Wednesday 24 April 2013

Si totul se pierde..

                                                         E  o miercure urata . 
Urata inca de dimineata . 
N-am mai plans de mult serios , stiu , ma plang , la urma urmei toata lumea plange dar nu scrie pe blog de fiecare data . 
E vorba ca mi-au trebuit luni sa sadesc prietenii si cateva zile ca sa le daram . Nu stiu , e doar ca D. ma inlocuieste acum cu altcineva care-i spune " pitic " , in ea ma regasesc pe mine cea de acum un timp, doar ca ea e mult mai indrazneata si pare mai interesanta.. , nu conteaza ... ma simt trista . 
E exact povestea vietii mele. 
Gasesc persoane , ma atasez de ele , daca am noroc se ataseaza si ele de mine dar in general putin pentru ca eu nu sunt genul care merita cu adevarat ceva , iar apoi dupa ce cred ca am facut bine , dupa lacrimi si altele ,vine cineva mai bun , care zice doua cuvinte si-mi darama tot acest sir de sperante si vise si ... .
Iar eu , eu raman singura ca intotdeauna , cu lacrimi in ochii sperand ca nu se va mai repeta dar povestea .. povestea e la fel . Nu am avut incredere in mine niciodata , dar am avut sperante...care s-au naruit de fiecare data si ei bine , iata . 
Credeam ca va fii ok cu D. , chiar si cu Pafi , mai ales cu Pafi , dar nu e .. 
Ii pierd ... unul din ei e prea rational , ba nu , amandoi sunt rationali , dar D. , nu cred ca mi-a inteles vreodata sentimentele , nu-l acuz , sunt ciudate si la urma urmei el are dreptate ... D. m-a respectat mereu si e o persoana minunata , greselile sunt la mine , doar ca ... speram la mai multa apreciere din partea lui , la mai multa grija . 
Nu-i nimic , speram prost .
 Azi am vazut ceva , si mi-am zis " trebuie sa renunt , trebuie ! " dar cum pot sa renunt la o persoana de care am abuzat de mai bine de jumatate de an , cum pot sa renunt la el ? Poate ca trebuie sa fac loc cuiva mai bun...macar daca as stii ca asa o sa fie fericit , as prefera sa sufar numai ca sa stiu ca o sa fie fericit , as pleca si nu m-as mai intoarce .. Da' eu nu stiu , eu vreau sa vorbesc cu el mereu si despre orice , vreau sa stiu ca e bine , sa simt ca e bine .. sa-l protejez asa cum mamele isi protejeaza copiii .
Cu Pafi...nici nu-mi aduc aminte cand am avut ultima discutie serioasa ... Am impresia ca-si bate joc de mine , de fapt , nu e doar o impresie...
Sincer nici nu mai am tupeu sa ma gandesc la toate cate se intampla si s-au intamplat , i-am lasat lui Pafi un mesaj off cu ceea ce gandesc , ma rog , in mare parte..presimt ca o sa rada , nu , nu mai e Pafi de alta data , ori m-am schimbat eu ? 
Am gresit , fata de unii oameni , si cel mai mult am gresit fata de mine... M-am gandit " eu am o viata dar nu traiesc " . 
Nu sunt in stare nici macar sa inteleg intelepciunea lui Dumnezeu , m-am uitat de curand la un video pe care doamna/domnisoara Anastasia care apropo, are un blog minunat,  l-a postat si mi-am dat seama ca m-am schimbat si nu in bine..
Dumnezeu nu are nevoie de rugaciunile mele daca sunt "doar de fatada " , da , mi-e rusine de mine dar nu mi-e rusine sa o recunosc , am incercat sa simt atunci cand m-am rugat , dar nu , sunt sub o vraja care m-a facut sa fiu intr-o lume departe de realitate , tristetea asta ... nici macar nu stiu cum sa reactionez la ea .. Ma doare , chiar da..
Pentru ca .. dupa ce te chinui sa cladesti o casuta frumoasa pe marginea oceanului ... vine tsunami si o darama...Asa e cand te joci cu natura.
Va rog , aveti grija de cei pe care-i iubiti si pretuiti , cel putin cat ii mai aveti.... Sau poate ca am eu ghinion..
Mi-am pierdut mastile..-Ascunsa. 

2 comments:

  1. Off,draga de tine!Nu mai fii tristă!Oricum o relaţie la distanţă nu ţine!Era chiar inutil să crezi într-o poveste de dragoste ca în poveşti când voi sunteţi la o aşa mare distanţă!Îmi pare rău,sunt doar sinceră!

    Nu are rost să suferi pentru un băiat.Mai ales unul care nu te apreciază.Offf,ştiu că eşti îndrăgostită,ştiu cum e,ştiu ştiu!Şi eu sunt la fel!Dar dacă nu se poate trebuie să te reorientezi.De ce nu Pafi?El nu era aşa rece ca D. şi te aprecia mult mai mult.Lasă-l.Ştiu că i-ai oferit toată inima şi ştiu că va fi greu,nici nu-ţi închipui cum te înţeleg.Dar dacă nu e reciproc..nu are rost.

    Ştiu că îţi va fi greu să renunţi.Dar ai de ales?Nu fii tristă.Gândeşte-te că există şi alte persoane în viaţa asta.Pur şi simplu nu e el sufletul tău pereche.Dar acel suflet pereche există..şi te aşteaptă undeva acolo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. auzi..cică ,,poveste de dragoste ca în poveşti":)).Iaca,râzi de mine.Smile!:*Scuză-mă,sunt tristă dacă şi tu eşti tristă

      Delete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu