Friday 6 December 2013

Doi leapsa . ( Craciun si carti )

    Hei oameni .
Este Sf. Nicolae , am inceput sa simt iarna , sper sa nu ma paraseasca euforia asta pana la Craciun , am avut o saptamana buna chiar daca in general viata mea e banala , saptamana asta chiar a fost buna.
De la o vreme nu prea mai scriu iar daca scriu postarile sunt scurte , nu stiu de ce , se mai intampla.
Si nici nu v-am mai citit , pentru ca nici n-am timp si pentru ca ma indepartez de Blogger din ce in ce mai mult pe zi ce trece .
Eh ... se mai intampla , oricum , o sa mai scriu , sper .
Am doua lepse , una mai veche pe care n-am onorat-o ( pana acum ) , de la Furelise ( Iarna frumoasa ;3 ! ) si pe care o sa o fac acum pentru ca si asa am o dispozitie buna .
Sa incepem :

Leapsa se numeste " Sacrificiul cartilor " - > Furelise blog

1. O carte mare: Sa incepem totul cu Apocalipsa Zombie. Sa spunem ca te afli intr-o librarie, uitandu-te printre raftuuri, cand BAM! ZOMBIE ATACA! Un anunt apare la toate posturile in care spune ca armata a descoperit ca slabiciunea zombilor sunt cartile foarte mari. Ce carte laudata de toata lumea, dar pe care tu o urasti si care este o carte mare o arunci catre zombie pentru a-i elimina?

O imit pe Furelise . Si eu aleg tot Jurnalele Vampirilor , da bine , sariti-mi in cap , nu , n-am citit Jurnalele Vampirilor si nici nu vreau , si da , criti o carte pe care n-am citit-o pentru ca pot . Nu-mi place Jurnalul Vampirilor pentru ca : Prea mediatizate , vampiri - m-am saturattttttttttt de carti cu vampiri , este serialul ala cu actori foarte frumosi ( cica ) si daca as citi cartea nu mi i-as imagina asa cum sunt in serial , oribil . No .


2. O continuare: Sa spunem ca tocmai ai plecat dintr-un salon cu o noua tunsoare cand BOOM: Ploaie torentiala. Ce continuare a unei carti ai ales sa o folosesti pe post de umbrela?

Pf , grele intrebari , vreau sa spun , imi plac toate cartile pe care le citesc , ce carte as putea eu sa aleg ? Nu , nu stiu , chiar nu am nicio continuare de carte care sa nu-mi fi placut.
 
3. O carte clasica: Sa spunem ca esti intr-o ora de lectura cu profesorul tau de romana care vorbeste incontinuu despre acea carte clasica (,) care a schimbat lumea, care a revulotionat literatura si tu deja nu mai vrei sa auzi nimic despre aceasta carte asa ca o arunci in fata profesorului pentru ca stii de ce? Acea carte este idioata si merita sa primesti detentie din cauza lucrului facut doar pentru a le arata tuturor ce simti. Ce carte clasica ai alege?

Oribila carte . O.R.I.B.I.L.A

4. Cartea pe care o urasti: Sa spunem ca esti in biblioteca cand BAM! Incalzirea globala explodeaza si lumea de afara ingheata. Esti blocata si singura ta sansa de supravietuire este sa arzi o carte. Care este prima carte la care te-ai duce, cartea pe care o urasti, care carte nu ai regreta sa o arzi?

Cea de mai sus , Gargantua , dar in afara de Gargantua nu prea as suferi spre exemplu dupa Limitele magiei - Graham Joyce . Pacat de titlu , cartea chiar m-a lasat rece.


Cam asta-i leapsa , o poate lua oricine doreste sa " sinucida " cateva carti . :3 

Acum , leapsa numarul doi , pe care am primit-o azi de aici - > Melissa's blog. 
Multumesc ! 

Reguli :
1.Înclude link-ul acestei postări în postarea ta. 
2.Include în postarea ta poza specifică lepșei.
3.Răspunde la cele 5 întrebări.
4.Scrie o întrebare suplimentară pe care o dai mai departe.
5. Nominalizează toate blogurile tale preferate.
6.Anunță blogării.

Intrebari :

1. Ce parere ai despre Craciun ?

Imi place Craciunul , imi place chiar foarte mult , intotdeauna mi-a placut dar regret profund ziua in care am aflat ca Mos Craciun " nu exista " . Eram mai fericita pe atunci.
Adica , Mos Craciun exista , dar depinde in ce fel privim , pe atunci priveam mai frumos.
Sunt lucruri care ma dezamagesc totusi la Craciun . Oamenii sunt extrem de agitati , mananca in cantitati industriale ( sau doar eu ?! ) , cumparaturi peste cumparaturi si bucurii relativ materiale astfel incat se uita ceea ce inseamna de fapt Craciunul . Prin Craciun noi sarbatorim nasterea Domnului , trebuie sa ne gandim si sa-i multumim Lui pentru tot ceea ce face , trebuie sa fim smeriti si sa nu umplem doar fizicul de bucurii , ci si sufletul , sufletul trebuie ingrijit , cel putin de Craciun.
(raspuns kilometric )

2. Povesteste-ne ultimul tau Craciun petrecut in familie .

Pai Craciunul se petrece in general doar in familie, cel putin in prima zi . Facem in fiecare an cam acelasi lucru.
Ma trezesc in jur de ora 9 pentru ca nu dorm toata noaptea de emotii iar spre dimineata ma ia somnul , ma trezesc si ma duc direct in bucatarie. In general ne asezam la masa , cateodata mai vine si cate o vecina batrana sau nasa mea . Dupa ce mancam mergem la bunica iar mai apoi la toate rudele care stau pe langa ea , ne intoarcem acasa si nu facem nimic deosebit . Probabil ne mai viziteaza cativa oameni pana la sfarsitul zilei . A doua zi primim musafiri sau mai iesim la plimbare , depinde de situatie . 

3.Care ar fi cadoul potrivit pentru tine anul acesta de Craciun  ?

Imi doresc sa fiu fericita  , eu si toti ceilalti dar mai ales eu si oamenii pe care-i iubesc.
Bine , asta imi doresc tot timpul dar in special de Craciun.
Mi-as dori ca o persoana care nu mai vorbeste cu mine din orgoliu si copilarie sa vorbeasca iar , mi-as dori sa simt ca ma iubesc cativa oameni si , cel mai frumos cadou ar fi linistea sufleteasca , fericirea.


        4.Urmează să îți petreci Crăciunul la mătușa ta și aceasta îți spune că a invitat și un prieten de familie. Când ajungi acolo descoperi că prietenul mătușii tale este exact tatăl tipul de care ești tu îndrăgostită. Părinții voștri hotărăsc că ar fi drăguț să mergeți la colindat împreună. ( sunteți doar voi doi ) Spre sfârșitul excursiei la colindat el se apleacă să te sărute. Ce faci?

Waw , asta da imaginatie . Pai .. nu stiu , nu cred ca-mi place de cineva in momentul de fata , tipul de care-mi placea  m-a cam dezamagit , acum nu mai vorbeste cu mine deci lucrurile ar fi complicate . Probabil ca l-as lasa sa ma sarute sau i-as da o palma peste fata , depinde ce s-a intamplat mai inainte , cum spuneam ,
complicat ..

5. La ora 00 00 vezi o stea cazatoare . Ce dorinta iti pui ? 

" Imi doresc sa fiu fericita eu si oamenii dragi mie . " - Ca intotdeauna.

*Intrebarea mea suplimentara : L-ai prins vreodata pe Mos Craciun atunci cand iti punea cadoul sub brad ? Si care era reactia ta atunci cand vedeai un cadou genial sub brad ? *
Mda , sunt doua intrebari . 
In orice caz , leapsa o poate lua oricine pentru ca e frumoasa si foarte craciunoasa dar , ca sa nu zica lumea ca sunt prea lenesa ca sa nominalizez blog-uri si sa ii anunt pe respectivii de leapsa , o sa fac cateva nominalizari . ( Ma rog , de fapt chiar imi e cam lene dar .... shhh ) .
 
Nominalizari :  Furelise , Zappy , Faye , Cola etccccccc.

Ascunsa .

1 comment:

  1. Îmi plac răspunsurile tale, sunt pline de fericire ^^

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu