Wednesday 6 February 2013

EA.

   M-am ferit de-a lungul timpului sa scriu aici despre asta ..
Pentru ca am vrut sa fie un loc in care ea sa nu apara .. sa fie un lucru pe care sa-l am doar eu . Suna egoist ?
Probabil.., doar ca , este ceva dupa care sufletul meu a tanjit intotdeauna . Nu stiu de ce , cred ca asa e felul meu de a fi .

In ultima vreme .. m-am ferit de ea . M-am speriat ieri de propria mea fiinta , pentru ca , eram in clasa aia , si am vazut-o intrand pe usa , la fel de perfecta ca intotdeauna , cu nasul ei vesnic rosu de la frig , si m-am panicat . Nu inteleg de ce .. nu era nici un motiv sa se intample asta , dar , m-am panicat , tot ce-mi ziceam era : Nu te aseza langa mine , nu te aseza langa mine , nu te... s-a asezat aseza langa mine !
Cred ca a ajuns sa-mi fie frica de ea .
Au fost 9 ani , 9 ani in care am privit-o ca pe o icoana , 9 ani in care ea era sora mea si as fii dat orice fel de lucru / om / zi pentru ea . Chiar am iubit-o , acum nu stiu , o parte din mine o iubeste , una o uraste . Stiti cum.. e greu de inteles , e un complex de inferioritate pe care l-am avut de-a lungul timpului .
Probabil ca pana acum mi-a fost frica/rusine s-o recunosc , probabil ca pana acum eram prea inocenta sa constientizez asta , probabil ca acum s-a umplut paharul .
Nu mi-a facut nimic . Tocmai asta e problema .
N-am nici un motiv sa ma feresc de ea ..
Si tocmai asta e problema..
N-am nici un motiv.
E perfecta .
Si tocmai asta e problema .
E doar ca .. ea a fost mereu mai buna , ea e mai buna , in ochii mei ea e si va ramane perfecta , ea e precum un munte .. eu sunt doar un podis . Ea a avut mereu tot ceea ce mi-am dorit eu . Ea are tot ceea ce-mi doresc eu .
Are un frate mai mare , un tata amuzant , o mama intelegatoare , libertate , orice om pe care-l vrea prieten , orice tip care-i place , frumusete , inteligenta , credinta , bunatate,mananca cat vrea si nu se ingrasa , totul .
Nu stiu.. cred ca toti ne-am facut un ideal .. nu stiu ce e pentru voi un om incredibil , dar pentru mine , ea este tot ce inseamna.. nemaipomenit .
E .. unica , e atat de frumoasa .. cu ochii ei verzi si parul ei lung si talia subtire si pielea alba , fina .. e desteapta si prudenta si .. si nu stiu , mereu am admirat-o , cred ca de la admiratie s-a ajuns la invidie .. Dar niciodata n-am avut eu ceva ce ea sa nu aiba , niciodata n-am fost eu si apoi ea , toata lumea a preferat-o mereu pe ea , care e atat de calma , si amuzanta , ea nu se enerveaza si nu tipa si ea are tot ce eu vreau .Toti acesti prieteni virtuali..sunt mai buni , pentru ca sunt doar ai mei..Eu mereu mi-am dorit , sa am un prieten doar al meu , un om care sa ma iubeasca pe mine , nu pe ea , un om care sa ma puna pe mine pe primul loc..si unde e ea , asa ceva nu e posibil..Internetul insa , e ceva ce-mi ofera..ceva doar al meu , desigur ca asta e doar o perdea , poate ca tin la oameni care nu dau nici doi bani pe mine din partea cealalta a monitorului..dar ma simt mai in siguranta asa..
E greu sa explic , e un sentiment ciudat , a fost prietenie , acum fug de ea . Eu pierd . Pentru ca e o persoana minunata .. are un suflet mare si.. chiar cand am crezut ca sunt eu mai buna la ceva , a aparut ea si m-a intrecut cu mult .. Si oarecum , ma simt ranita . Pentru ca am pierdut o prietena , dar in acelasi timp continui sa stau mereu in umbra ei .
Ea intotdeauna a avut teluri mai inalte , ei intotdeauna i-a reusit , a fost mai ambitioasa..si mai norocoasa . Si da , am fost invidioasa atunci cand eu invatam doua ore la o lectie si luam 9-10 , iar ea invata aceeasi lectie intr-o pauza si lua 10 . Am fost rusinata de mine mereu cand m-am gandit la ea , mereu cand ea a fost acolo.Si cand m-am uitat in oglinda , mereu am zis " ce n-as da sa fiu ca ea " . Si atunci .. cand a fost acea noapte pe care am scris-o aici : Vise ascunse , in acea seara , ea era ..atat de frumoasa si perfecta , iar eu , eu abia asteptam sa ajung acasa si sa plang , sa visez la cum as fii eu daca as fii ea .
Nici nu stiu.. sunt atat de multe amintiri si atat de multe lucruri pe care as vrea sa le scriu aici , acum , pentru ca nu vreau sa mai scriu despre ea altadata . Insa nu-mi vine nimic in minte , pur si simplu imi pierd ideile..
Ea devine din ce in ce mai buna la mate , cu siguranta ea va intra la liceul dorit .. si daca acum 1 an tot ce-mi doream era sa fiu la acelasi liceu cu ea , acum tot ce-mi doresc este sa scap . E prea minunata , in ochii mei ea  nu are defecte , nu am ce sa-i reprosez .. nu e nici un motiv care m-ar face sa vreau sa plece..dar , asa sunt eu , intr-un mod care nu-mi place , intr-un mod in care ea nu este .
Ma doare..ea poate sa faca orice , chiar a invatat mate intr-un timp asa de scurt , chiar imi explica unele exercitii.. e atat de minunata , asa cum eu nu voi fii niciodata .
Cred ca prietenia noastra s-a sfarsit cand am incetat sa ma interesez de ea , cand am refuzat sa-i spun secretele mele.. Mi-a fost rusine . Mi-a fost rusine sa-i zic de D. , de Pafi , de voi , de mine .
Si de ce ?
Asta e viata mea , n-ar trebui sa-mi fie rusine.. dar , mi-ar fii rusine sa-i spun ca eu nu pot sa-mi fac prieteni reali , pentru ca eu nu pot sa ma indragostesc de cineva de aici , pentru ca eu nu pot sa nu ma mai plang .. pentru ca eu nu pot sa fiu ca ea , adica minunata .
Stiu ca daca i-as fii zis , de D. , de tot , poate mi-ar fii fost mai usor , ea n-ar fii ras , e o persoana prea buna , stiu ca m-ar fii sprijinit..dar..imi era teama , blog-ul asta .. imi dau seama , o inlocuieste pe ea . Aproape tot ce i-as fii zis ei scriu aici , suna ciudat .. dar simt ca blog-ul asta e ea .. mi-e frica sa nu renunt la el din cauza asta .
Eu fug de ea .
Ma puteti intelege ?
Ea ... a gasit manastirea aia , de fapt , manastirea a gasit-o pe ea , si acum , se duce mereu acolo , si are prieteni noi , are un iubit minunat , sufleteste in special . E inconjurata de oameni care-l iubesc pe Dumnezeu , si noi stim ca El e cel mai important..in primavara se duce cu ei la Paris . Paris ?! Va dati seama ce viata are..vreau sa spun , eu nici macar n-as indrazni sa visez la o astfel de calatorie..Nu ma simt neindreptatita de El , stiu ca ea merita , si urasc la mine faptul ca nu pot sa ma bucur mai mult pentru ea..doar ca .. as fi vrut si eu , tot ce are ea ..
Niciodata nu m-am vazut pe mine din cauza ei , poate ca de asta fug de ea , dar nu , n-am dreptul sa o acuz pentru ceva , nu ma vad pe mine din cauza mea .
Cred ca Dumnezeu e dezamagit de mine in momentele astea.. A 10-a porunca zice: "Sa nu poftesti nimic din ce este al aproapelui tau . " 
Imi pare rau , dar eu imi doresc tot ce are ea .
P.S : Stiu , kilometric , dar , chiar trebuia .
                                                                                                         Ascunsa .

8 comments:

  1. Stai puţin?Cu ce e ea mai bună ca tine?Luptă,înfrânge-o,nu te lăsa!Nimeni nu e perfect.Aşa ai tu impresia.Dar se poate lupta,pentru ceea ce îţi doreşti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da se poate , dar cum eu nu lupt pentru ceea ce vreau , merit ceea ce am , sau n-am .

      Delete
  2. Nu e perfectaaaa. Nimeni nu e perfect. Mere, pere.
    Ai rabdare ca vine si portia ta. Vorbesc serios. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada stie mai bine. :)) Te imbratisez ! >;d<

      Delete
  3. Fiecare la un moment dat ne-am dorit ceva ce nu ne apartine, dar esti inca tanara, ai rabdare, ce e mai bun abia urmeaza. Chiar daca pare imposibil, sigur Universul are un destin mult mai bun pt tine, trebuie doar sa crezi asta si asa va fi!

    ReplyDelete
  4. Din tot ce am citit pe blogul tau, pot trage urmatoare concluzie: esti o persoana prea sufletista, prea emotiva, profunda si receptiva cu tot ceea ce se intampla in jur.Este un lucru minunat, poate cel mai important.Insa..ar fi ideal daca ai folosi aceste calitati rare in folosul si nu in detrimentul tau..Nu te lasa abuzata sentimental de ceilalati.Relax..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu daca sunt calitati sau nu .. daca le am sau nu .. dar ai dreptate , ar trebui sa ma relaxez , prea pun la suflet totul si nu-i bine.
      Iti multumesc draga Holy , ma intaresti cu aceste comentarii ! :*

      Delete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu