Tuesday 22 April 2014

Nimic

Imi vine sa tremur , nu pot sa plang , mi-e scarba de ziua de azi , de ziua care va fi maine , de cum a decurs viata mea in ultima vreme dar mai ales...mi-e scarba de mine.
E pentru prima oara cand n-as vrea sa ma trezesc maine dimineata . N-am spus asta niciodata . Nimanui . Nu mi-am spus-o nici macar mie , poate pentru ca niciodata nu m-am mai simtit in felul asta...Nu stiu nici macar daca e tristete , cand esti trist , astepti sa se termine . Eu nu astept nimic acum...Nu-mi doresc nimic , as vrea ca nimeni sa nu ma cunoasca , sa nu cunosc pe nimeni , sa nu mai fiu aici , sa nu mai vad oameni , sa ma ascund . As vrea sa nu mai dau cu ochii de nimeni niciodata , nici macar cu mama .
Imi e groaza ... imi e rau . 
Pana si corpul meu e .. oribil . Ma doare glezna umflata , ma mananca pielea de la alergia asta nesfarsita , ma doare stomacul de la mancarea prea multa cu care incerc sa ma binedispun fara rost , ma doare totul . M-am saturat de corpul asta pe care nu-l mai suport , pe care nu-l mai vreau . Mi-e scarba de grasii care se plang ca sunt grasi si nu fac nimic sa schimbe asta , asa cum sunt eu .
Si ma doare chestia aia careia i se zice suflet .
Oameni pierduti , care nu ma iubesc , care nu sunt obligati sa ma iubeasca si care n-au niciun motiv sa ma iubeasca si cand iti recunosti tie insati asta , doare si mai tare . 
Adevarul este ca oamenilor nu le pasa , nici acum si niciodata . Adevarul este ca e ok sa nu le pese pentru ca nici tie nu ti-a pasat mereu de toti , e ok pentru ca asa ti-a fost tie dat , sa ai tu ghinion mai mult , caracter mai prost , aspect mai urat . E ok sa fii trist atata timp cat nimeni nu stie , e ok sa spui ca nu-ti pasa ,  ajungi sa intelegi ca doar prostilor le pasa , asa ca de ce ai recunoaste ca esti prost ?  Daca oamenii nu stiu ce te doare , n-ai cum sa-i acuzi ca-s indiferenti , dar cand oamenii stiu si inca sunt indiferenti , clar esti prost.  

E ok sa te consolezi ... cel putin o vreme . E ok sa crezi ca intr-o zi vei fi persoana aia misto careia sa nu-i fie teama de nimic si de nimeni , care sa fie inconjurat de oameni , fara obligatii , fara durere . Care sa aiba mai multi bani , mai mult creier , un corp ca-n reviste , un zambet stralucitor si , daca esti femeie , sa poti sa mergi dreapta , pe tocuri inalte si-n rochii stramte si ca poate o sa inveti sa iubesti si sa respecti doar oameni care la randul lor te iubesc si te respecta . 
Ei bine.. poate ca asta e un vis . Sau cel putin era . M-am gandit candva ca asa ar trebui sa arate o viata misto , doar ca de fapt nu asta e ceea ce mi-as dori cu adevarat .
Mi-as fi dorit sa calatoresc mult , mult prea mult , sa fac poze multe si sa-mi cumpar brelocuri si magneti de frigider , sa am vreo doi-trei prieteni , sau macar doi , cu care desi nu vorbesc zilnic , atunci cand ne intalnim , sa stam la o halba de bere ore bune , sa cantam la stele , pe naiba , eu nici nu beau bere....
Mi-as dori sa iau candva permisul si sa conduc o furgoneta d-aia gen volan super mare , sa cant si sa citesc cu picioarele pe parbriz in timp ce iubitul meu super sexy cu camasa albastra , ca si ochii lui , trece la volan in locul meu . Si mi-as dori s-o sun pe mama de la telefoanele publice si sa plang cu ea  de dorul zilelor cand nu mai imi vedeam capul de prajituri...Si imi mai doresc lucruri si Doamne , sunt retardata. Intru aici sa scriu ca ma simt ca si cum imi pare rau ca exist in momentul de fata , si ajung sa-mi palavragesc basmele la care oricum nu voi ajunge niciodata.

M-am certat cu A. , si nu cred ca ne mai impacam . Si chiar daca ne impacam , cearta asta a lasat rani . Nu mai am pe nimeni si nici nu mai vreau . Oamenii te ranesc . Dar .. stiu ca nu poti sa traiesti singur , oricat de multa tarie de caracter am deseori , oricat de mult orgoliu am , nu pot sa ma mint , nu pot sa traiesc singura ... dar nici sa ma doara nu mai vreau . 
Iar maine , o sa fie oribil . Din nou liceul ala , Doamne , as vrea sa ma trezesc  racita rau , sau oricum  numai sa nu merg. Stiti o metoda in care poti sa-ti rupi mana in somn fara sa trezesti suspiciuni ?.....Mi-e groaza , nu vreau , nu pot sa schimb nimic.... Unde sunt zilele cand ma jucam cu papusile si ma suparam doar cand cadeam si-mi juleam genunchii ? De ce am crescut ? De ce nu ma mai pot juca cu papusile , de ce nici macar nu mai am papusi ? 
De ce nu mai desenez ? De ce nu mai vreau nici sa ascult muzica si de ce Dumnezeu nu ma ajuta ? 
De ce sunt asa tanara si asa proasta si asa trista cand ar trebui sa fiu doar tanara si proasta si vesela? De ce mai tin blog-ul asta tampit sa ma fac de ras in fata altora si de ce chestiile alea pentru care am scris ca merita sa traiesti nu ma conving ca ar fi mai bine daca mi-as dori sa ma trezesc maine ? 
Fain.
Ascunsa

4 comments:

  1. Nu stiu cum arati, dar sunt sigura ca sunt oameni care te considera frumoasa. Si daca te-as intalni vreodata, probabil m-as gandi cum o persoana cu ochi asa frumosi sau cine stie ce altceva as gasi de-a dreptul superb la tine, poate sa se considere urata. Atata timp cat sanatatea nu iti este pusa in pericol, nu exista niciun motiv pentru care ar trebui sa slabesti. Lumea in care traim e plina de o frumusete falsa. Fiecare poza dintr-o revista e aleasa din alte zeci de poze si apoi editata. Deci frumusetea care se promoveaza nu e reala. Majoritatea modelelor au in poze aceleasi trasaturi. Pentru ca asta face media. Distruge tot ce e cu adevarat frumos. Nimeni nu are un ten perfect, un par perfect, un nas perfect. Cu totii avem calitatile si defectele noastre fizice. Si tu ai desigur, defecte. Dar ai si calitati. Si revenind la greutate, esti draguta asa cum esti si esti imbratisabila si chiar atragatoare.
    In ceea ce priveste oamenii, nu e ca si cum fac altceva decat sa dezamageasca. Asa e. Nu le pasa. Pentru ca toti suntem ocupati cu noi insine. Dar sunt unii oameni care te merita, care o sa-si rupa din timpul lor de gandire la ei insisi ca sa se gandeasca si la tine. Pentru ca le esti draga. Poate o sa-mi spui ca astfel de oameni nu exista. Doar pentru ca nu i-ai intalnit inca nu inseamna ca nu sunt acolo. Sau poate ca sunt aici si tu nu iti dai seama. Uneori e greu sa intelegem ce se intampla cu cei de langa noi si interpretram gresit sau ne e frica sa nu ranim si mai mult. Sau pur si simplu nu stim ce sa facem si ce sa spunem. Asta nu face dragostea pe care o avem sa fie mai putin valoroasa sau mai slaba. Stii, Dumnezeu te ajuta. O sa vezi.
    Nici eu nu vreau maine la scoala, am atatea probleme pe care trebuie sa le infrunt. Si stiu ca doare. Dar te rog, nu-ti dori sa nu te mai trezesti maine. Viata e ca o carte. Poate la un momentat nu-ti place si esti obosit sa mai citesti. Si renunti fara sa stii ce parte exrtraordinara urma cateva pagini mai incolo.
    Nu stiu cat sens a avut ce am scris mai sus. Eu am incercat sa te incurajez. Nu stiu daca mi-a iesit. Imi cer scuze pentru greseli, dar m-am grabit sa scriu de pe telefon. Ai grija de tine. Esti asa frumoasa.

    ReplyDelete
  2. Nu fii necajita, oamenii vin si pleaca mereu. Daca v-ati certat nu inseamna neaparat ca prietenia voastra se va schimba. Nu exista prietenie fara certuri, asta tine prietenii aproape! Si sa nu te mai aud ca spui ca esti urata! Nu intodeauna conteaza aspectul ci felul in care te comporti cu persoanele din jur. Din cate imi pot da seama tu esti o persoana foarte blanda si grijulie. Si oricum ar fi daca te-as vedea tot as gasi o trasatura frumoasa la tine, pentru ca fiecare suntem frumosi in felul nostru chiar daca uneori nu ne vedem pe noi insine de suparare si amar. Sa nu crezi ca Dumnzeu nu te ajuta, cu siguranta te pune la incercare! Ai grija de tine si fi optimista pentru ca meriti sa fi fericita! Take care! xoxo

    ReplyDelete
  3. :) Frumusețea de multe ori o face caracterul,nu aspectul,crede-mă.Am pățit și eu de multe ori așa.Am cunoscut fete care aveau un aspect respingător (nu cred că e și cazul tău) ,dar care aveau un caracter care atrăgeau toate persoanele din jurul lor.Și în plus,dacă e să ne luăm după oameni,facem cea mai mare tâmpenie,pentru că ei mereu vin și pleacă.Cel mai bine e să nu punem suflet,cred că așa ne putem construi o carapace mult mai rezistentă.Nimeni nu merită,doar părinții și cei care ți-au fost alături MEREU (și în fazele în care alții te-ar fi părăsit).Ai grijă de tine și nu te consuma pentru orice nimic!

    ReplyDelete
  4. Îţi spun din proprie experienţă că atunci când vei înceta să te mai complexezi cu felul cum arăţi şi vei începe să te accepţi aşa cum eşti, atunci vei începe să slăbeşti.Încearcă să te concentrezi pe alte lucruri şi uită de cearta cu acea persoană, oameni vor mai venii şi vor mai pleca din viaţa ta şi dacă te vei consuma atât pentru fiecare în parte, unde vei ajunge?Mintea şi sufletul îţi sunt calde, bune, cel puţin asta simt eu din ceea ce citesc la tine, un om cu aşa calităţi minunate interioare nu are cum să nu fie frumos şi pe exterior.Învaţă să te iubeşti.Am să mai trec pe la tine.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu