Monday 13 August 2012

Noapte grea si ceva nou .

 Ploaie . 
     A plouat in aceste zile din fericire pentru mine care iubesc ploaia.  Mi-a placut sa plivesc norii rataciti pe panza cerului acum intr-o nuanta plumburie . Nori care cern stropi grei de ploaie peste pamant si care aluneca lin pe fereastra mea . In casa este intuneric dar nici nu ma gandesc sa aprind lumina , este perfect asa , vantul bate puternic de parca ii era dor sa isi faca aparitia.Ploaia din aceste zile parca a curatat intreaga vara de caldurile acelea ametitoare.
      Duminica m-am trezit la ora 12 , m-am pus la calculator , am mancat placinta cu branza facuta de mama si niste pepene galben foarte dulce pe care tata mi l-a adus la pat taiat in bucatele mici . A fost bine , am stat pe cateva site-uri si am gasit pe net un baiat care are un forum . Naruto , asta este principala tema . Cum ce este Naruto ? Pai este anime-ul ala faimos pe care l-am descoperit la televizor acum ceva ani si la care inca ma mai uit doar ca acum am ajuns la Naruto Shippuden . Asa si am gasit eu forumul asta si m-am luat in vorba cu Andrei , creatorul sau si m-a facut admina pentru ca singur oricum nu s-ar descurca . Ideea m-a incantat foarte mult , in cap mi-au navalit o sumedenie de idei spre bucuria lui . Am incercat sa postez ceva , am scris doua ore o chestie destul de interesanta dupa parerea mea iar apoi am apasat pe un buton vedre pe care scria " inregistrati " . Mi-a picat tavanul in cap si nervii mi-au napadit brusc gandirea :-)) cand am vazut ca nu s-a salvat nimic.
Asta este , nu am mai avut ce face asa ca m-am dus suparata la culcare . Nu am putut sa dorm deloc , lucru care m-a deranjat foarte tare pentru ca ma plictiseam de moarte , pur si simplu nu am putut ma gandeam la tot felul de lucruri si la forum si etc . M-am gandit chiar si la o poveste asa ca am luat un caiet si m-am pus sa scriu . Singura problema ? Hm.. pai ia ghiciti . Intuneric ! Da , era evident intuneric si becul nu il puteam aprinde pentru ca altfel ar fi venit mama si tata si mi-ar fi facut capul calendar , calculatorul face si el lumina asa ca nici asta nu era o idee buna . Acum inteleg de ce se plangea mama ca era greu pe vremea comunismului cand lumina se oprea la ora 20 , ingrozitor chiar . Totusi nici sa stau nu am putut asa ca am luat lumanari , m-am pus in pat cu ele cu tot si am incercat sa scriu pana cand o lumanare si-a varsat ceara pe caiet :| . Oh.. m-am lasat pagubasa si cu povestea mea si cu toate , idei mi-au mai venit mie multe si pe alea le-am scris la lumina telefonului dar nimic mai mult . La ora  3:30 dimineata  eu ma jucam jocuri pe telefon , jocuri pe care le-am terminat acum multa vreme . Nu credeam niciodata ca e asa de greu sa nu poti dormi , acum o inteleg si pe biata bunica . Cred ca pe la 4 sau 5 am reusit sa adorm dar astazi m-am trezit obosita la 9:30 pentru ca m-am gandit ca daca dorm pana la 13-14 diseara iar nu o sa dorm si tot asa . Mi-am privit in oglinda fata si semanam cu o broasca fara un ochi , sincer , aveam niste cearcane incredibile si parul ciufulit , buzele crapate si ochii imi lacrimau . M-am infasurat in halatul meu roz - pufos desi nu imi era frig si m-am dus usor prin casa , am observat ca aveam covorul plin de ceara de parca era nins si ca eram singura acasa . Am facut putina ordine in baie si acum iata-ma cum stau la calculator scriind pe blog noaptea grea ce a trecut . 

 Daca aveti placerea sa vizitati forum-ul si sa va inregistrati as fi incantata , daca nu sunteti fani anime poate cunoaste-ti pe cineva care este , nu ezitati sa ma ajutati daca puteti ! :o3 
Momentan este la inceput si nu pare foarte interesant dar cum am spus am multe idei si sper sa le pun in aplicare , cred ca o sa iasa ceva bun si frumos . 
Multumesc anticipat ! 
                http://naruto.wikiforum.ro/   :* 

1 comment:

  1. Şi eu fac aşa. Cele mai frumoase povestiri au fost scrise noaptea, la lumina lumânărilor.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu