Wednesday 11 December 2013

Mirosi a mare.

     Am inchis ochiii si mi-am permis , pentru cateva minute , sa-mi amintesc de tine.
De mirosul tau , singurul miros pe care am reusit vreodata sa mi-l amintesc . 
Mi-am permis sa ma gandesc la tine cateva minute dar gandurile mele au evadat pentru mult mai mult de atat.Inca n-am uitat , n-am sa uit , niciodata nu uit , dar credeam ca mi-a trecut , m-am mintit ca mi-a trecut , insa nu , tu inca esti acolo , undeva , iti simt prezenta , mirosul . Esti un fel de amintire blocata , impunandu-mi sa te uit am continuat sa avansez in calatoria mea numita viata , dar ocazional imi doresc sa-mi amintesc de tine , chiar daca doare .
Imi doresc sa-mi amintesc ochii tai , si genele , mai ales genele , felul cum iti lasau umbre pe obraji , felul cum te priveam , privindu-te eram fericita.
Dar la fel ca toate celelalte persoane pe care le-am iubit , ai plecat fara nicio problema iar eu a trebuit sa accept si sa uit .De fiecare data cand coincidenta , atat de buna si nefericita in acelasi timp doreste sa ma aduca langa tine , incerc sa te privesc mandra in ochii ca o persoana careia nu-i pasa , ca si cum tu pentru mine esti doar un alt om , dar in acelasi timp , incerc sa-mi ascund privirea , sa-mi ascund privirea pentru ca intr-un timp mi-ai zis ca ochiii mei negri apartin unei fete triste , n-as vrea sa stii cat de rau ma doare cand te vad si nu pot sa te ating , cand nu pot sa-ti vorbesc , cand nu poti SA-MI vorbesti .
De fiecare data cand te vad ... incerc sa-mi stapanesc ura si dragostea , inca nu stiu care din ele e mai puternica , de fiecare data cand te vad incerc sa ignor zambetul tau arogant si dulce in acelasi timp de care m-am indragostit , dar eu , eu nu pot decat sa zambesc , sa zambesc de bucurie ca te vad , sa zambesc amar , ca de fiecare data cand ma gandesc la tine , sa zambesc atunci cand tu n-o sa mai fi acolo sa ma poti vedea , sa zambesc multe zile dupa aceea , sa zambesc cu lacrimi in ochii , sa zambesc pentru ca tu imi aduceai candva fericire , si inca o faci , prin simplul tau zambet arogant.
Ma gandesc cateodata ca daca m-ai lovi , eu as zambi .
As zambi pentru ca as gasi ceva stupid de dulce in comportamentul tau , as zambi pentru ca mi-as aminti mult timp cum m-ai atins.
" Esti proasta . " 
Imi zic cateodata . 
Aseara , ghemuita in pat , privind la luminitele din cladirea de vizavi , ma dureau ochii . Ma dureau ochii de lacrimi si de contactul lor cu o lumina puternica . Ma durea inima de dor si de singuratate .
Ma inecam in propria ura , caci da , te urasc pe tine si pe toate persoanele care poate nici nu se mai gandesc la mine , te urasc pentru ca eu plang in timp ce tu razi si mai mult , te urasc pentru ca m-ai lasat sa fiu singura si trista , te urasc ca ai plecat fara sa ma pregatesti inainte  si mai ales, te urasc pentru ca nu pot sa te urasc cu adevarat .
De Craciun , mi-as dori sa fi tu si eu , sa-ti pot simti mirosul . Mirosi a mare sarata .
As avea sa-ti spun lucruri ciudate despre mine , as putea sa-ti spun ca pentru mine conteaza mult mirosul oamenilor , imi place sa le simt mirosul , mirosul lor natural , si dintre toti oamenii , nimeni n-a mirosit ca tine , atat de puternic , profund , a mare ...
Ascunsa.

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu