mi impletesc cu frunze ruginii vise in par , sau poate , poate as vrea sa le impletesti tu .
Ascunsa.

2 comments:

  1. poate ar trebui să alungi toate gândurile astea și să lași toamna să-și facă de cap :)

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu