Sunday 15 March 2015

Tacere


"Writing is a form of therapy ; sometimes I wonder how all those who do not write , compose , or paint can manage to escape the madness , melancholia , the panic and fear which is inherent in a human situation. " -  Graham Greene 
M-am gandit doar ca e trist . Felul in care sunt oamenii , felul in care vorbim atat de putin despre lucrurile care conteaza atat de mult , daca esti ca mine , ajungi cumva sa nu mai vorbesti deloc , sa nu mai ai ce spune, sa vrei sa fii si sa nu poti . 
Suntem atat de tineri si plini de batranete , simt oboseala in trup si cu greu imi amintesc ceea ce sunt ... evit . Evit cand scriu , cand vorbesc , cand ma trezesc si cand ma culc la loc , e ca si cum as vrea sa tac pentru totdeauna . Aveam atatea sa spun si parca m-am ofilit , parca ceva in mine ar vrea sa vorbeasca si sa scrie , sa ajunga undeva , dar in aceasi timp mai pot doar sa ascult si cateodata , nici atat . Am impresia ca aud cuvinte pe care nu le mai pot intelege si parca sunt acoperita de un val care imi impiedica vederea , e atata schimbare pe care nu o pot asimila in timp ce totul pare exact la fel . 
Daca nu asa se simte batranetea , atunci cum ? O lunga si trista tacere pe care mi-e frica s-o deranjez .. nu mai pot scrie si mi-e teama sa ma gandesc ca acesta unica salvare a plecat de la mine si nu mai am nimic acum. 

...Iar aici se afla tot ce nu mai stiu  sa exprim...

Ascunsa

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu