Sunday 6 October 2013

Momentul saptamanii II - The Secret

 Recomand - > The Secret extrem de bun , frumos , placut , util .

As vrea sa incep aceasta postare prin a exprima recunostinta fata de Cineva care ma iubeste , si pentru o multime de lucruri dragute pe care le-am trait saptamana asta.
Lucruri pe care le-ai trait poate si tu , lucruri optimiste si bune .
Sunt convinsa ca nici nu-mi mai amintesc atat de multe lucruri care m-au facut sa ma simt bine chiar si o clipa , dar sunt recunoscatoare pentru ele , vreau sa fiu recunoscatoare pentru ele.
Saptamana asta a inceput ca oricare alta cu ziua de luni . Au fost ore si-a fost si ploaie.
A fost ploaie multa , si chiar daca ploua , ma simteam excelent , voiam sa ma simt excelent si chiar ma simteam excelent.
Ploua torential si era foarte frig , simteam apa rece cum imi inunda cizmele , eram cu A & A , ele , stresate , obsedate de gandul ca nu pot sa tina umbrela pentru ca o face vantul chisalita si grabite pe drum.
Eu , cantam. Cantam despre ploaie in gura mare si radeam tipand ca vreau sa cant si sa ma simt bine , pe strada , vazuta de aproape nimeni , pentru ca oamenii stau in casa pe vremea aia , dar ei nu stiu ce-au pierdut , poate nici jumatate dintre ei nu se simteau asa bine ca mine. Am cantat si am produs veselie , pentru ca dublu A au inceput sa rada de mine iar eu sa rad ca ele radeau si nimic nu s-a comparat cu eliberarea pe care am simtit-o cand am ajuns acasa , dupa cantat pana la epuizare in ploaie , in ciuda faptului ca sunt total afoana , e atat de placut sa canti , nepasandu-ti de vocea ta sau de cine te-ar putea vedea , stiind ca esti cu niste persoane care te stiu , care stiu macar fragmente din tu cel adevarat si care te fac sa-ti doresti sa fi tu .
Marti a plouat atat de tare incat nu s-a putut circula , nu m-a deranjat sa stau acasa .
Nu m-a deranjat sa ma intalnesc cu o veche preietena , adica sa vina la mine , sa mananc o multime de dulciuri si sa retraiesc momente frumoase , sa beau ciocolata calda din cana mea preferata si , la nevoie , sa ascult manele.
E foarte amuzant cand ai un prieten manelist desi in general tu te omori cu rock-ul , pentru ca nu poti sa supravietuiesti in aceeasi incapere fara sa te certi , dar e si mai amuzant cand gasesti o cale de mijloc , ceva de genu : Imi bagi Salam iti bag Nirvana ! 
Si e atat de amuzant sa vezi cum iti canta despre Brazilianca in patul ala , stand asa cum doreste pentru ca va cunoasteti de-o viata de om si , chiar daca va vedeti o data la cateva luni , lucrurile sunt asa cum ar trebui sa fie , adica naturale.
E dezamagitor sa afli ca prietena ta manelista intra in anturaje gresite , ca fumeaza , se duce prin cluburi si bea pe acolo , ca face lucruri nu-bune si ca daca ii zici iti sare in cap , dar este bine sa vezi asemenea lucruri pentru ca tu-ti doresti sa nu fi asa . Eu vreau sa fiu mai buna !
Si stiti ce e mai frumos de atat ? 
Urmatoarele zile . Miercuri , joi , vineri , sambata , duminica ! 
E frumos sa incerci sa legi prietenii , e frumos sa renunti la lucruri pe care voiai sa le faci pentru bunastarea altora si mai apoi sa-ti dai seama ca nu regreti , e frumos sa mergi pe strada intr-o zi de joi cand afara e foarte frig si tu sa canti , sa canti si sa canti in gura mare si oamenii sa se uite la tine si sa zambeasca pentru ca tu in loc sa fi mega stresat ca iar ai ora cu nesuferita aia de profa si iar te duci la liceu si iar si iar si iar , canti pe strada dand exemplu ca viata poate fi atat de faina ! 
Si poate ca nu-i asa , poate acasa plangi sau n-ai blugii aia sau n-ai baiatul ala sau n-ai o multime de lucruri , poate ca tu canti pentru ei .
Da , am cantat si m-am simtit al naibii de bine sa cant niste prostii pe strada si sa se holbeze oamenii la mine ca la ultima apucata si dublu A sa strige " Opreste-teeee  , nu te cunosc , gata , nu te mai cunosc ! " Poate unii vor zice ca te-ai drogat , ca esti nepoliticos si ca nu ii respecti pe altii , dar unii vor zambi , si au inceput sa-mi placa oamenii care zambesc .
Pot sa mai treaca ore ... sa ti se para zile doar pentru ca vrei sa-l vezi pe Urs si sa fie frumos cand te ia de cap si-ti da o castana.
E frumos cand realizezi cat efort a depus un parinte sa cumpere acele lucruri si printre altele sa-ti ia un bluzon gri , cam larg cu un panda pe el , atat de epic si de pufos . Si ma gandesc cum sa imi indes maine la scoala uniforma pe sub el astfel incat sa pot sa-l port , e o altfel de recunostina , e trecuta la un alt nivel.
E frumos sa razi de bunica ta cea vorbareata pe care-o vezi rar , sa simti ajutor divin , sa iti doresti sa iubesti pe toata lumea , sa te simti liber si frumos chiar daca maine ai un test la fizica si n-ai invatat o boaba.
Vrei sa fie o saptamana buna ! Sunt recunoscatoare pentru toate astea si vreau sa continui asa si vreau sa am saptamani bune si sa fac chestii si sa ma simt bine .
Multumesc pentru toate astea , si inca cateva miliarde de motive care mi-ar produce o stare de bine excelenta daca as realiza mai des cat sunt de norocoasa.
Eu sunt , si tu esti .
P.S : Scriu cu albastru pentru ca e culoarea mea preferata si ma face sa ma simt bine.
Ascunsa . <3

1 comment:

  1. Postarea ta imi pare foartee pozitiva,m-a facut sa zambesc:d.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu