Wednesday 13 February 2013

-Proasta..

         Am o stare aiurita . Nu stiu . 
Ma rog...ma asteptam la asta pentru ca atunci cand trece una apare alta si tot asa , ideea e ca ma simt plictisita si stresata . 
E asa..o zi d-aia cand beau ceai de menta si ma gandesc doar cat sunt de proasta . Nu vreau sa ma contrazica nimeni , doar ca asa este . De ce nu sunt atenta , stiam sa ma descurc la nenorocirea aia de test .. am gresit la inmultirea cu N.C . JALNIC ! Sunt sigura ca luam macar un 7 daca eram atenta acolo...Ma rog , inca  nu le-a trecut in catalog , sper sa mai imi puna si mie macar un punct . 
Daca imi trece 6 eu nu pot sa le spun alor mei , sa vad dezamagirea aia , sa vad cum  nu mai vorbesc cu mine si cum ma acuza ca stau toata ziua la pc. si cum o sa matur strazi si toate alea..numai d-asta n-as vrea 6 .. ca in rest nu-mi mai pasa.
Sunt plictisita de scoala asta cretina , nu mai am chef , nu vreau sa invat si gata . 
Si m-am saturat..mananc ca sparta toata ziua , ma rog , am renuntat la dulciuri acum mananc paine .. Eh . Si e aiurea ca lumea asta proasta ma freaca toata ziua la creier ca m-am ingrasat si ca am burta si nu stiu ce . Si cu ce va incurca pe voi frate ? Nu inteleg . 
Mai lasati-ma naibi in pace .. voi nu stiti cum e sa mori de foame ca sa dai un amarat de kg. jos , sau sa vrei si tu sa mananci nu stiu ce si sa nu poti , nu stiti voi cum e asa ca nu mai comentati . :) 
Ea mi-a dat un sms. acum cateva zile cu " Noapte buna  , te iubesc . " Si atunci n-am scris pentru ca mi-am promis sa nu mai scriu de ea doar ca nu pot..ma rog , mi-a dat sms-ul ala si am plans . E o minciuna , sau chiar daca e adevarat as fii vrut sa nu stiu . 
Ea trebuie sa fie in trecut , sunt rea si invidioasa si ea e prea sus pentru mine . Ea se ridica..stiti , ea a luat 10 la mate si eu 6 , si e vorba ca ea imi arata cat de slaba sunt eu , din toate punctele de vedere mai putin fizic . 
Ea e perfecta .. 
Eram ieri la scoala , eu stateam pe o banca , o alta colega care se chinuie cu kg. langa mine si ea pe un scaun in fata mea : 
Colega : Alexandra-i complexata , eu sunt complexata , tu esti perfecta . 
Da , asa e , este perfecta . 
Vreau sa ma ascund , de scoala, oameni , de mine , intr-un colt de pamant . Simt iar nevoia sa ma izolez , sa fug , pentru ca asta fac oamenii lasi . 
De cateva zile ma tot gandesc..la Pafi si la D.. As vrea sa fie aici ei doi , m-am gandit ca as vrea sa-l imbratisez pe Pafi , chiar as vrea , pentru ca nu stiu... N-am mai imbratisat de mult un prieten , pentru ca nu mai am . 
Ma gandesc la ea..la zilele alea cand stateam toata noaptea vorbind chestii inutile , cand ne trezeam dimineata , cand ma tinea in brate..Am observat ca ea incearca cateodata sa se apropie de mine , dar eu fug , pentru ca nu sunt in stare s-o mai simt in preajma mea . 
Nu stiu cum sunt eu , am nevoie de oameni dar in acelasi timp fug de ei . Si ma plang asa mult cand de fapt nici n-am dreptul asta . 
Sunt lenesa si proasta ... Nu-mi plac oamenii prosti , nimanui nu-i plac . Sa nu mai spun ca toata lumea ma innebuneste cu examenele alea  , stiu oameni buni , stiu ca-s a 8 -a , n-am ajuns atat de rau incat sa nu mai stiu ce clasa sunt . 
In concluzie , lasati-ma in pace , vreau sa mananc si sa ma dau cu capul de pereti dupa aceea .
Mi-e foame. De fapt ,nu mi-e foame doar ca mancarea ma intelege . 
Lene + mancare = Ascunsa . 

4 comments:

  1. Nu mai pune la suflet vorbele rele spuse de lume. Stii cum se zice:"Gura lumii, nici pamantul n-o astupa!". Daca traim dupa lume, nu mai apucam sa traim.

    Iti doresc sa treci peste aceste lucruri si nu mai baga in seama vorbele rele. Esti perfecta asa cum esti!
    Si...nu este dezastru ca ai luat un 6 la mate. La liceu vei da de profesori d-aia enervanti care cand li se pun capsa, dă 2 la toata clasa.
    Tu esti o fata inteligenta si inveti foarte bine! Se mai intampla sa luam si cate o nota mai slaba, mai ales la matematica, materie care nu este punctul nostru forte. (Si eu am avut probleme cu matematica mereu...).

    Iti urez succes si numai bine! Pupici:*

    ReplyDelete
  2. Of Alex. Viorel are dreptate. Trebuie să nu mai dai ascultare tuturor. Ştiu că-i destul de greu când lumea te critică, dar poţi să faci asta. Poţi să îţi ridici capul şi să mergi mai departe, fără să arăţi că acele cuvinte răutacioase te pot atinge. :) 6 la mate? Ce spui de un 2 la chimie? :)) Aici, de faţă, norocoasa, mulţumesc :D Nu e mare scofală. Şi eu tot 6 aveam la mate în generală :) Şi încă ceva. Nu eşti proastă! Zi tu mie un copil prost care are un blog atât de minunat ca al tău! Hai zi! Nu există! Pentru că tu, aşa cum eşti acum, eşti bine. Nu perfectă, nu. Nimeni nu e perfect. Învaţă să te iubeşti şi să te respecţi, pentru că dacă tu nu o faci, nimeni nu o va face :) Suntem alături de tine :) Te pup şi te iubesc >:D<

    ReplyDelete
  3. Nu eşti aşa!Orice om la nervi reacţionează cât se poate de prost.Crede-mă că nimeni nu e perfect,de aceea omul caută să se perfecţioneze.Să ştii că un 6 la matematică nu te face mai proastî sau mai deşteaptă.Cel mai mult contează ce ai tu în interior,apăi de note proaste..se mai întâmplă.!XOXO

    ReplyDelete
  4. Plictiseală? Descarcă un album al unei formaţii de care ai auzit vag şi ţi-a plăcut cum sună, apoi ascultă-l. Funcţionează de fiecare dată!
    Şi... nu trebuie să te simţi complexată. Ascultă la mine, la o tipă care are nevoie să slăbească şi ea! Trebuie să înveţi să îţi iubeşti trupul. Găseşte ceva ce îţi place la tine şi, de fiecare dată când te "gândeşti" la aspect, începe cu acea calitate. Crede-mă, o să te simţi împăcată!
    Acum încep şi eu cu şcoala *muhahaha*! Învaţă! Învaţă pentru tine, nu pentru alţii! :*
    Succes >:d<

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu