Saturday 14 September 2013

"Capitol incheiat"

  14 Septembrie 2013

E o zi "urata" pentru 98 % din oameni dar nu si pentru mine.
Ma trezesc la 9 sau 10 , nu-mi amintesc daca am visat ceva , am dormit cu geamul deschis , ma bucur ca n-au latrat cainii .
Camera era in stare buna , abia dupa ce s-a terminat vara am realizat ca patura portocalie e mult mai agreabila decat cea albastra , era un aer racoros , auzeam ploaia.
M-am gandit la lucruri , probabil neimportante pentru ca nu mi le mai amintesc sau probabil ma gandeam la ce ma gandesc nonstop .
D.D e un ticalos , il urasc pe D. , Doamne sfinte incepe scoala , o doamne e penultima ta zi cand poti sa dormi ca o lenesa ce esti , trebuie sa inveti , am ramas la episodul 301 ..
Sunt fix doua saptamani de cand n-am vorbit cu D. , aseara m-a luat melancolia , imi venea cumva sa plang dar am zis ca nu mai conteaza si am incercat sa-mi iau repede gandul , inca nu realizez ce mi se intampla.
Maine probabil o sa fiu cu mintea in toate directiile si cu inima pulbere , voi intra in panica si nu o sa dorm asa cum nu dorm niciodata inainte de ceva important iar a doua zi risc sa arat ca o felie de paine prajita mult prea mult . * cateodata nu gasesti comparatii mai inteligente *
As fi vrut sa scriu maine dar stiti cum e ... o sa te pui in pat devreme si tot n-o sa adormi .
Ma intreb daca o sa fie in regula la liceu , cred ca le voi da colegilor mei nume de animale , motive de securitate , nu conteaza , am deja doue fete cu care cred ca ma voi intelege bine ..
Hm , le-as da acum denumiri de animale dar astept sa le mai cunosc putin.
Cu una dintre ele am vorbit o chestie pe care n-am mai vorbit-o cu nimeni din exterior , si anume de D.
Normal ca exista un motiv pentru care am facut-o , sa zicem , incredere reciproca * si ne stim doar de cateva zile * , e foarte interesant , eu nu fac asa ceva , n-am avut incredere in ea si am incredere intr-o straina practic  dar la urma urmei n-am nimic de pierdut , n-am facut o gresala , simt asta .
I-am povestit pentru ca stiam ca o sa inteleaga , pentru ca a patit ceva asemanator si ea a adus in discutie , isi facea griji ca n-o sa o inteleg dar am inteles-o si i-am zis , i-am aratat cat de bine inteleg.
Ea e mai fericita . Ma bucur ca macar ea a avut noroc .
N-am intrat in detalii despre D. , probabil nici n-o sa mai discut despre el cu ea ( sau cu altcineva din exterior ) pentru ca m-am obisnuit sa-l tin acolo , ma doare cumva sa vorbesc despre el , e ceva ce nu accept si anume faptul ca a plecat sau faptul ca " m-a gonit " . 
E ca o piesa care lipseste si asta pentru ca discutia finala n-a fost chiar asa finala pentru mine , nici macar n-am apucat sa-i zic ca ii sunt recunoscatoare pentru tot , n-am apucat sa-i multumesc.
Nu , nu-s nebuna , ma rog , poate ca sunt la urma urmei tipul e un ticalos dar .. nu pot sa uit ca el a fost langa mine , chiar si asa , aiurit cum e , atunci cand altcineva nu a fost .
Cred ca in ultima vreme , dupa certuri cu Pafi si alte lucruri am invatat sa nu-mi las inima intunecata doar de greseli , sa le vad si pe alea bune , vreau sa fac asta si nu regret.
Si totusi...nu vreau sa vorbesc despre el , nu cu o persoana care sa-mi poata raspunde , l-am numit capitol incheiat desi Dumnezeu stie ca nu e asa , ca n-as vrea sa fie asa..Nu vreau sa plang in fata altora doar pentru ca simt nevoia sa vorbesc despre el , nu vreau sa plang in fata nimanui si nu vreau sa cred ca m-am resemnat , ca am pierdut.
Am pierdut o lupta pe care trebuia s-o castig , da , pe langa toate lucrurile care au fost D. a fost o provocare , aveam un tel pe care nu am reusit sa-l ating desi stiam c-o sa pot , poate e doar mandrie.
Luni o sa incep probabil o viata noua , de luni poate multe lucruri se vor schimba , poate o sa incep o perioada importanta din multe puncte de vedere sau poate...o sa ramana totul la fel de aiurea.
Ascunsa.

4 comments:

  1. D. e un ticălos,da.Începe școala.Prepare for it.

    ReplyDelete
  2. Ai observat cat de usor este sa discuti cu un strain decat cu o persoana pe care o cunosti de ani de zile? :) Stii, o sa fie ok maine. Poate ca nu o sa fii dintr-o data cea mai cool tipa din clasa, dar cu timpul, colegii te vor aprecia pentru felul tau de-a fi :) >:D< Succes! Spatele drept si capul sus! :)

    ReplyDelete
  3. Hey! Lasăl pe D. Lasă orice băiat. Dacă vei continua așa o să te distrugi. Ești prețioasă și a să existăă un biat care o să te aprecieze. Mult succes la școală. :)

    ReplyDelete
  4. Heii,va fi bine maine,mai ales daca cunosti deja doua fete:).La inceput va fi mai greu,dupa,poate o sa ai multe prietene:) si poate cine stie,o sa apara un nou baiat:>.
    Sper ca ne vei povesti cum a fost prima zi de liceu,baftaa:*

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu