Wednesday 6 November 2013

Speram . Mai bine nu .

 mda.
mda mda mda mda mda mda .
Ce fel de proasta sunt ? Scrisesem si eu ceva..iar apoi am sters postarea pentru ca avea titlul ca postarea anterioara si am crezut ca am postat de doua ori.
Bineinteles , daca nu mie atunci cui ?
Nu stiu cum sa reincep din nou si sa scriu aceeasi tampenie , sa scriu despre cat de naspa naspa naspa naspaaaaa aiurea e totul.
Sa scriu despre cum toti oamenii pe care i-am iubit au plecat si cum toti oamenii pe care am vrut sa-i iubesc si in care mi-am pus increderea m-au dezamagit si au plecat si ei .
Idk , poate sunt proasta , poate nu merit lucruri frumoase sau poate amandoua , ce mai conteaza motivul pentru care traiesc calvarul asta zi de zi ? 
Nici macar nu stiu ce fac eu aici , pentru ca eu nu sunt cea care a deschis blog-ul asta , eu vad doar niste cuvinte , ma simt ca o straina , am halucinatii .
Nu poate cineva sa bata din palme si sa ma trezeasca din visul asta urat ? Vreau lumea mea cu unicorni la care am visat in cea mai oribila vara a vietii mele. Speram ca o sa fiu fericita. Trebuia sa fiu fericita . 
Credeam ca e ok sa vorbesc cu mama , mai ales dupa ce mi-a tinut teoria aia cretina despre cum ar trebui sa am incredere in ea ca ei ii pasa si alte minciuni d-astea  jalnice cu care m-a obisnuit.
Nu nu-i pasa , isi aminteste de mine probabil cand se plictiseste .
De ce nimeni nu intelege ? De ce sunt blocata in liceul asta , in familia asta , in orasul asta , in viata asta ?
De ce nimeni nu poate sa incerce sa fie langa mine? Unde-i Pafi ? A promis ca va fi aici intotdeauna , a promis ca o sa aiba grija de mine , cred ca nici nu mai conteaza ce-a promis. Eu am fost si sunt langa ei , si da , vreau asta in schimb , nu-mi pasa ca oamenii nu sunt buni si nu le pasa si ca poate si eu fac asta si alte chestii , vreau o persoana care sa ma iubeasca.
Cer prea mult ?
Da , e al naibii de frustrant sa vin acasa si sa incerc sa spun cat de groaznic e totul , e aiurea sa vad ca am inceput sa-mi cunosc colegii si sa nu-mi placa deloc ce vad , e aiurea cu o multime de teste si prostii de invatat  , e aiurea sa ma uit in ochii baiatului pe care-l plac si sa observ indiferenta lui si faptul ca probabil pentru el n-am insemnat mai mult decat o alta fata care il place . Un trofeu . 
Si dupa astea , tot ce-am primit in schimb a fost "  Nu conteaza , nu te duci la scoala sa-ti placa , te duci sa inveti , altii de ce pot sa invete si tu nu ? "
Daca mai aud o singura data cuvantul " carte " si cuvantul " invatat " o sa fac in asa fel incat sa raman repetenta.
Bine , n-o sa fac asta , nici daca as vrea , dar suna oricum potrivit sa zic asta acum. 
M-am saturat de parintii astia care niciodata nu ma sustin  , care vad in mine o masina care trebuie sa toceasca , o masina care daca nu face bani mai incolo e un nimic.
Da ok , inteleg ca pentru ei e naspa , inteleg ca mi-as dori nenorocitul ala de telefon pe care n-o sa-l vad probabil in toata viata mea pentru ca e prea scump, dar de ce nu pot pur si simplu sa taca daca nu stiu ce sa spuna ?
Ii urasc pe toti.
Am o multime de lacrimi care dor , care se varsa , acum , si ma bucur , pentru ca nu mai suportam atatea sentimente adunate in fiecare zi din toamna asta tarzie.
Nici nu stiu de cand n-am mai scris atat.
Mi-e dor de mine , vreau sa ma ascund , dar nu mai pot sa fac asta , nu mai stiu , eu doar ascult viata altora , caci pentru mine nu e timp .
Si da , cersesc putina intelegere , aici , acum , in singurul loc care sper eu ca a mai ramas cu mine , care sper ca ma va primi inapoi  ,chiar daca eu nu m-as mai primi.
Sunteti 110 , nu e nimeni care sa imi zica o minciuna frumoasa ?
Ascunsa.

1 comment:

  1. Eu nu vreau să îți spun o minciună, ci un adevăr.
    Nici eu nu mă înțeleg tot timpul cu ai mei. Nici mami nu crede mereu în visele mele. Dar, e cea care mi-a dat viață și care ar fi gata să moară pentru mine. Cu cît dai mai multă iubire cu atît te simți mai plină, chiar dacă nu primești.
    Știu că e greu! Ai dreptul să fii supărată, dar nu lăsa să treacă zilele în starea asta pentru că nu o să fie mai bine aît timp cît tu nu vrei asta! Oamenii mereu ne vor dezamăgi, chiar și noi o facem. Singurul însă care nu o să ne dezamăgească este Dumnezeu!
    Ai grijă de tine!

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu