Friday 7 June 2013

Rationala. [cred]

  Trecusera trei zile de cand nuu mai vorbisem cu D. , aproape patru  si cu Pafi la fel .
Nu asta e important..important e ca am avut o discutie cu D. atunci, pe patru
iunie cred , de fapt sunt sigura pentru ca toanta de mine mereu retine date dar foarte rar formule.
Ma rog.
Ideea e ca dupa ce mi-am dat seama inca o data ca nu-i pasa , am lasat-o balta si cu pc-ul , adica am intrat doar sa scriu si intentionam sa fac asta inca o saptamana si ceva... daca... daca.
Da, am de invatat si nu prea-mi iese , dar ceea ce vreau sa spun este ca ieri l-am sunat pe Pafi .
Nu , nu asta voiam sa zic dar daca tot am inceput...
Da , l-am sunat pe Pafi si ca deobicei abia reuseam sa-l aud pentru ca Dumnezeule ! Vorbeste infiorator de incettttttt calm. Si da.. am vorbit si m-a enervat si i-am zis ca-i un idiot si multe alte lucruri iar intr-un final incepusem sa ne intelegem desi dialogul nostru e evident plin de ironii si adevaruri pe care porcul din el mi le spune da nu ma deranjeaza , gen : 
                                 -Pf...am un tricou negru si tot soarele e pe mine .
                                 -Mno , pai numa' tu esti desteapta sa-ti iei tricou negru vara .
                                 -Nu e vara ! Adica e vara da ieri a plouat toata ziua de exemplu .
                                 -De fapt vrei sa pari mai slaba si d-aia porti negru . 
                                 -Ehm , da , asa e . 
Mi-a zis sa invat si tot felul de lucruri si mi-a zis ca-i pasa si tot asa..Si da , m-am simtit fericita , mi-a zis sa intru pe mess sa-mi zica ceva ca nu putea sa-mi zica la tel si a facut bine ca daca facea asta nu mai ma opream din plans , ca da , am si plans , era inevitabil.
Iar acasa mi-a zis ca nu se mai duce la facultate la Cluj fiindca s-a certat cu maica-sa si ma rog , lucruri care nu le povestesc aici . Dar el voia la Cluj...
Sunt trista , am incercat sa-l conving , ne-am certat , i-am sarit in cap si apoi am regretat caci are dreptate dar cu toate astea nu pot sa fiu de acord , e de-o incapatanare tampita , dar poate ... poate totusi se va duce ,sper din tot sufletul.
Dimineata asta mi-am inceput-o intr-un mod jalnic. 
Am vrut sa vad ce mai face D. caci imi era foarte dor de el si i-am intrat pe id . , si am citit..
El : ( la adresa mea ) Cineva ar trebui sa-i spuna sa mai slabeasca.
Draci baltati , inca o zi / saptamana / luna nenorocita .
Mi s-a incetosat privirea , intai urata , acum grasa ? Da...stiam asa bine toate astea , nu stiu de ce am plans , de ce ma doare...caci adevarul mi-l zic in fiecare zi , m-a durut faptul ca nu a fost in stare nici macar sa-mi zica in fata , ca e nesimtit , ca dupa atata timp ma gandeam ca nu mai conteaza cum arat..caci de iubit oricum  nu ma iubeste.
Dar eu ?
Mi-a zis odata ca nu-i place sa judece oamenii si l-am crezut , pacat ca-mi dovedeste contrariul.
Mi-am zis ca vreau sa-l urasc , ca m-am saturat , ca dupa unspe' luni nu merit nici macar sa fiu inteleasa , ca el e ca toti ceilalti , ca ei nu stiu ca in spatele trupului meu se afla un suflet care a suferit mult din cauza asta , un suflet care il iubeste si care se gandeste la el in fiecare secunda.
As vrea sa-l intreb intr-un moment de furie cine il mai iubeste asa ? Cine e ca mine pentru el ? CINE ? Nimeni , nimeni nu e , si da , eu am ales sa fie asa , sau ma rog , inima a ales , dar dupa toate astea , nu merit nici macar un adevar spus in fata ?
Da , adevarul doare , da , dar adevarul se afla mereu , si preferam sa-mi zica el decat sa aflu asa...
Oricum , dupa o zi tampita , ma pregateam sa infrunt celelalte saptamani fara el , caci nu voiam sa stiu nimic , sau ....
Eram iar in fata caietelor de matematica , uitand pentru un moment de trupul meu urat , de dragostea asta irosita , de atatea si atatea lucruri , un sms :
Hm..cred ca-i ea , sau hm.... Deschid si imi trece un fior pe sira spinarii , imi tremura mainile .
Nu , nu exagerez..
Mesajul :  D: Mai traiesti ? :))
Si apoi mi-am dat seama ca sunt o cauza pierduta , ca aveam un zambet gigantic , ca tremuram si se
ntimentele mele imi spulberau putin cate putin ratiunea .. si apoi ...
Nenorocitul ! Lasa-ma ! Nu , nu zambi cretino ! Il urasti iti amintesti ? Esti urata , esti grasa , ti-a aruncat scrisoarea , nu da doi bani pe tine si pe viata ta , atatea si atatea lucruri pentru care sa-l urasti , nu mai zambi , auzi fato ! Nu zambi , nu tremura , NU ! " 
Dar inima mea castiga teren... :
Dar uite , ca au trecut doar 3 zile , aproape 4 si el ti-a dat sms , asa ceva e foarte rar si stii asta , ca el nu face gesturi . Inseamna ca-i pasa , ca poate i-ai lipsit. Poate ca te considera asa si asa , dar poate ca esti totusi speciala pentru el , poate ca nu-i place nimic la tine dar poate ca s-a obisnuit asa, poate ca...
Poate ca nu ! I-am raspuns , ma comportam normal , e imposibil ! Tipu asta ii al naibi de ticalos ! Cand ti-e lumea mai draga si ti-ai da o mana pentru un sms/un salut , o chichita , NIMIC ! NIMIC !
Si cand vrei si tu sa-l uiti , s-o lasi naiba de dragoste , sa-ti vezi de examene si de viata , cand vrei si tu sa iti folosesti ratiunea si dai volumul inimii cat de incet poti , D. noooooo , tre' sa vina el sa strice tot !
Dar nu , nu ramane asa , inteligenta din mine imi spune ca nu vom vorbi inca patru zile.
Sau o sa incerc.. Oricum , mesaje n-o sa mai primesc , ar fi prea de tot  , doua mesaje ? Imposibil.

3 comments:

  1. Nu, deci nu merge asa. In niciun caz. Deci ma duc personal la D. sa-i dau o palma zdravana. Si eu cand dau, 'apai dau calumea. O merita, zau asa! Cata' nesimtirea la el sa se poarte asa cu o fata asa simpatica cum esti tu. :|

    ReplyDelete
  2. Awww:(..Saracuta de tine.Stiu cum e.
    De ce ne plac numai nenorocitii?

    ReplyDelete
  3. Hei :) ai primit un premiu de la mine aici http://vis-saurealitate.blogspot.ro/2013/06/the-versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu