Sunday 16 November 2014

" Good Enough "

" My problem was not not being good enough, my problem was thinking I had to be. "
       Incepusem sa-mi formez de-a lungul timpului un ideal feminin , gandul ca daca voi fi destul de inabordabila , destul de inteligenta , destul de frumoasa si daca voi citi destule carti , lucrurile se vor aranja intr-un mod favorabil pentru mine , nu doar din punctul de vedere al baietilor "inteligenti" care ma vor aborda , ci si din punctul de vedere al oamenilor care vor dori sa-mi fie prieteni , pentru ca toata lumea vrea sa fie prieten cu o astfel de persoana , nu ? 
Au fost multe schimbari in comportamentul meu de-a lungul timpului , am parcurs un drum cu mult zbucium sufletesc care inca nu s-a incheiat , am pierdut oameni dragi , am tratat lucrurile cu multa indiferenta sau , deseori , mi-a pasat prea mult . Indiferent ce decizii am luat , intotdeauna am avut de suferit , nu conteaza ce cai am incercat , toate au fost gresite , ceea ce inseamna ca eu sunt gresita.

       Am incercat sa-mi repar greselile , sa fiu o persoana mai buna , sa invat sa-mi cer scuze si sa accept lucrurile , am incercat sa inteleg gandindu-ma ca nu se poate ca ceilalti sa fie mereu problema , si am avut dreptate in majoritatea cazurilor . 
Si cu toate acestea , comportamentul meu , cel pe care il consideram "bun" nu mi-a adus niciodata valuri de fericire . Ba din contra . Toata suferinta acumulata , toate nedreptatile si lucrurile stupide pe care le-am trait , au fost nimic in comparatie cu gandul ca , dupa o suferinta mare vine o fericire si mai mare , imi imaginam ca voi fi cea mai fericita persoana si ca voi avea multe persoane in jurul meu . 
Gandurile astea au fost la fel de stupide ca si gandul ca , atunci cand voi ajunge la liceu , voi trai cea mai frumoasa parte a vietii mele . 
Comportamenul "bun" nu mi-a adus , in mare parte , niciun castig . Tot singura sunt , tot nu e nevoie sa-mi incarc telefonul pentru ca oricum nu am cu cine sa vorbesc , tot sunt grasa si , nu conteaza cate carti citesti , nimanui nu-i pasa . Pot sa intru intr-un bar sau intr-o biblioteca , efectul o sa fie acelasi , nimeni nu te observa . Pot sa ma machiez sau sa merg pe strada naturala , nimanui nu ii va pasa .
Stiu ca e absurd sa te plangi despre lucruri pe care le poti schimba , cum ar fi felul in care arati , dar ce rost ar avea cand voi ramane singura , fiindca nimeni nu ma place pentru ceea ce sunt ?
Sunt extrem de obosita sa fiu folosita , m-am saturat de oameni care ma cauta doar cand patesc ceva sau doar cand se plictisesc , de oameni care dau vina mereu pe mine si , mai mult decat m-am saturat de ei , m-am saturat de mine . Urasc ceea ce sunt si m-am saturat sa incerc sa fiu mai buna cand nimic din asta nu-mi aduce niciun castig .
Vreau sa mananc si sa ma ingras pana mor daca se poate , n-am sa caut pe nimeni dupa o cearta si n-am sa-mi cer scuze chiar daca e vina mea! Pentru ca asta sunt eu . Sunt orgolioasa cu fiecare celula pe care o am si , prefer sa sufar decat sa renunt la asta , altfel nu pot , asta sunt eu. Am sa ma port urat cu oamenii cand voi vrea si nu-mi pasa ce-o sa-mi zici cand ne certam , voi trata totul ca si cum nu-mi pasa fiindca ador sa fac asta . Si da , am sa fiu rea si cand am sa ma enervez n-am sa mai vorbesc cu tine pana n-o sa ma impaci . 
Am sa fac toate prostiile stupide din comportamentul meu , n-am sa salut pe nimeni si-am sa fiu singura si trista , si ce daca , fiindca si cand am incercat sa nu fiu asa , tot n-a fost destul .
Nu mai vreau prieteni si nimic altceva , nu vreau sa lupt pentru nimic , poate doar pentru mine iar daca cineva o sa considere ca merit mai mult , nu are decat sa se chinuie sa intre in viata mea , caci eu nu am de gand sa mai misc un deget , pentru nimic si pentru nimeni .
Si chiar nu-mi pasa cine are de comentat in privinta asta. :)
O sa ma simt bine fiind eu .
Ascunsa 

1 comment:

  1. Alecsandra, tu te strofoci prea tare! Oamenii vin de la sine...nu trebuie sa te comporti intr-un anumit fel ca sa ai prieteni, asta ar insemna sa le faci pe plac, sa le dai ce vor, e ca un fel de nu stiu cum sa ii zic, ca o afacere. Adevaratii prieteni, oamenii autentici vor sta langa tine pentru ceea ce esti, ei sunt acei oameni care iti accepta greselile, trec peste orgoliul tau si sunt alaturi de tine!

    Nu trebuie sa te schimbi, sa devii mai buna, sa fii nu stiu cum, nu trebuie sa citesti carti ca sa atragi oameni inteligenti si frumosi langa tine, trebuie doar sa fii tu!

    Nu mai fa lucruri pentru a-i atrage pe altii, invata sa te accepti asa cum esti, invata sa te iubesti pe tine si restul va veni de la sine...

    P.S. Si eu ma consider grasa, am ditamai burta de parca as fi gravida si oricat incerc dulciurile nu se dezlipesc de mine, dar in privinta asta sunt trei solutii, una fie te accepti asa cum esti si continui, a 2a te pui pe slabit, a 3a, iti plangi de mila. La care esti?
    Eu le-am incercat pe toate 3... si ma aflu pe undeva printre ele...
    :))

    Eu sunt sigura ca tu esti deja frumoasa, desteapta si o buna prietena mai trebuie doar sa crezi in tine, sa iti dai seama ca singura persoana caruia trebuie sa ii demonstrezi ceva esti tu!

    Felul in care privesti lucrurile depinde doar de time.
    Si eu am avut zile triste... si am tot plans pana m-am saturat de dureri de cap, m-am trezit frumos si mi-am vorbit. "Lavinia gata, nu faci decat sa te consumi, problemele sunt tot acolo...asadar ce rost are?"

    Si uite-ma...sunt fericita... problemele sunt tot acolo, diferenta consta insa in faptul ca invat sa am rabdare sa astept. Sunt sigura ca ce a promis El va tine.

    Asadar, Alecsandra, asteapta, fii fericita, priveste paharul din alt unghi si roaga-te, are efect!!!

    Voi trece pe aici si te voi certa, incuraja..si iti voi spune toate astea pana ai sa te hotarasti sa imi dai block :))

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu