Tuesday 27 November 2012

 Mi-am insusit si eu o leapsa de la Viorel pentru ca mi-a placut tare mult tema ei , si anume : toamna .
Este anotimpul meu preferat , defapt inca nu ma pot hotari intre toamna si iarna ..cu toate astea , iarna imi exprima magie , toamna , relaxare . Iubesc ploaia si culorile toamnei , perdeaua de ceata ce-mi ascude chipul sters dimineata , soarele care se dizolva mult mai devreme..cu alte cuvinte . ..Iubesc toamna ! Uitati si o poza pe care am facut-o in Bucuresti... ( va amintiti de micuta mea excursie nu ? ) Ei bine , aflati ca inca ma mai gandesc la trairile mele de atunci si la perfectul meu D. care simte si vede frunzele de capitala toata ziua..
Ma intreb , ma intreb daca si el admira toamna asa cum o admir si eu ... In fine , deviez , da stiuuu .
Revenind la leapsa noastra ... 
1.Ce adori sa faci toamna ? 
Imi place sa " respir ploaie " , in sensul ca ador sa lenevesc si sa stau minute bune cu o muzica lenta pe fundal admirand ploaia , imi place sa citesc cu geamul deschis pentru a auzii sunetul stropilor , ghemuita sub patura . Imi place si peisajul si starea de melancolie pe care o exprima toamna . 
2.Care sarbatoare iti place cel mai mult toamna ?
Imi place Sf. Andrei pentru ca e zi libera si mananc multe bomboane cu o zi inainte de aceasta sarbatoare. 
3.Ce filme asociezi cu acest anotimp ? 
Hm..nu stiu daca "asociare" e cuvantul potrivit , dar in materie de filme cred ca toamna este egala cu Twilight , fiindca atunci apare..si renumitul Sweet November pe care am impresia ca l-am urmarit intr-o toamna ... 
4.Ce iti place cel mai mult toamna ?
Imi place tot ce tine de ea cu exceptia faptului ca toamna incepe scoala .. 
5.Este toamna anotimpul tau preferat ?
Hm..tocmai am specificat la inceput ca incerc sa ma hotarasc in privinta asta .. Toamna sau iarna ? Nu stiu ! 
Oricum , avand in vedere cum suntem noi fetele , caci atunci cand ni se intampla ceva mai deosebit intr-un anumit anotimp , gata e preferatul nostru , cred ca da . Si da ! Tot despre excursia la Bucuresti e vorba , nu s-a intamplat ceva deosebit dar m-am simtit mai aproape de D. . Si mai ales ca-mi placea toamna si inainte de asta..
6.Ai sarbatorit vreodata Halloween ? Cum ? 
Nu , nu l-am sarbatorit , nu mi se pare cine stie ce grozavie..
7.Care este mancarea ta preferata in acest anotimp ?
Hm..nu cred ca am cate o mancare preferata pentru fiecare anotimp , oricum , ador clatitele . 
8.Care e bautura ta preferata ? 
Ceai cat cuprinde , Nestea pe care il beau indiferent de anotimp .

Leapsa poate sa o preia oricine doreste ! 

3 comments:

  1. Eheei faină leapșă, adică faine răspunsuri! :)

    ReplyDelete
  2. Drăguţe răspunsuri!
    Nici eu nu mă pot hotărî între toamnă şi iarnă, pentru că amândouă îmi plac le fel de mult :)

    ReplyDelete
  3. Ma bucur ca ai preluat leapsa. Multumesc :*

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu