Friday 13 March 2015

Anost

"I am a lover without a lover. I am lovely and lonely and I belongs deeply to myself. " - Warsan Shire 
Mi-am dorit sa scriu despre ceva ce inca nu cunosc , sa ma uit la mine si sa-mi amintesc cine sunt de fapt ,sau cine vreau sa fiu , dar n-am facut-o . 
Uneori esti prins intr-o monotonie apasatoare care nu te lasa nici sa mori , nici sa traiesti . N-ar trebui ca viata sa fie asa , se zice ca viata e scurta si ca trebuie traita , cand ai o zi rea , fa-o buna , gaseste-ti ocupatii care sa te incante , dar nu totul functioneaza chiar asa . Uneori , pur si simplu nu vrei sa faci nimic , poate doar sa dormi , daca ai noroc . Te duci la scoala , uneori razi , alteori nu , uneori iti pare interesant ceea ce inveti alteori ai prefera sa stai intins pe iarba si sa nu mai auzi nimic , apoi vii acasa , aceeasi atmosfera pe care ai lasat-o cand ai plecat.
Deci , de ce nu scriu ? De ce nu fac ceva ? De ce nu invat sa fac ceva ? Nu vreau sa vorbesc , sa aud sau sa ma misc , vreau sa dorm pentru totdeauna , si nu fiindca as fi trista , nu prea cred ca voi mai fi trista o vreme , sau poate ca sunt atat de trista incat nici nu mai realize ca sunt , dar in fond , am invatat prea bine sa nu-mi pese de ce e in jurul meu , sa nu mai plang , dar inca imi pasa de ce e in mine , sunt suparata si-ntrun conflict vesnic cu cineva numit eu . 
Nu stiu ce sa scriu .
Ascunsa

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu